Streamsquote:Saturday 7 June 2014
Session Channel Coverage starts Session starts Session ends
Canadian Grand Prix third practice live BBC2 14:55 15:00 16:00
Canadian Grand Prix third practice live Sky Sports F1 14:45 15:00 16:00
Canadian Grand Prix qualifying live BBC1 17:00 18:00
Canadian Grand Prix qualifying live Sky Sports F1 17:00 18:00
Sunday 8 June 2014
Session Channel Coverage starts Session starts
Texas 600 live BT Sport 2 01:30 02:00
Canadian Grand Prix live BBC1 18:20 19:00
Canadian Grand Prix live Sky Sports F1 17:30 19:00
Ben ik ook niet van plan, ik weet nog precies hoe de vorige hd stream is geëindigd.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Beach het volgende:
daarom ook niet de stream aan teveel mensen doorgeven
De hele Sky uitzending is suprieur aan die van wat van zender dan ookquote:Op zondag 8 juni 2014 19:08 schreef opreis het volgende:
over een kwartiertje kan je overschakelen naar bbc en heb je die stream nie meer nodig toch, ookal is sky commentaar wel top notch natuurlijk
Buttonquote:Op zondag 8 juni 2014 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
Wie gaat Alonso vervangen dan als die naar McLaren gaat?
Dan nog eerder Max Verstappen.quote:
jij vind ook weinig leuk hequote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zo'n Sky filmpje om de 'rivaliteit' tussen Hamilton en Rosberg op te kloppen.
Ach ja verder is er ook niet zoveel te zien in F1 dus ik snap het wel.
Massa staat gewoon voor hem in een auto die veel minder heeft gekostquote:Op zondag 8 juni 2014 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Die Alonso wordt wel een zeikerdje zeg. Hij heeft twee seizoenen de auto gehad om wk te worden, maar toen het er echt om ging was hij niet eens sneller dan Massa in dat ding, tja, dan leg je het af tegen iemand die wel op zijn best is op de belangrijkste momenten.
Gwn BBCquote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net als voirge jaar zend Veronica de race in sd uit. Kunnen ze daar niks. Gelukkig heb ik Sport1 die wel in HD uitzend
Allebei HD imo.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net als voirge jaar zend Veronica de race in sd uit. Kunnen ze daar niks. Gelukkig heb ik Sport1 die wel in HD uitzend
quote:
niks als je graag SD kijkt, reclame kijkt en geen Engels kuntquote:
ik heb een wat oudere tv, zo'n vierkante bakbeest, die speelt alleen maar SDquote:Op zondag 8 juni 2014 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
niks als je graag SD kijkt, reclame kijkt en geen Engels kunt
In Canada kan dat, en in Monaco evt. Verder eig nooitquote:
Niets mis mee, gewoon z'n lijn houden.quote:
Goed hequote:
Niet te laat, hij haalde het ruim. Bovendien moest hij een flink stuk curb meenemen omdat Hamilton ook erg weinig ruimte gaf.quote:
Is gewoon als eerste bij de bocht, dan moet Hamilton wieberen.quote:
Dat is juist jammerquote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef Fir3fly het volgende:
ma deze SC, nu is dat gezeik over brandstof sparen ook voo
Dat ligt meer aan Ferrari. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een uitstekend coureur, die ook nog veel kan met slechte auto's. Hij is niet voor niks begonnen in een Minardi. Maar onder druk presteren op de belangrijkste momenten is in elke sport van belang, en hij liet het twee keer daarop afweten.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Massa staat gewoon voor hem in een auto die veel minder heeft gekost
Maar wel met een Mercedes-motor.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Massa staat gewoon voor hem in een auto die veel minder heeft gekost
Alsof het zonder niet zo makkelijk zou gaan.quote:
En dan rijdt Fernando ook nog eens voor hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:32 schreef zoem het volgende:
LT: Massa seems to be the big loser from the pit sequence so far
Je verwacht het niet.quote:
quote:
Op dit afgaande gaat dat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
Eigenlijk hoop ik elke keer op een Turkije 2010... ook al is dat natuurlijk stom.
Is wel een goeie move daar. Te laat remmen, en dan bijna stilvallen terwijl je de ander daarmee blokt. Heeft Button daar ook wel eens gedaan. Maar hij remde teveel te laat.quote:
Wanneer dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is wel een goeie move daar. Te laat remmen, en dan bijna stilvallen terwijl je de ander daarmee blokt. Heeft Button daar ook wel eens gedaan. Maar hij remde teveel te laat.
Nou geweldig. Jarenlang eruit gereden worden en er nu voorbij cruisen dankzij een betere motorquote:
Hoe kan je iets teruggeven aan iemand wat die nooit gehad heeft?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:44 schreef zoem het volgende:
Vreemd dat Rosberg dat niet terug moet geven, heeft duidelijk voordeel gehad.
Dus elke keer voordat je ingehaald wordt "de bocht missen" voor gratis anderhalve seconde voorsprong?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan je iets teruggeven aan iemand wat die nooit gehad heeft?
5s S&Gquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
DT zou echt belachelijk zijn, want die geven ze nooit.
Hebben ze dit jaar ook nog niet gegeven voor track limits toch?quote:
Hij snijdt hem vol gas af joh.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
DT zou echt belachelijk zijn, want die geven ze nooit.
Ik zei ook maar watquote:Op zondag 8 juni 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze dit jaar ook nog niet gegeven voor track limits toch?
Dan moeten ze iedereen die die bocht mist een straf geven. Hebben ze niet gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus elke keer voordat je ingehaald wordt "de bocht missen" voor gratis anderhalve seconde voorsprong?
Ja, maar dat gebeurt wel vaker. Vind ook dat ze daar strenger op moeten zijn, maar om dan de #1 als voorbeeld te stellen zou triest zijn als het daarna opnieuw nooit meer gebeurt.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel kan echt niet inhalen...
Ik denk inderdaad dat Massa het fijn vindt dat hij een Mercedes motor heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou geweldig. Jarenlang eruit gereden worden en er nu voorbij cruisen dankzij een betere motor.
Mercedes vs Renault-motorquote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel kan echt niet inhalen...
Leuk he, moderne F1.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ze wel coulant zijn, in vorige jaren mocht je ook een keer 'gratis' rechtdoor.
Hahaha deze postquote:
gewoon een DRSjequote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, Hulkenberg dus achter de Bulls. Jammer.
Moet nog stoppen toch?quote:
quote:
Zelfde punt als hij vrijdag, blijkbaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:03 schreef zoem het volgende:
Kimi had net nieuwe bandjes, wellicht opwarmingsprobleem.
Die moeten toch nog een keertje pitsen? Komt goed!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, Hulkenberg dus achter de Bulls. Jammer.
Oh ja klopt, had ik gemist. Mercedes wint dus nog wel.quote:
Neuh, alles rijdt uit nu behalve wss Massa en Alonso?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moeten toch nog een keertje pitsen? Komt goed!
Nope. Alleen Massa en Alonso nog geloof ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moeten toch nog een keertje pitsen? Komt goed!
Mercs moeten sowieso ook nog pitsen of op dit setje uitrijden..quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja klopt, had ik gemist. Mercedes wint dus nog wel.
Oh dat heb ik dus gemist toen ik onderweg was. Maar Hulk moet de Bulls voorbij kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, alles rijdt uit nu behalve wss Massa en Alonso?
Wellicht dus winnen. Denk dat Alonso dit ook kan proberen.quote:
denk het welquote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez naar 4, zou die 2e kunnen worden?
Ja en Ricciardo dus 3e.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez naar 4, zou die 2e kunnen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |