quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn chauvinisme qua voetbal is tot een nulpunt gedaald. Er zit gewoon geen enkele speler bij die ik iets bijzonder gun, 23 lulletjes rozenwater bij elkaar
Heb niets met Robben. Matige voetballer die ons een WK gekost heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Van Persie, Blind en Cillessen
Dat is ook een beetje overdreven.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb niets met Robben. Matige voetballer die ons een WK gekost heeft.
ONZ / scheld mij hierf helemaal verrotquote:
Cillessenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Van Persie, Blind en Cillessen
Ik alleen van persie eigenlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn chauvinisme qua voetbal is tot een nulpunt gedaald. Er zit gewoon geen enkele speler bij die ik iets bijzonder gun, 23 lulletjes rozenwater bij elkaar
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland gaat verliezen met de wereldcup darts
Even huilen in een hoekje.
quote:
Wat is er mis met Cillessen?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / scheld mij hierf helemaal verrot
Ik ben niet goed in VI-toneelstukjes
[..]
Cillessen
Al vind ik Nigel de Jong nog wel een baasje. Hij heeft ook gewoon schijt aan al het gezeik aan zijn adres.
Enige echte topper in de selectiequote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb niets met Robben. Matige voetballer die ons een WK gekost heeft.
Nooit echt wat geweest in het Nederlands elftal. Beetje als Ronaldo bij Portugal en Messi bij Argentinie.quote:
Onzinquote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit echt wat geweest in het Nederlands elftal.
Vind je rvp geen topper?quote:
Je vergist je met Van Persie. Al blijft het wel waar dat hij de finale had moeten beslissen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit echt wat geweest in het Nederlands elftal.
Dat had Spanje ook meermaals kúnnen doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergist je met Van Persie. Al blijft het wel waar dat hij de finale had moeten beslissen.
Messi doet het de laatste tijd hartstikke goed bij Argentinië.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit echt wat geweest in het Nederlands elftal. Beetje als Ronaldo bij Portugal en Messi bij Argentinie.
Maar dat deden ze niet en dus had hij het kunnen beslissen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had Spanje ook meermaals kúnnen doen.
Ga ik hem nooit vergeven. Zal hem er ook op aanspreken wanneer ik hem ooit tegen het lijf loop.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergist je met Van Persie. [b]Al blijft het wel waar dat hij de finale had moeten beslissen.[/b]
Is verder niet relevant.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had Spanje ook meermaals kúnnen doen.
Wat moet een keeper nog meer uitstralen dan, behalve rust en vertrouwen?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Erwin Mulder heeft nog meer uitstraling al hadden het best broertjes kunnen zijn.
Dat is ook voor het eerst dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Messi doet het de laatste tijd hartstikke goed bij Argentinië.
Iemand op mijn stage is er anders heilig van overtuigd dat Messi Argentinië de wereldtitel gaat bezorgenquote:
Om angst in te boezemen of tenminste ietwat van respect. Met dit soort non persoonlijkheden zal een Ajax tot in eeuwigheid niet meer lef durven tonen dan de bal op eigen helft rond te tikkenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat moet een keeper nog meer uitstralen dan, behalve rust en vertrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |