Mango, voetbal, scheet,quote:Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zit op terras, balkon en kelder tegelijk.
en bbqmogelijkheden?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nadeel is wel dat alle troep qua stof en blad blijft liggen als het er eenmaal ligt
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus Christus, als je had gelegen zou ik denken dat je opgebaard lag in de afscheidsruimte van een uitvaartcentrum. Helemaal met die macabere achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker appelsappiequote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]__
Geen idee.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:38 schreef VeerEli het volgende:
Maarre wtf happened? Hoezo mogen tieten ineens weer overal gepost worden?
En waarom geen kutten/piemels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]__
quote:
Maakt niet uit askim. Ik snao het wel. Straks ziet je familie ons samen.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:00 schreef VeerEli het volgende:
Is er ook een topic over de nieuwe regels rondom tieten etc?
Vreet deze user even op wil je?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Holy shit,
V&A / [GEZ] Oude telefoonkaarten
He-le-maal vergeten dat die ooit hebben bestaan! Weet niet eens meer wat je er precies mee kon. Bellen in een telefooncel oid
?
Nee? Er is gewoon random besloten dat tieten weer mogen en daar is niks over vermeldt en heel FOK! wist ineens automatisch dat het weer toegestaan was? Aha.quote:
Es denken: daarom niet.quote:
Wat een rotzakken al die vage veranderingenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee? Er is gewoon random besloten dat tieten weer mogen en daar is niks over vermeldt en heel FOK! wist ineens automatisch dat het weer toegestaan was? Aha.
Rot ff op met je grote muil en lees goddomme ff in KLB FB.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee? Er is gewoon random besloten dat tieten weer mogen en daar is niks over vermeldt en heel FOK! wist ineens automatisch dat het weer toegestaan was? Aha.
Welke grote muil? Zit niet zo bijdehand te zeiken en zeg dat dan gewoon gelijk. Ik vraag toch waar ik er iets over kan lezen, allejezus nog aan toe zeg, mevrouw de koningin.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot ff op met je grote muil en lees goddomme ff in KLB FB.
Tering hé
Say it girl.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke grote muil? Zit niet zo bijdehand te zeiken en zeg dat dan gewoon gelijk. Ik vraag toch waar ik er iets over kan lezen, allejezus nog aan toe zeg, mevrouw de koningin.
Te lui om even je ogen open te doen?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke grote muil? Zit niet zo bijdehand te zeiken en zeg dat dan gewoon gelijk. Ik vraag toch waar ik er iets over kan lezen, allejezus nog aan toe zeg, mevrouw de koningin.
Want ik moet maar automatisch raden dat het in de KLB FB staat en dat het (blijkbaar) dus alleen in KLB is toegestaan? En ja, er lijkt me vrij weinig mis met gewoon hier in de SC vragen of er een topic over open is, sinds wanneer is dat een probleem? Doe niet zo allemachtig moeilijk manquote:
Het staat in het regels topic, zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want ik moet maar automatisch raden dat het in de KLB FB staat en dat het (blijkbaar) dus alleen in KLB is toegestaan? En ja, er lijkt me vrij weinig mis met gewoon hier in de SC vragen of er een topic over open is, sinds wanneer is dat een probleem? Doe niet zo allemachtig moeilijk man
Alsof ik daar gvd elke dag in kijk, mensenlief, ik kom net terug van een weekend Open Air en ben gewoon benieuwd, meer nietquote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het staat in het regels topic, zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Gelukkig is het nu allemaal duidelijk. Was Open Air tof? Niet te veel zon gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof ik daar gvd elke dag in kijk, mensenlief, ik kom net terug van een weekend Open Air en ben gewoon benieuwd, meer nietGeez
Er is me nog net zoveel als daarvoor duidelijk, namelijk dat tieten mogen en kutten/pikken niet. Ik was juist benieuwd naar het waarom/hoezo ineens nu wel/wat is het verhaal erachter.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu allemaal duidelijk. Was Open Air tof? Niet te veel zon gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |