Streamsquote:Saturday 7 June 2014
Session Channel Coverage starts Session starts Session ends
Canadian Grand Prix third practice live BBC2 14:55 15:00 16:00
Canadian Grand Prix third practice live Sky Sports F1 14:45 15:00 16:00
Canadian Grand Prix qualifying live BBC1 17:00 18:00
Canadian Grand Prix qualifying live Sky Sports F1 17:00 18:00
Sunday 8 June 2014
Session Channel Coverage starts Session starts
Texas 600 live BT Sport 2 01:30 02:00
Canadian Grand Prix live BBC1 18:20 19:00
Canadian Grand Prix live Sky Sports F1 17:30 19:00
Over Hamiltons remmen.quote:
Idereen die geen Hamilton is ben ik fan van. Vettel uitgezonderd.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton ging Rosberg toch mentaal breken?
Managerpuntenquote:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Idereen die geen Hamilton is ben ik fan van. Vettel uitgezonderd.
Ook goed voor mijn managerquote:
Yup, al kan dit wel gunstig uitpakken voor Rosberg. Indien hij weet te finishen natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, strijdt om het kampioenschap is dus onveranderd.
Rosberg wordt ingehaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, al kan dit wel gunstig uitpakken voor Rosberg. Indien hij weet te finishen natuurlijk.
Zucht.quote:
Zeker. Beide Caterhams ook al. Maar Ricciardo gaat nog als een speerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kvyat ook klaar. Jammerdebammer voor de manager dit.
Topshow inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef zoem het volgende:
Goed voor mn manager dit. Drie onderdelen van FI.
Volgens mij hebben wij dezelfde samenstellingquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kvyat ook klaar. Jammerdebammer voor de manager dit.
Hulk of Checo?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef Gort het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde samenstelling
Remmen faalden ... Rosberg zelfde probleem maar rijdt nogquote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is er gebeurd met Hamilton?
Ik heb Hulk.quote:
Eerder en rustiger remmen misschien?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
als je remmen het niet zo goed meer doen, hoe komt het dan dat je topsnelheid inzakt?
Staan constant 'aan'. Voor de energy recovery.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
als je remmen het niet zo goed meer doen, hoe komt het dan dat je topsnelheid inzakt?
Denk eens naquote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
2 verschillende problemen ... maar ook je bochten zijn niet helemaal super meer als je niet laat kunt remmen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is mooi, de eerste vier auto's aan een touwtje.
#care?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat ingeschakeld, wat is er met de carerhams en marussia gebeurd?
Marussia deed boem met elkaar na ongeveer 10 seconden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Karstman het volgende:
Chilton foutje in L1, botste daardoor tegen Bianchi. Koba eruit na een spin. Ericsson mechanische problemenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Karstman het volgende:
Hij antwoordde niet on air.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Over de boardradio roepen waar je gaat inhalen.
Nope. 11 seconden achter, gaat hem niet worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik zie Button ook nog wel naar Hulkenberg toe rijden
Dan nog hoort iedereen het want vrij verkeerquote:
Van P9 naar P5 met een gap van 11+?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik zie Button ook nog wel naar Hulkenberg toe rijden
Hij is 1 sec per ronde snellerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. 11 seconden achter, gaat hem niet worden.
Maar met inhalen verliest hij weer, al zal hij Alonso denk ik nog wel voorbij kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij is 1 sec per ronde sneller
Nee, hij ligt gewoon verder dan een seconde achter bij het detectiepunt.quote:
Button kan best wel goed inhalen hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar met inhalen verliest hij weer, al zal hij Alonso denk ik nog wel voorbij kunnen.
Zou ook kunnenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, hij ligt gewoon verder dan een seconde achter bij het detectiepunt.
Dat wel, maar toch 4 man inhalen. Het is niet dat ze hem er zo voor bij laten.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button kan best wel goed inhalen hier.
Ok dat inhalen is misschien toch wel makkelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren atm een paar ronden de snelste op de baan. Dat ik dit nog mag meemaken
Kan ik ook wel als de FI's iedereen ophouden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren atm een paar ronden de snelste op de baan. Dat ik dit nog mag meemaken
Alles finisht zoals het nu is.quote:
Nope. Gewoon weer te ver er af.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
DRS Perez dus inderdaad kapot. Redding voor ROS
quote:
De enige reden dat ik hoop de Rosberg toch wint.quote:
70 ronden zelfs!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:31 schreef THEFXR het volgende:
godver, ze gaan mij toch niet vertellen dat ze 20 ronden achter de leider hebben gelegen, de lamme takken!
De Red Bulls zouden het best kunnen doen maar die zitten gewoon vast achter Perez.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef zoem het volgende:
Jammer dat tot nu toe niemand een gooi kan doen naar Rosbergs P1.
hoop dat rosberg ook uitvalt danquote:
quote:
Zit je wel op te lettenquote:
Halve williams motor en halve FI chassis, coureurs waren Kvyat en Chiltonquote:Op zondag 8 juni 2014 21:42 schreef Sjarkiee het volgende:
wat een slachtveld!!!!!!!
heb ric en hulk en Vergne (motor nog over van de manager)
Perez wijkt opeens uitquote:
Nja dan is het Massa's schuldquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef Googolplexian het volgende:
Denk dat Massa hier nog wel een gridpenalty voor krijgt.
Dit dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Perez beweegt een heel klein beetje naar links, dus race-incident.
Buttonquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button en Ricciardo de coureurs van de dag. Button haalde mensen in alsof hij ontslagen zou worden.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef ufopiloot het volgende:
Jammer, het feest was pas compleet als Vettel was geraakt
Fir3flyquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
En wie zei ook al weer dat Canada saai is?
Die was 20 seconde achter mensen zoals Perez...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Button. Kom op man, zet die bril eens af. Iemand inhalen die wordt opgehouden met een Mercedes-motor is wel heel erg makkelijk.
dat is canada meestal zo. Ik kan me niet heugen dat er ooit een saaie race geweest is hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef ElmarO het volgende:
Canada heeft in ieder geval een vermakelijke race afgeleverd.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef ufopiloot het volgende:
Jammer, het feest was pas compleet als Vettel was geraakt
Massa had de bocht never de nooit gehouden zelfs als ie er langs gekomen was. En dat laatste was sowieso niet gelukt want er was geen ruimte.quote:
Nee, Hulkenberg hieldt 3 man op.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die was 20 seconde achter mensen zoals Perez...
Eensch.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Massa had de bocht never de nooit gehouden zelfs als ie er langs gekomen was. En dat laatste was sowieso niet gelukt want er was geen ruimte.
Zucht...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
En wie zei ook al weer dat Canada saai is?
Volgens mij was die van vorig jaar relatief saai voor Canada-begrippen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is canada meestal zo. Ik kan me niet heugen dat er ooit een saaie race geweest is hier.
1994 is de enige die ik kan noemenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is canada meestal zo. Ik kan me niet heugen dat er ooit een saaie race geweest is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |