Dan moet je eerst mij pmen met je volledige history op fok, hobbies en werk en je fb acc.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zou ik meer informatie per pm kunnen ontvangen omtrent de bbq meet?
Boh. Ik heb jou weleens gemeet zelfs. Al hebben wij volgens mij geen woord gewisseld.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan moet je eerst mij pmen met je volledige history op fok, hobbies en werk en je fb acc.
Dat is voor oudjes. Dat ligt er dus nog.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is voor oudjes. Dat ligt er dus nog.
quote:Op zondag 8 juni 2014 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Boh. Ik heb jou weleens gemeet zelfs. Al hebben wij volgens mij geen woord gewisseld.
Leugensquote:Op zondag 8 juni 2014 10:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent de grootste troll die er is op Fok
Een bostrol. Vooral die uit David de Kabouter.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je liever een bostrol of een bergtrol?
ik heb een boek over David de kabouterquote:Op zondag 8 juni 2014 11:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bostrol. Vooral die uit David de Kabouter.
Vroegáh had je van die poppetjes die je dan kon sparen. Hollie de trol - of-hoe-dat-ding-heette was toch wel een waar collectors item hoor. God, ik ben echt oud.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb een boek over David de kabouterMet trollen erin
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat valt wel mee, ik neem je alleen totaal niet serieus
die heeft mijn moeder ook nog steeds..quote:Op zondag 8 juni 2014 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroegáh had je van die poppetjes die je dan kon sparen. Hollie de trol - of-hoe-dat-ding-heette was toch wel een waar collectors item hoor. God, ik ben echt oud.
Ging over fitties in de gevangenis, daar hoeft ze zich nu niet meer zorgen om te maken.quote:
o, das wel handig jaquote:Op zondag 8 juni 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ging over fitties in de gevangenis, daar hoeft ze zich nu niet meer zorgen om te maken.
quote:
Zo oud ben je niet, aansteller, ik had die ook. Ze waren tof.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroegáh had je van die poppetjes die je dan kon sparen. Hollie de trol - of-hoe-dat-ding-heette was toch wel een waar collectors item hoor. God, ik ben echt oud.
dapper hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind mijzelf best wel stoer.
ik durf gewoon de grote baardagamen van mn zoon op te pakken enz.![]()
Watquote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
Net even alle buren afgegaan of ze een pakketje voor me haddenvolgens de track and trace was er woensdag een pakketje bij mij afgeleverd, wat niet zo was.
bedankt kut postbode, moeilijk he, briefje door de bus doen
wel, want het pakketje was dus woensdag gebracht bij de buren. Het klopt dus wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk eerder dat die track and trace niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |