Ja maar ik houd dat natuurlijk nooit vol.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef perro. het volgende:
[..]
over?
zou je serieus de eco willen doen ja? heb voldoende erover gehoord om te weten dat het bizar zwaar is.
Dank maar ik heb dus nog geen vrijwilligers.quote:
Krijgen we dan Team Tamas kleding?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dank maar ik heb dus nog geen vrijwilligers.
niet alleen jij niet hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik houd dat natuurlijk nooit vol.
Nee hoor, ik heb geen doorzettingsvermogen. Tenminste niet in sport en fitheid.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
[..]
niet alleen jij niet hoor.
is de marechaussee niets voor je dan?
15,- P/uquote:Op zondag 8 juni 2014 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dank maar ik heb dus nog geen vrijwilligers.
Het is niet mijn regel hoorquote:
veel oefenen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen doorzettingsvermogen. Tenminste niet in sport en fitheid.
Omg goed!!!!quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga hardlopen btw.
Het begin is gemaakt, ik ben gisteren de runners world binnen gelopen!
Ik ben alleen maar binnen gelopen hoorquote:
Als ze daarmee aan een pokertafel gaat zitten heeft ze in ieder geval de concentratie van een aantal spelers direct gebrokenquote:
Teveel reflectie in het materiaal, kans dat ze haar eigen kaarten verraadquote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze daarmee aan een pokertafel gaat zitten heeft ze in ieder geval de concentratie van een aantal spelers direct gebroken
Meh, gewoon ervoor zorgen dat je alleen een klein hoekje optilt en daarna de kaarten blind laten liggenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Teveel reflectie in het materiaal, kans dat ze haar eigen kaarten verraad
Wat dan wel? Wat doet kleur er nog toe danquote:
Ja is toch stap 1!quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar binnen gelopen hoor
En ik heb een flyer gekregen met een locatie waar ik kan leren hardlopen.
Volgende stap is schoenen
Daarom! Perfect juist.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze daarmee aan een pokertafel gaat zitten heeft ze in ieder geval de concentratie van een aantal spelers direct gebroken
En dan iemand als mij zijn en continu de kaarten opnieuw bekijken alsof ik dement benquote:Op zondag 8 juni 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, gewoon ervoor zorgen dat je alleen een klein hoekje optilt en daarna de kaarten blind laten liggen
Gewoon zwartquote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat doet kleur er nog toe dan
Dat was Royco's manier van zeggen dat hij een van de spelers aan de tafel is die zijn hoofd niet meer bij zijn kaarten kan houden.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat doet kleur er nog toe dan
Bwehehehequote:Op zondag 8 juni 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan iemand als mij zijn en continu de kaarten opnieuw bekijken alsof ik dement ben
Weg concentratiequote:Op zondag 8 juni 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was Royco's manier van zeggen dat hij een van de spelers aan de tafel is die zijn hoofd niet meer bij zijn kaarten kan houden.
Jaren terug pokerde ik elk weekend met vrienden, tot een uur of 4 in de nacht. Was erg leukquote:
Is ook leukquote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaren terug pokerde ik elk weekend met vrienden, tot een uur of 4 in de nacht. Was erg leuk
We gingen wel heel ver hoor. Pokertafels werden gekocht, kaarten van de european poker tour, fiches van dezelfde tour, ieder had een vergulde geluksmunt, etc. Sigaren en whisky erbijquote:
Klinkt wel heel leuk.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We gingen wel heel ver hoor. Pokertafels werden gekocht, kaarten van de european poker tour, fiches van dezelfde tour, ieder had een vergulde geluksmunt, etc. Sigaren en whisky erbij
En maar spelen
Fok! strippoker meetquote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk.
Ik was eens op een soort werkuitje waar de mannen strippoker voorstelde. Helaas had ik toen nog een agressieve partner die dat absoluut niet wilde
Ja was heel erg gaafquote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk.
Ik was eens op een soort werkuitje waar de mannen strippoker voorstelde. Helaas had ik toen nog een agressieve partner die dat absoluut niet wilde
Geluksmunt erbijquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We gingen wel heel ver hoor. Pokertafels werden gekocht, kaarten van de european poker tour, fiches van dezelfde tour, ieder had een vergulde geluksmunt, etc. Sigaren en whisky erbij
En maar spelen
En dan expres verliezen natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk.
Oiquote:
Srs?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was heel erg gaafAl had ik geen vergulde geluksmunt, ik had een vergulde .50 kogel om te intimideren
Precies, ook met een cap op wat je in mocht leggen zodat we geen ruzie naderhand zouden krijgenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geluksmunt erbijNiemand zo bijgelovig als pokeraars.
Behalve zeelui misschien.
![]()
Ik heb een aantal pokersets van m'n werk, een pokertafel gaat me wat ver. We hebben er hier op het werk toch al tweeMaar ik speel thuis toch niet zoveel, en als ik het doe is het voor de lol met wat vrienden. Zoals jij, met whisky en sigaren.
Ik doe meequote:
Ik heb mijn tafel toen verkocht, eigenlijk best jammer.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geluksmunt erbijNiemand zo bijgelovig als pokeraars.
Behalve zeelui misschien.
![]()
Ik heb een aantal pokersets van m'n werk, een pokertafel gaat me wat ver. We hebben er hier op het werk toch al tweeMaar ik speel thuis toch niet zoveel, en als ik het doe is het voor de lol met wat vrienden. Zoals jij, met whisky en sigaren.
Als jij amper gepokerd hebt raad ik je aan om dan niet eerst te gaan oefenenquote:
Niet heel vaak, maar ik zat wel bij het vaste groepje van de laatste 3 altijdquote:
Ja, inderdaad. Altijd toffe avondenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, ook met een cap op wat je in mocht leggen zodat we geen ruzie naderhand zouden krijgen
Ik wil ook meedoenquote:[..]
Ik doe mee
Das wel zonde jaquote:Op zondag 8 juni 2014 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tafel toen verkocht, eigenlijk best jammer.
Mooie tijden toen zo rond 2007.
Elke dag wel een paar toernooitjes klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |