linkerquote:Op zondag 8 juni 2014 02:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wejo die heeft geen tepel aan de rechterkant
Dit doet mij oprecht veel deugd. Bedankt ook voor dit lieve meisjequote:Op zondag 8 juni 2014 02:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zag het. Ik ben trots op je.
Deze zin slaat nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Telefoon is bijna leeg dus ik leg de laptop ook maar links, dag.
quote:
Ik reken mezelf gemakshalve even niet onder gespuis.quote:
Dan vrees ik dat je een neer bentquote:Op zondag 8 juni 2014 08:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik reken mezelf gemakshalve even niet onder gespuis.
Een gebaar van liefde.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben zo juist onder luid gekir en met een hoop enthousiasme in the nutsack gekickt. Op sommige momenten ben ik erg blij met mijn kinderen.
Laten we de som op de proef nemen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, zijn tieten toegestaan of is dat alleen voor mods?
Tieten mag. Geen vagina's en penissen in beeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, zijn tieten toegestaan of is dat alleen voor mods?
OK, als het op het strand al mag waarom hier niet, begreep ik sowieso nietquote:Op zondag 8 juni 2014 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tieten mag. Geen vagina's en penissen in beeld.
Ik zou nooit op het strand gaan FOK!ken, maar ik snap je punt en sta er ook achter .quote:Op zondag 8 juni 2014 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, als het op het strand al mag waarom hier niet, begreep ik sowieso niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |