dat zal ongetwijfeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:05 schreef Bill_E het volgende:
hele generaties begrijpen niet waar dit overgaatik word oud.
Ik zal vanavond eens gravenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:37 schreef nuget het volgende:
niemand nog wat liggen onder een laag stof?
Ehm, verzenden + een biertje. Laten we zeggen 2,50?quote:
doe maar ff een DM met je gegevens, komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, verzenden + een biertje. Laten we zeggen 2,50?
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef ariehaan het volgende:
Ik moet er ook nog veel hebben, mijn dochter spaarde ze ooit, ze deed ze in van die boeken waar je visitekaartjes in kan bewaren. Ik zou eens heel goed moeten zoeken en heb daar even geen tijd voor, maar ... wat in het vat zit verzuurd niet en als ik ze heb laat ik het je weten.
nice, ik ben altijd zoekende.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef 0108daniel het volgende:
Op zolder heb ik 6 dozen vol, spaarde ze vroeger ook.
Alleen weegt het behoorlijk veel.
Totaal zijn het er meer dan 25.000 telefoonkaarten.
zeker, altijd zoekende.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:58 schreef Bionda03 het volgende:
Nog steeds belangstelling? Ik heb nog een hoop kaarten liggen, ook ongebruikt en in originele verzamelsetjes.
Kaartjes die een tegoed hadden (soort chipknip zeg maar) die je vroeger (jaren 90) in een telefooncel kon gebruiken om te bellenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:24 schreef Wealth het volgende:
wat zijn dit dan precies voor kaartjes? want nee, dit heb ik even totaal gemist :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |