Zit je wel op te lettenquote:
Halve williams motor en halve FI chassis, coureurs waren Kvyat en Chiltonquote:Op zondag 8 juni 2014 21:42 schreef Sjarkiee het volgende:
wat een slachtveld!!!!!!!
heb ric en hulk en Vergne (motor nog over van de manager)
Perez wijkt opeens uitquote:
Nja dan is het Massa's schuldquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef Googolplexian het volgende:
Denk dat Massa hier nog wel een gridpenalty voor krijgt.
Dit dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Perez beweegt een heel klein beetje naar links, dus race-incident.
Buttonquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Button en Ricciardo de coureurs van de dag. Button haalde mensen in alsof hij ontslagen zou worden.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef ufopiloot het volgende:
Jammer, het feest was pas compleet als Vettel was geraakt
Fir3flyquote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
En wie zei ook al weer dat Canada saai is?
Die was 20 seconde achter mensen zoals Perez...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Button. Kom op man, zet die bril eens af. Iemand inhalen die wordt opgehouden met een Mercedes-motor is wel heel erg makkelijk.
dat is canada meestal zo. Ik kan me niet heugen dat er ooit een saaie race geweest is hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef ElmarO het volgende:
Canada heeft in ieder geval een vermakelijke race afgeleverd.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef ufopiloot het volgende:
Jammer, het feest was pas compleet als Vettel was geraakt
Massa had de bocht never de nooit gehouden zelfs als ie er langs gekomen was. En dat laatste was sowieso niet gelukt want er was geen ruimte.quote:
Nee, Hulkenberg hieldt 3 man op.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die was 20 seconde achter mensen zoals Perez...
Eensch.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Massa had de bocht never de nooit gehouden zelfs als ie er langs gekomen was. En dat laatste was sowieso niet gelukt want er was geen ruimte.
Zucht...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
En wie zei ook al weer dat Canada saai is?
Volgens mij was die van vorig jaar relatief saai voor Canada-begrippen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is canada meestal zo. Ik kan me niet heugen dat er ooit een saaie race geweest is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |