Waaruit blijkt dat Perez idioot doet? Hij had namelijk slechte remmen en moest daardoor vroeger dan normaal aanremmen voor de bocht. Massa hield hier geen rekening mee. Daarnaast had Massa de bocht nooit kunnen halen op fatsoenlijke wijze mocht hij er wel langs gekomen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:58 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Massa Kon er echt niets aan doen. Perez doet idioot
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Hij stond ook op het punt te gaan remmen. Had hij best gehaald.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Perez idioot doet? Hij had namelijk slechte remmen en moest daardoor vroeger dan normaal aanremmen voor de bocht. Massa hield hier geen rekening mee. Daarnaast had Massa de bocht nooit kunnen halen op fatsoenlijke wijze mocht hij er wel langs gekomen zijn.
blame mediatrainingquote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef ufopiloot het volgende:
Als coureur heb ik niks tegen Vettel. Maar zodra hij zijn cliché-bek weer opentrekt begin ik weer te koken. Tering robot.
Dit.quote:
Altijd hetzelfde verhaaltje na een win.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef ufopiloot het volgende:
Als coureur heb ik niks tegen Vettel. Maar zodra hij zijn cliché-bek weer opentrekt begin ik weer te koken. Tering robot.
BBC> Veronica.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef Sjarkiee het volgende:
LOL...heb ik de hele race op BBC gekeken terwijl Veronica em ook uit zond
Op GIF II is niets te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |