Haha ahw.quote:
zo keek ik ook toen ik gisteren opeens hakuna irl zagquote:
en was het een beetje aardig?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo keek ik ook toen ik gisteren opeens hakuna irl zag
hakuna? niet mee gepraatquote:
Wow.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo keek ik ook toen ik gisteren opeens hakuna irl zag
Dat ik niet kan werken omdat ik 3 benen heb.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
Maar gridlok, welke smoes gebruik jij voor je uitkering?
slap excuus hihiquote:Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ik niet kan werken omdat ik 3 benen heb.
zou een grote neus ook helpen om een uitkering te krijgen?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ik niet kan werken omdat ik 3 benen heb.
inb4 chloro grapjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou een grote neus ook helpen om een uitkering te krijgen?
Hebreeuws zijn staat geloof ik niet op de officiële lijst met geestesziekten.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou een grote neus ook helpen om een uitkering te krijgen?
Wauw hehehequote:Op maandag 9 juni 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hebreeuws zijn staat geloof ik niet op de officiële lijst met geestesziekten.
dankquote:
Beetje regen nu. Wil storm.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja het is al twee dagen warmer dan 25 graden.
het windquote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krakende spanten van het wind, tikkende regen op de pannen.
Ramen dichtdoen voor de climax is wel handig ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
Raam is net dicht geklapt, volgens mij komt het.
Stiekem ben je kkbangquote:Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
Raam is net dicht geklapt, volgens mij komt het.
Ja, op zich wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ramen dichtdoen voor de climax is wel handig ja.
Klopt, bescherm me.quote:
Tegen de natuur?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.
[..]
Klopt, bescherm me.
Ja. En tegen mezelf. ;$quote:
jammer ja. Had het ook wel tekeer willen zien gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef Salatrel het volgende:
Geen code oranje voor zuid Holland. Is jammer want ik kan wel genieten van een bak onweer met een pilsje op balkon
hier ging het net ook erg tekeer. De wijntafellamp heeft het net droog gehouden.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef Salatrel het volgende:
Geen code oranje voor zuid Holland. Is jammer want ik kan wel genieten van een bak onweer met een pilsje op balkon
mijn balkon hangt niet aan de gevel maar is inpandig. Kan er dus gewoon droog zitten tenzij wind uit de verkeerde hoek komtquote:Op maandag 9 juni 2014 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
jammer ja. Had het ook wel tekeer willen zien gaan
Is je balkon overdekt btw?
gelukkig maar anders had je weer een nieuwe moeten kopenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hier ging het net ook erg tekeer. De wijntafellamp heeft het net droog gehouden.
wel Echt nicequote:Op maandag 9 juni 2014 14:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn balkon hangt niet aan de gevel maar is inpandig. Kan er dus gewoon droog zitten tenzij wind uit de verkeerde hoek komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |