Is een foto van Facebook. Hoe krijg ik die hier?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Ja, je bent een kutbitch, dus flikker maar een eind op, dat dit je laatste finale mag zijn.'
daniel koellererquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel die geband was door zijn gedrag?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is een foto van Facebook. Hoe krijg ik die hier?
Ajde Ajde ajdequote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ivanovic? Die doet een dubbel vuistje inclusief rondje draaien en een schreeuw.
zou wel eerlijk zijn maar meestal zijn het altijd van die standaard ingestudeerde versjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'Ja, je bent een kutbitch, dus flikker maar een eind op, dat dit je laatste finale mag zijn.'
Hoe doe je dat?quote:
Koellerer, maar dat was door matchfixing.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel die geband was door zijn gedrag?
Ik hoop voor Boris dat hij aan de beurt is, anders is 'ie z'n koningin kwijt.quote:
Je bedoelt dat het überhaupt bij de dames niet gebeurt dat iemand er zo veel slaat? Geen idee van dat soort cijfers.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
41 winners voor één speelster, dat zie je zelden.
omdat vrouwenquote:
Van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop voor Boris dat hij aan de beurt is, anders is 'ie z'n koningin kwijt.
dat was best een begrijpelijke reactie. al jarenlang is daar gezeik mee op rosmalen en ze doen er geen fuck aan. dus ja dan reageer je maar een keer zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:59 schreef xzaz het volgende:
Meneer kan niet tegen muziek______________________________!
hoi Hans Bohmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop voor Boris dat hij aan de beurt is, anders is 'ie z'n koningin kwijt.
Oot was de finale van de Masters voor de dames een best-of-fivewedstrijd, Seles won een keer in vijf sets van Sabatini als ik het wel heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat ze dan voor de vijfde set al dood zijn.
[...]
ze hebben dan weer andere kwaliteiten die geld in het laatje brengenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
(Maar wel hetzelfde prijzengeld willen hebben)
hij heeft verband op zijn arm/polsquote:
Zijn ze allebei toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
(Maar wel hetzelfde prijzengeld willen hebben)
selesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oot was de finale van de Masters voor de dames een best-of-fivewedstrijd, Seles won een keer in vijf sets van Sabatini als ik het wel heb.
Ik heb weleens schaakles gehad van Hans Böhm.quote:
Wat let iedereen goed op hier.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij heeft verband op zijn arm/pols
Het zijn zware stukken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij heeft verband op zijn arm/pols
Bij wimbledon herken je ze omdat ze op watermeloen kauwen in plaats van aardbeien met slagroom.quote:
o ik dacht kipquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Bij wimbledon herken je ze omdat ze op watermeloen kauwen in plaats van aardbeien met slagroom.
Dat is het grote voordeel van Roelfs, je hebt geen liveticker meer nodig. Hij lepelt de scores wel op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:09 schreef Niox het volgende:
Ongelooflijk, al die dingen die Roels ziet aankomen nadat ze gebeurd zijn. Wat een inzicht heeft die man.
Vind je? Zelfs Robin de robot uit Bassie en Adriaan vind ik nog minder monotoon klinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |