Ik heb het over het publiek en het feit dat het in Frankrijk ligt.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gastjes die wildcards krijgen liggen er toch zo weer uit.
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:21 schreef Dejannn het volgende:
Dat hele wie is er nu GOAT is eigenlijk heel lastig te bepalen. Federer heeft nu de meeste RG's titels te pakken dus je zou kunnen zeggen dat hij dat is. Aan de andere kant is het weer opmerkelijke te noemen dat je dan een 10-23 in onderlinge duels hebt tegen Nadal. Sowieso is Nadal de enige tennisser die van de 'grote vier' (Djokovic, Federer, Murray en hijzelf) een positief record tegen elke andere speler heeft wat weer in zijn voordeel spreekt.
Ach, in the end zijn het gewoon allemaal fantastische spelers
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef grrrrg het volgende:
Sorry hoor, maar vandaag heb ik gewoon een beetje een ontzettende hekel aan Nadal![]()
Graag geen discussies over goat en Nadal in 1 zin graag!
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef grrrrg het volgende:
Sorry hoor, maar vandaag heb ik gewoon een beetje een ontzettende hekel aan Nadal![]()
Graag geen discussies over goat en Nadal in 1 zinpost graag!
Ik snap niet hoe je zo'n ontzettende hekel kunt hebben aan iemand die je niet eens kentquote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef grrrrg het volgende:
Graag geen discussies over goat en Nadal in 1 zin graag!
theoretisch heb je gelijk. in het normale mensenleven mag je het van me aannemen en mij gelijk geven op je sterfbed.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zeker weten? Het lijkt me een hele opgave maar niet onmogelijk. De enige keer wanneer je het met zekerheid kunt zeggen is als de regels worden veranderd (bijvoorbeeld RG wordt maar één keer per vijf jaar gespeeld).
Deze discussie is jammer genoeg al veel te vaak voorbij gekomen, maar vanuit de Federer kant valt ook te zeggen dat toen Federer op zijn best was ze elkaar niet tegen kwamen op de voor Federer goede toernooien en het hem qua H2H dus nekte dat ie goed was op gravel. Maar mensen die voor Federer zijn willen meestal het ene niet zien en die voor Nadal het andere dan weer niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:20 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Het is toch dan gewoon duidelijk dat nadal een betere speler dan federer is dan kan federer nooit de goat zijn?
Ik heb alleen vandaag een hekel aan hem, morgen wordt het al wel beterquote:Op zondag 8 juni 2014 19:23 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo'n ontzettende hekel kunt hebben aan iemand die je niet eens kent
Ik denk ook bepaald niet dat wij het nog gaan meemaken. Jij misschien wel, ik niet. Maar je weet niet wat we nog krijgen. Denk aan Sampras' zeven Wimbledonoverwinningen. Dacht dat je dat ooit zou worden geëvenaard/verbroken?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:25 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
theoretisch heb je gelijk. in het normale mensenleven mag je het van me aannemen en mij gelijk geven op je sterfbed
Ik heb ook moeite met die logica.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:27 schreef opgebaarde het volgende:
Mooi man, Federer de GOAT en dan een H2H met Nadal waar hij gedold wordt
Davydenkobaasquote:Op zondag 8 juni 2014 19:27 schreef opgebaarde het volgende:
Davydenko goat? Maar Haase wint gewoon van hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
DavydenkobaasGewoon een positieve H2H
De quote dat iemand anders van zijn eerste 10 RGs er 9 wint zal wel meer dan 100.000 zijn als dat kan.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk ook bepaald niet dat wij het nog gaan meemaken. Jij misschien wel, ik niet. Maar je weet niet wat we nog krijgen. Denk aan Sampras' zeven Wimbledonoverwinningen. Dacht dat je dat ooit zou worden geëvenaard/verbroken?
nee hoor, 18 voor Nadal en de discussie is beslecht.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:25 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Deze discussie is jammer genoeg al veel te vaak voorbij gekomen, maar vanuit de Federer kant valt ook te zeggen dat toen Federer op zijn best was ze elkaar niet tegen kwamen op de voor Federer goede toernooien en het hem qua H2H dus nekte dat ie goed was op gravel. Maar mensen die voor Federer zijn willen meestal het ene niet zien en die voor Nadal het andere dan weer niet.Er zal nooit overeenstemming komen. Misschien als Nadal er 20 wint of Federer ineens de 20 haalt (wat niet realistisch is).
Dat denk ik ook ja. Wel balen als je dat gelayd hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
De quote dat iemand anders van zijn eerste 10 RGs er 9 wint zal wel meer dan 100.000 zijn als dat kan.
Voor jou wel en voor mij ook, maar voor veel mensen niet. Die betrekken er dan bij dat Federer een fraaiere techniek heeft, maar mij lijkt dat niet zo relevant.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:30 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
nee hoor, 18 voor Nadal en de discussie is beslecht.
nee, als je Nadal en Federer allebei hebt zien opkomen dan was Federer echt beter op het toppunt van beiden, Nadal heeft gewoon een langere carriere en adem.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:27 schreef opgebaarde het volgende:
maar nu komt het wel heeeel dichtbijquote:Op zondag 8 juni 2014 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, de standaard GOAT-discussie na iedere Grand Slamfinale.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, de standaard GOAT-discussie na iedere Grand Slamfinale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |