Idd wel een lijst met must don't's XM! Ik zou het gewoon zien als suggesties die je de komende maanden eens kunt proberen en oefenen en vooral niet als zaken die volgende week in orde moeten zijn.
Ik vind Noors curve er prima uitzien, ze groeien soms een spurtje in de lengte en soms in de breedte. Zie je mooi terug!
Hier bij 20 maanden ook nog altijd een speen in bed (al vanaf het begin alleen in bed gehouden eigenlijk), die wordt ook hier zelf teruggelegd. Hij vraagt er tussendoor wel eens om, maar hij weet ook dat hij m niet krijgt. Dus vist ie m zelf tussen de spijlen van het ledikant door als hij de kans krijgt

Hij legt m wel weer terug als we daarom vragen.
Drinken uit een rietjesbeker of een tuitbeker met speen, en soms uit een open beker/glas, bij voorkeur die van ons uiteraard
Waar drinkt Noor op het kdv uit, ook flessen? Ik zou gewoon andere bekers blijven aanbieden om te oefenen, maar vocht binnenkrijgen lijkt me belangrijker dan dat het uit een bepaalde beker komt. Wat zou je verder in een rietjesbeker willen doen behalve diksap of water?
Prakken en pureren hebben wij ook nog lang gedaan, ik denk dat het sinds een maand of zo pas is dat we dat niet meer doen? Eenpansgerechten als chili of risotto al wel langer. Het is ook pas sinds heel kort dat hij echt meer interesse in eten heeft, in wat er op zijn bord ligt en dat hij nieuwe dingen wil proberen. Grote stukken a la rapley en idd avg werden sowieso geweigerd. Liefst alles onherkenbaar door elkaar. Behalve erwten, daar is hij dol op! Die mochten juist niet geprakt.
Elamanilo, nav jouw maaltijdlijstje, krijgt ze ook warm avondeten, als in wat jullie eten, behalve de rauwe dingen tijdens het koken? Gewoon benieuwd hoor, omdat je zegt dat dit een maaltijd is.
Pittige nachten Gulara

Sterkte.
Phaidra, nog van harte gefeliciteerd! leuke dag gehad?