Inderdaad, wat een baggerweerquote:Op zondag 8 juni 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
Die weervoorspelling voor dit weekend klopt niet veel van
Zeg dat.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
Die weervoorspelling voor dit weekend klopt niet veel van
Top toch?quote:
Staat hij al online, of heb je hem in de bios gekeken?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:20 schreef hafcfan het volgende:
Had mijn zwembroek al klaar liggen, maar denk dat die de kast weer in kan![]()
22 Jump street is trouwens echt een aanrader. Veel grappige momenten
Bios.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Staat hij al online, of heb je hem in de bios gekeken?
Dat zijn in ieder geval geen neptieten.quote:
Los van de letterlijk uren onweer gisternacht is het hier wel lekker vandaag anders.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:20 schreef hafcfan het volgende:
Je bent zelf een gevalquote:Op zondag 8 juni 2014 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval geen neptieten.
Heerlijk weer hier inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los van de letterlijk uren onweer gisternacht is het hier wel lekker vandaag anders.
[..]
Je bent zelf een geval
Mooi contrast wel in je post. Waar iedereen naar het strand rent start jij je computer gewoon een tweede keer op.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk weer hier inderdaad.
Vind het stiekem wel leuk als al dat volk, dat om ieder zonnestraaltje naar het strand rent, uiteindelijk te maken krijgt met de regen.
Even mijn PC opnieuw opstarten.
Eer mijn pc is opgestart, lig je al 30 minuten in de zon./quote:Op zondag 8 juni 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi contrast wel in je post. Waar iedereen naar het strand rent start jij je computer gewoon een tweede keer op.
Ik speel Quake. Fuck die zon ja togquote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eer mijn pc is opgestart, lig je al 30 minuten in de zon./
Het wordt hier al warmer en zonnigerquote:Op zondag 8 juni 2014 12:20 schreef hafcfan het volgende:
Blij dat we al die oefenwedstrijden gehad hebben, valt trouwens geen touw aan vast te knopen wat vorm betreft.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 4 dagen tot het WK
#levedekoffielevedeuitdroging
Vind het wel vermakelijk om te zien dat iedereen zijn oordeel over een land aan die oefenpotten vastknoopt.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat we al die oefenwedstrijden gehad hebben, valt trouwens geen touw aan vast te knopen wat vorm betreft.
Hier zijn ze gewoon open. Emigreren naar de Randstad, Mikkie.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een onzin dat de supermarkten die normaal op zondag open zijn nu ook dicht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |