volgens mij is ie rasist...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Tr gezet. Wat een walgelijke user ben jij.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Tr gezet. Wat een walgelijke user ben jij.
Nice.quote:
Denk je nou echt dat iemand jou gaat PM'en?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Eleiko het volgende:
Bedroevend niveau weer, PM me maar als het weer wat beter is.
En nee: ik ben niet die Coleman kloon.
quote:
RT, iemand bron ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom mogen nu ineens weer tetten gepost worden dan?
Hoi.quote:
Ecto.quote:
Wat geheimzinnig allemaal.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
Ik ben een homofiel. Mag een mooie schone lul ook gewoon gepost worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Post eens even goede tieten dan Jahr00n.
Doe je dat vaker? Mensen zomaar voor iets uitschelden wanneer je iets doms zegt en je krijgt het weer in je gezicht terug gesmeten. Wat een emotioneel onderontwikkelde 30 plusser ben jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iets zinnigs gemeld, eva, zwarte aap
quote:ging trouwens laatst met vriendin maar serieus squaten in zo'n smithmachine noem je t volgens mij hahaha en same met benchpress.. en die wel gewoon op zo'n ding dervoor. yeaahhh we did it
Die nieuwe users maken het topic er niet beter op man.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Teddyburrr zou best weleens Jajong kunnen zijn.
ja, ik scheld vaker, ja, vooral als het zulke negatieve kutusers zijn, met een lang strafblad, zoals jou.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Doe je dat vaker? Mensen zomaar voor iets uitschelden wanneer je iets doms zegt en je krijgt het weer in je gezicht terug gesmeten. Wat een emotioneel onderontwikkelde 30 plusser ben jij.Ik heb medelijden met je leven.
Ik keek naar je op mang, waarom behandel je je fans zo..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die nieuwe users maken het topic er niet beter op man.
nee, die kan niet meer typen, schouder forever verrotquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Teddyburrr zou best weleens Jajong kunnen zijn.
Haha, serieus? Shit man. Ook gestopt met MMA?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die kan niet meer typen, schouder forever verrot
al jarenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, serieus? Shit man. Ook gestopt met MMA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |