Beter dan toen ze nog tennistequote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:27 schreef Ambrosius het volgende:
Chris Evert ziet er nog zeer patent zeg.
ratatataquote:
ik zie niksquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat let iedereen goed op hier.
[ afbeelding ]
ga je morgen naar de mannen finale kijken?quote:
jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je morgen naar de mannen finale kijken?
Nadal gaat winnen in 3 sets.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je morgen naar de mannen finale kijken?
Uhh, nee je moet gewoon tegen geluid kunnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat was best een begrijpelijke reactie. al jarenlang is daar gezeik mee op rosmalen en ze doen er geen fuck aan. dus ja dan reageer je maar een keer zo.
Was ook niks. Ik had nog een keer geprobeerd die foto te posten van Djokovic en Becker die aan het schaken zijn.quote:
quote:
Nou, nee. Waarom denk je dat umpires altijd zeggen 'Quiet please'? Omdat het heel moeilijk is om te bepalen hoe hard een bal wordt geslagen als dat geluid wordt overstemd door muziek, gepraat of wat dan ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhh, nee je moet gewoon tegen geluid kunnen.
Ik vind daar lichaam echt lelijk. Die ledematen zijn zo lang. En ik vind haar ook veel te lang. Het is niet zo erg als bij Hantuchova. Als ik die zie spelen kijk ik altijd naar mijn plafond om te kijken of er niet toevallig een hooiwagen loopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:55 schreef forzaudinese het volgende:
Heerlijk gewoon die vechtlust altijd van Sharapova !Ze heeft ook een prachtig sport lichaam moet ik zeggen voor een vrouw.
Maria fan for ever !
Haha, nou dan kunnen ze bij wedstrijden van Sharapova het spreekverbod wel opheffen, dat heeft dan toch geen zinquote:Nou, nee. Waarom denk je dat umpires altijd zeggen 'Quiet please'? Omdat het heel moeilijk is om te bepalen hoe hard een bal wordt geslagen als dat geluid wordt overstemd door muziek, gepraat of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |