De inferieure provincies hebben zon. Zolang het rond Pinksteren maar andersom isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Wonen we allemaal op de zelfde km2 of is de voorspelling gewoon slecht geweest en is het in het hele land bewolkt?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De inferieure provincies hebben zon. Zolang het rond Pinksteren maar andersom is
Pfff. Ben ik wel jaloers op. Hier is het echt of alle sluizen open staan. Zweet loopt me zo de bilnaad in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
26 en bewolkt hier, staat een windje, best fris eigenlijk
Ik zou het woord "fris" niet willen gebruiken om het weer te beschrijven hier.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
26 en bewolkt hier, staat een windje, best fris eigenlijk
Ik zou dat woord ook niet willen gebruiken bij mijn gedachte m.b.t. je moeder en je zusjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou het woord "fris" niet willen gebruiken om het weer te beschrijven hier.
Je hebt wel eens betere grappen gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou dat woord ook niet willen gebruiken bij mijn gedachte m.b.t. je moeder en je zusjes.
Bedankt voor dit verhelderende stukje informatievoorziening.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere grappen gemaakt.
Ook al zou ik die zo snel niet kunnen noemen.
Joodquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verhelderende stukje informatievoorziening.
Duitsland gaat falen, zeker zonder scorende spitsen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Marco Reus ook niet van de partij...
Ondanks wat zijn voorkeur voor Brazilië doet vermoeden, is Tarado geen negert.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
God, gaan ze weer klagen over het weerZeker van een echte negert zou ik beter verwachten.
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Check die dikke taille4/10 would not bang
[/geo]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |