Dan moet je eerst mij pmen met je volledige history op fok, hobbies en werk en je fb acc.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zou ik meer informatie per pm kunnen ontvangen omtrent de bbq meet?
Boh. Ik heb jou weleens gemeet zelfs. Al hebben wij volgens mij geen woord gewisseld.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan moet je eerst mij pmen met je volledige history op fok, hobbies en werk en je fb acc.
Dat is voor oudjes. Dat ligt er dus nog.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is voor oudjes. Dat ligt er dus nog.
quote:Op zondag 8 juni 2014 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Boh. Ik heb jou weleens gemeet zelfs. Al hebben wij volgens mij geen woord gewisseld.
Leugensquote:Op zondag 8 juni 2014 10:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent de grootste troll die er is op Fok
Een bostrol. Vooral die uit David de Kabouter.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je liever een bostrol of een bergtrol?
ik heb een boek over David de kabouterquote:Op zondag 8 juni 2014 11:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bostrol. Vooral die uit David de Kabouter.
Vroegáh had je van die poppetjes die je dan kon sparen. Hollie de trol - of-hoe-dat-ding-heette was toch wel een waar collectors item hoor. God, ik ben echt oud.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb een boek over David de kabouterMet trollen erin
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat valt wel mee, ik neem je alleen totaal niet serieus
die heeft mijn moeder ook nog steeds..quote:Op zondag 8 juni 2014 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroegáh had je van die poppetjes die je dan kon sparen. Hollie de trol - of-hoe-dat-ding-heette was toch wel een waar collectors item hoor. God, ik ben echt oud.
Ging over fitties in de gevangenis, daar hoeft ze zich nu niet meer zorgen om te maken.quote:
o, das wel handig jaquote:Op zondag 8 juni 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ging over fitties in de gevangenis, daar hoeft ze zich nu niet meer zorgen om te maken.
quote:
Zo oud ben je niet, aansteller, ik had die ook. Ze waren tof.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroegáh had je van die poppetjes die je dan kon sparen. Hollie de trol - of-hoe-dat-ding-heette was toch wel een waar collectors item hoor. God, ik ben echt oud.
dapper hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind mijzelf best wel stoer.
ik durf gewoon de grote baardagamen van mn zoon op te pakken enz.![]()
Watquote:Op zondag 8 juni 2014 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
Net even alle buren afgegaan of ze een pakketje voor me haddenvolgens de track and trace was er woensdag een pakketje bij mij afgeleverd, wat niet zo was.
bedankt kut postbode, moeilijk he, briefje door de bus doen
wel, want het pakketje was dus woensdag gebracht bij de buren. Het klopt dus wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk eerder dat die track and trace niet klopt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo oud ben je niet, aansteller, ik had die ook. Ze waren tof.
precies, laat mij maar die pakketpost doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat![]()
Die bezorgers van postnl zijn sowieso allemaal butje
O ja. Ik las je verkeerd en moet even de stront van laag overvliegende, ijlende meeuwen uit mijn ogen vegen. Mea culpa. Daarover gesproken, het zou toch niet de ene befaamde postbode geweest zijn?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel, want het pakketje was dus woensdag gebracht bij de buren. Het klopt dus wel.
die van ons is echt topquote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat![]()
Die bezorgers van postnl zijn sowieso allemaal butje
david de kabouterquote:
Dat boek hadden we vroeger ook en heb ik onlangs nog gezien bij iemand. God, bij wie was dat ook alweer...quote:
Ik vond ze altijd wel tof, vanaf afstand. Nu hebben we ze zelf en ja dan moet ik ook wel natuurlijk. Stiekem zijn die beesten heel aaibaar en niet zo stekelig als ik dacht.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dapper hoor![]()
Zeker aangezien ze op kikkers lijken, maar dan stekeliger en met een staart enzo.
drof? gadverdamme, ik hoop het niet. Het is een buitenlander in een witte bestelbus die hier de pakjes komt brengen.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja. Ik las je verkeerd en moet even de stront van laag overvliegende, ijlende meeuwen uit mijn ogen vegen. Mea culpa. Daarover gesproken, het zou toch niet de ene befaamde postbode geweest zijn?
wij allemaal van die poppetjes, ook swift, in winter- en in zomervachtquote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
david de kabouterdaar had ik een bord en bakje en beker en besteksetje van
elizabeth heet ze toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij allemaal van die poppetjes, ook swift, in winter- en in zomervacht![]()
En dus ook deze vrouw, met blote borsten en babies![]()
ik wilde de andere later nog kopen, maartoen hadden zehem niet meerquote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat boek hadden we vroeger ook en heb ik onlangs nog gezien bij iemand. God, bij wie was dat ook alweer...
raad eens hoeveel ik van je houquote:Op zondag 8 juni 2014 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
JB, hoe heet dat boek ookal weer wat ik MOEST kopen? Dat kinderboekje?
Volgens mij heet ze elizabeth, ja dat was het, thnxquote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
raad eens hoeveel ik van je hou
En geen idee meer hoe die kaboutervrouw heette, wij gaven ze altijd zelf namen, dat is wat verwarrend
Hou jij van MK?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
raad eens hoeveel ik van je hou
En geen idee meer hoe die kaboutervrouw heette, wij gaven ze altijd zelf namen, dat is wat verwarrend
Is dat zo gek?quote:
Geen idee, zo goed ken ik je nietquote:
Geeft nietquote:
He? Wanneer waar?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Boh. Ik heb jou weleens gemeet zelfs. Al hebben wij volgens mij geen woord gewisseld.
Ik denk niet dat je me hebt zien staan kijken. Ik was die jongen met die vage blik. Ik was die jongen die losjes wou lijken. Niet te onschuldig en zeker niet te dik.quote:
Ja niet dus denk ik. Zo vaak heb ik niet gemeet namelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 13:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me hebt zien staan kijken. Ik was die jongen met die vage blik. Ik was die jongen die losjes wou lijken. Niet te onschuldig en zeker niet te dik.
Omg ja nou dan heb ik je dus niet gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar eh, Parkpop vorig jaar. Ik was daar ivm een fokmeet.
hij was met mij.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg ja nou dan heb ik je dus niet gezien.ik was me zelf niet bewust van ene meet.
Beneveld?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg ja nou dan heb ik je dus niet gezien.ik was me zelf niet bewust van ene meet.
Nee, ik was in gezelschap van MK en we hadden ons wat afgezonderd van die meetgroep als ware verstotenen. Een fokmeet ism een festival is ook niet het beste idee ter wereld moet ik toegeven.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dat is wel fijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Die onzekerheid van vrijdag omdat hij had afgezegd is weer helemaal weg.
Hahaha! Ik zal haar foto's nog eens checkenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wel fijn.
Onzekerheid is gewoon kut![]()
En waarom app je mmn zusje niet hj?!
Als we bij hun waren gebleven hadden we helemaal niks gezien van de artiesten.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik was in gezelschap van MK en we hadden ons wat afgezonderd van die meetgroep als ware verstotenen. Een fokmeet ism een festival is ook niet het beste idee ter wereld moet ik toegeven.
o, lijkt me juist wel, dan kun je je nog afzonderen en opgaan in de massaquote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik was in gezelschap van MK en we hadden ons wat afgezonderd van die meetgroep als ware verstotenen. Een fokmeet ism een festival is ook niet het beste idee ter wereld moet ik toegeven.
Nou ja, er speelde ook wel wat kinnesinne natuurlijk. Maar goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als we bij hun waren gebleven hadden we helemaal niks gezien van de artiesten.wat een zielig hoopje was dat zeg.
Deden we dus ook. Ik kwam er toch wat meer voor de bands uiteindelijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, lijkt me juist wel, dan kun je je nog afzonderen en opgaan in de massa
Ja, die ene. Was wel interessantquote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet zo van meets![]()
Nou moet ik wel zeggen dat ik bevooroordeeld ben, want ik ben nog nooit bij een echte meet-meet geweest. Alleen op verjaardagsmeets
nog een paar meer.quote:
jaloeziequote:Op zondag 8 juni 2014 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog een paar meer.
En interessant niet echt...
Kinnesinne? Ik weet niet wat dat is
Dan nog, maar goed, dat was nog het sneuste van alles.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, er speelde ook wel wat kinnesinne natuurlijk. Maar goed.
het klinkt te exotisch.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaloezie
Dat was er vanuit een bepaalde fokster.
Namen willen we!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als we bij hun waren gebleven hadden we helemaal niks gezien van de artiesten.wat een zielig hoopje was dat zeg.
Ja echt he.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wel fijn.
Onzekerheid is gewoon kut![]()
En waarom app je mmn zusje niet hj?!
Dat zou ook nog wel de reden geweest kunnen zijn ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het klinkt te exotisch.
Ik vind dat het iets anders moet betekenen.
Iets als: een zonde begaan door de moeder die daardoor over is gegaan op het kind dat haar leven lang boete moet doen
Gewoon een keer utrecht in gaan, geheid dat je daar dan onwetend half fok! bent tegen gekomen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:30 schreef artelligence het volgende:
Ik ben nog nooit naar een meet geweest. Heb ook nog maar twee mensen ontmoet van Fok
Fok!users sporen niet. Altijd oppassen dus...
k wel meer. Ongeveer de helft was raar.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:30 schreef artelligence het volgende:
Ik ben nog nooit naar een meet geweest. Heb ook nog maar twee mensen ontmoet van Fok
Fok!users sporen niet. Altijd oppassen dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |