Heb ik eindelijk een béétje verhaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een opbouw om tot dit punt te komen![]()
Mijn excuses dat ik zelf niet om de reden vroeg Buitendam.
Sigthorsson gaat al die Engelse verdedigers breken.
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)voor-sigthorsson.htm
NEEN. Waarom?!quote:
Ik irriteer me eraan bij het sherlockenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer kan dat autistengedoe uit de OP?
Ik irriteer me eraan, als ik op mobiel zit
Negen miljoen wil die Marc Netto ook hebben, hé. Ik dacht even dat dit bericht van de speld kwamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een opbouw om tot dit punt te komen![]()
Mijn excuses dat ik zelf niet om de reden vroeg Buitendam.
Sigthorsson gaat al die Engelse verdedigers breken.
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)voor-sigthorsson.htm
Als jij een hap koude curry in je mond hebt vind je dat beter dan curry op kamertemperatuur.quote:
Ok misschien alleen met Curry is het niet nodig, maar ijskoude mayonaise vind ik wel lekkerderquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij een hap koude curry in je mond hebt vind je dat beter dan curry op kamertemperatuur.
Een frikandel speciaal is niet compleet zonder pijn aan je tanden van de ijskoude saus.
Die Hagenees trollt gewoon.quote:Overigens heeft Swansea ook serieuze interesse in Luc Castaignos van FC Twente.
Wanneer ze de deal willen rondmakenquote:
quote:''JE DACHT TOCH NIET DAT WE GEK ZIJN GEWORDEN HEHAHAHAHAHAHAHAHA''
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer ze de deal willen rondmaken
[..]
Niet zo gek met dit drukkende weer...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan toch nog wel wat buitjes vallen vandaag.
Gister tot 11 uur buiten zitten zuipen, niks mis meequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gister was het daar beter weer voor. Nu is het maar droevig.
30 graden en bewolkt hier. Niet uit te houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
30 graden en zonnig? Hier niet hoor. Max 24 en zwaar bewolkt
26 en bewolkt hier, staat een windje, best fris eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
30 graden en bewolkt hier. Niet uit te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |