Ja maar ik houd dat natuurlijk nooit vol.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef perro. het volgende:
[..]
over?
zou je serieus de eco willen doen ja? heb voldoende erover gehoord om te weten dat het bizar zwaar is.
Dank maar ik heb dus nog geen vrijwilligers.quote:
Krijgen we dan Team Tamas kleding?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dank maar ik heb dus nog geen vrijwilligers.
niet alleen jij niet hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik houd dat natuurlijk nooit vol.
Nee hoor, ik heb geen doorzettingsvermogen. Tenminste niet in sport en fitheid.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
[..]
niet alleen jij niet hoor.
is de marechaussee niets voor je dan?
15,- P/uquote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dank maar ik heb dus nog geen vrijwilligers.
Het is niet mijn regel hoorquote:
veel oefenen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen doorzettingsvermogen. Tenminste niet in sport en fitheid.
Omg goed!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga hardlopen btw.
Het begin is gemaakt, ik ben gisteren de runners world binnen gelopen!
Ik ben alleen maar binnen gelopen hoorquote:
Als ze daarmee aan een pokertafel gaat zitten heeft ze in ieder geval de concentratie van een aantal spelers direct gebrokenquote:
Teveel reflectie in het materiaal, kans dat ze haar eigen kaarten verraadquote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze daarmee aan een pokertafel gaat zitten heeft ze in ieder geval de concentratie van een aantal spelers direct gebroken
Meh, gewoon ervoor zorgen dat je alleen een klein hoekje optilt en daarna de kaarten blind laten liggenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Teveel reflectie in het materiaal, kans dat ze haar eigen kaarten verraad
Wat dan wel? Wat doet kleur er nog toe danquote:
Ja is toch stap 1!quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar binnen gelopen hoor
En ik heb een flyer gekregen met een locatie waar ik kan leren hardlopen.
Volgende stap is schoenen
Daarom! Perfect juist.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze daarmee aan een pokertafel gaat zitten heeft ze in ieder geval de concentratie van een aantal spelers direct gebroken
En dan iemand als mij zijn en continu de kaarten opnieuw bekijken alsof ik dement benquote:Op zondag 8 juni 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, gewoon ervoor zorgen dat je alleen een klein hoekje optilt en daarna de kaarten blind laten liggen
Gewoon zwartquote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat doet kleur er nog toe dan
Dat was Royco's manier van zeggen dat hij een van de spelers aan de tafel is die zijn hoofd niet meer bij zijn kaarten kan houden.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat doet kleur er nog toe dan
Bwehehehequote:Op zondag 8 juni 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan iemand als mij zijn en continu de kaarten opnieuw bekijken alsof ik dement ben
Weg concentratiequote:Op zondag 8 juni 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was Royco's manier van zeggen dat hij een van de spelers aan de tafel is die zijn hoofd niet meer bij zijn kaarten kan houden.
Jaren terug pokerde ik elk weekend met vrienden, tot een uur of 4 in de nacht. Was erg leukquote:
Is ook leukquote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaren terug pokerde ik elk weekend met vrienden, tot een uur of 4 in de nacht. Was erg leuk
We gingen wel heel ver hoor. Pokertafels werden gekocht, kaarten van de european poker tour, fiches van dezelfde tour, ieder had een vergulde geluksmunt, etc. Sigaren en whisky erbijquote:
Klinkt wel heel leuk.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We gingen wel heel ver hoor. Pokertafels werden gekocht, kaarten van de european poker tour, fiches van dezelfde tour, ieder had een vergulde geluksmunt, etc. Sigaren en whisky erbij
En maar spelen
Fok! strippoker meetquote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk.
Ik was eens op een soort werkuitje waar de mannen strippoker voorstelde. Helaas had ik toen nog een agressieve partner die dat absoluut niet wilde
Ja was heel erg gaafquote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk.
Ik was eens op een soort werkuitje waar de mannen strippoker voorstelde. Helaas had ik toen nog een agressieve partner die dat absoluut niet wilde
Geluksmunt erbijquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We gingen wel heel ver hoor. Pokertafels werden gekocht, kaarten van de european poker tour, fiches van dezelfde tour, ieder had een vergulde geluksmunt, etc. Sigaren en whisky erbij
En maar spelen
En dan expres verliezen natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk.
Oiquote:
Srs?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was heel erg gaafAl had ik geen vergulde geluksmunt, ik had een vergulde .50 kogel om te intimideren
Precies, ook met een cap op wat je in mocht leggen zodat we geen ruzie naderhand zouden krijgenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geluksmunt erbijNiemand zo bijgelovig als pokeraars.
Behalve zeelui misschien.
![]()
Ik heb een aantal pokersets van m'n werk, een pokertafel gaat me wat ver. We hebben er hier op het werk toch al tweeMaar ik speel thuis toch niet zoveel, en als ik het doe is het voor de lol met wat vrienden. Zoals jij, met whisky en sigaren.
Ik doe meequote:
Ik heb mijn tafel toen verkocht, eigenlijk best jammer.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geluksmunt erbijNiemand zo bijgelovig als pokeraars.
Behalve zeelui misschien.
![]()
Ik heb een aantal pokersets van m'n werk, een pokertafel gaat me wat ver. We hebben er hier op het werk toch al tweeMaar ik speel thuis toch niet zoveel, en als ik het doe is het voor de lol met wat vrienden. Zoals jij, met whisky en sigaren.
Als jij amper gepokerd hebt raad ik je aan om dan niet eerst te gaan oefenenquote:
Niet heel vaak, maar ik zat wel bij het vaste groepje van de laatste 3 altijdquote:
Ja, inderdaad. Altijd toffe avondenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, ook met een cap op wat je in mocht leggen zodat we geen ruzie naderhand zouden krijgen
Ik wil ook meedoenquote:[..]
Ik doe mee
Das wel zonde jaquote:Op zondag 8 juni 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tafel toen verkocht, eigenlijk best jammer.
Mooie tijden toen zo rond 2007.
Elke dag wel een paar toernooitjes klikken.
Ipad.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Poker![]()
En zitten jullie nou mobiel of binnen te fokken?
binnen, ben darten aan het kijkenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Poker![]()
Ik ga er nu vandoor, visite komt zo. Bier is nu goed koud maar van mijn pitcher caipirinha blijven ze afquote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Poker![]()
Hoezo?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij amper gepokerd hebt raad ik je aan om dan niet eerst te gaan oefenen
Kei tofquote:Op zondag 8 juni 2014 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel vaak, maar ik zat wel bij het vaste groepje van de laatste 3 altijd
.50 kogel heb ik nog ergens liggen
Ik ben aan het 'werk'quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Poker![]()
Ach ja, mijn vrienden willen toch niet spelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Altijd toffe avonden
[..]
Ik wil ook meedoen
[..]
Das wel zonde ja
Als ik dat hier ga zeggen gaan Bels en Royco boos op me wordenquote:
Ik niet hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga zeggen gaan Bels en Royco boos op me worden
Het kan ook te gek natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach gister al de hele dag buiten geweest.
Jaja.quote:
Beetje golfen, beetje in een kinderbad zitten met 3 volwassenen, beetje bbq-en, beetje flaconeren en uiteraard een beetje verbranden.quote:
Flaconeren?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje golfen, beetje in een kinderbad zitten met 3 volwassenen, beetje bbq-en, beetje flaconeren en uiteraard een beetje verbranden.
Dat had ik al eens begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderd![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:05 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan.bitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderd
Doe nouuuquote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga zeggen gaan Bels en Royco boos op me worden
Ik heb zin om iemand te slaan.Kom hier dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderdI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ah dat is kut. Doe je er zo lang over?quote:
Zit in Friesland... Ik denk dat ik er zo'n 2,5 uur over zou doenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah dat is kut. Doe je er zo lang over?
Ik heb zin om iemand te slaan.VrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderdWat een kutwijven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ok. Uurtje dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zit in Friesland... Ik denk dat ik er zo'n 2,5 uur over zou doen
Ik heb zin om iemand te slaan.Autsch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderdOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb zin om iemand te slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderd![]()
Ik heb zin om iemand te slaan.Gewoon keurig 20 CM antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat is helemaal waar!quote:Op zondag 8 juni 2014 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, je moet toch ergens op filteren als je per dag 853 matches hebt.
succesquote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar weet jij alles van![]()
Ik ga zo koken. Wens me succes
ik las laatst ergens dat zelfs linkedin nu zo'n tinderachtige app heeft?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ach, je moet toch ergens op filteren als je per dag 853 matches hebt.
Lolquote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar weet jij alles van![]()
Ik ga zo koken. Wens me succes
Ik heb zin om iemand te slaan.Hoe lang ben je? Want ik had dat probleem dus nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik had een match op tinder. Mooie meid. Vraagt ze: hoe lang ben je dan? Ik keurig antwoorden, heeft ze me direct verwijderdLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:41 schreef Fascination het volgende:
Er mogen weer tepels gepost worden in klb en onzin.
blijven kutsubfora die niet meer te redden zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:41 schreef Fascination het volgende:
1.70quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Want ik had dat probleem dus nooit
Beetje onzin dat het hier dan niet magquote:Op zondag 8 juni 2014 17:41 schreef Fascination het volgende:
ik had ook n kabouter die compleet naakt was, maar die durfde ik niet te postenquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
maar hier mag het ook toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
Je laat er geen gras over groeien he? Meteen vragen aan yvonnequote:
Proost!!quote:
Good luck.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
omg petjes in mijn straat met hardcore muziek en trillbumpers![]()
![]()
![]()
De buren hier ook. Overstemt mijn muziek gelukkig niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
omg petjes in mijn straat met hardcore muziek en trillbumpers![]()
![]()
![]()
ze zijn al wegquote:
ik denk eerder dat mijn buren nu last van mij hebben dan omgekeerdquote:Op zondag 8 juni 2014 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
De buren hier ook. Overstemt mijn muziek gelukkig niet.
En als ze echt vervelend worden schroef ik het hier even open
Ah, da's mazzel hebben.quote:
Picsquote:Op zondag 8 juni 2014 18:54 schreef zeefje het volgende:
Als het dan toch over tetten gaat ; Ik heb ze
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
wat een onzinhet mag echt alleen in klb en onz. Wtf.
Yvon bepaald de regels weer eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
wat een onzinhet mag echt alleen in klb en onz. Wtf.
Plus pittig kort kapsel toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:54 schreef zeefje het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?![]()
In s&g mag het ook blijkbaar![]()
En hier dus niet?
Mja je vergeet het gewoonquote:
nergens op, eerst mocht het niet wegens de ads of zo, dat bedrijven die ads hebben niet gekoppeld werden aan pron en kpd was er voor of zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?![]()
In s&g mag het ook blijkbaar![]()
En hier dus niet?
staat ook niets over in die OP. en dan moet er ook weer zo dom op geantwoord worden als je iets zegt daar.quote:
Mijn tieten hebben geen pittig kort kapsel.quote:
het is gewoon krom. dat snap je zelf ook wel. Niemand zegt dat ie zich er "druk" om maakt.quote:
Ben klaarquote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mja je vergeet het gewoon
Tedruk met werk zeker
datteh zag ik jaquote:Op zondag 8 juni 2014 18:54 schreef zeefje het volgende:
niks mis mee in ieder gevalquote:
waar hang je uit dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
jankende buurkinderen, schreeuwde ouders, ik heb het gevoel als of ik op een facking camping zit. Wat doe ik hier
en dan woon ik nog in een nette wijk ook. wat is dit
Brabant, hè.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
jankende buurkinderen, schreeuwde ouders, ik heb het gevoel als of ik op een facking camping zit. Wat doe ik hier
en dan woon ik nog in een nette wijk ook. wat is dit
Das wel Veel. Hoe lang ben je bezig geweest?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snel verdiend. 6 Keer pauze gehad ofzo ook
Die huilie smileys zeggen genoeg.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is gewoon krom. dat snap je zelf ook wel. Niemand zegt dat ie zich er "druk" om maakt.
quote:
op mijn balkonquote:
Niks "brabant he". Zeikerd.quote:
aah okequote:Op zondag 8 juni 2014 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
op mijn balkon
[..]
Niks "brabant he". Zeikerd.
Jullie hebben een nieuwe tv? Zonder bril en alles?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zometeen avatar in 3D kijkenmet dochter.
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |