2 verschillende problemen ... maar ook je bochten zijn niet helemaal super meer als je niet laat kunt remmen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
als je remmen het niet zo goed meer doen, hoe komt het dan dat je topsnelheid inzakt?
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is mooi, de eerste vier auto's aan een touwtje.
#care?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Karstman het volgende:
Beetje laat ingeschakeld, wat is er met de carerhams en marussia gebeurd?
Marussia deed boem met elkaar na ongeveer 10 seconden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Karstman het volgende:
Chilton foutje in L1, botste daardoor tegen Bianchi. Koba eruit na een spin. Ericsson mechanische problemenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Karstman het volgende:
Hij antwoordde niet on air.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
Over de boardradio roepen waar je gaat inhalen.
Nope. 11 seconden achter, gaat hem niet worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik zie Button ook nog wel naar Hulkenberg toe rijden
Dan nog hoort iedereen het want vrij verkeerquote:
Van P9 naar P5 met een gap van 11+?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik zie Button ook nog wel naar Hulkenberg toe rijden
Hij is 1 sec per ronde snellerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. 11 seconden achter, gaat hem niet worden.
Maar met inhalen verliest hij weer, al zal hij Alonso denk ik nog wel voorbij kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij is 1 sec per ronde sneller
Nee, hij ligt gewoon verder dan een seconde achter bij het detectiepunt.quote:
Button kan best wel goed inhalen hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar met inhalen verliest hij weer, al zal hij Alonso denk ik nog wel voorbij kunnen.
Zou ook kunnenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, hij ligt gewoon verder dan een seconde achter bij het detectiepunt.
Dat wel, maar toch 4 man inhalen. Het is niet dat ze hem er zo voor bij laten.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button kan best wel goed inhalen hier.
Ok dat inhalen is misschien toch wel makkelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren atm een paar ronden de snelste op de baan. Dat ik dit nog mag meemaken
Kan ik ook wel als de FI's iedereen ophouden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren atm een paar ronden de snelste op de baan. Dat ik dit nog mag meemaken
Alles finisht zoals het nu is.quote:
Nope. Gewoon weer te ver er af.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
DRS Perez dus inderdaad kapot. Redding voor ROS
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |