Ik sprak tegen mijn broer ''Did this neighborhood turned ghetto overnight?''quote:
Natuurlijk. Van zusjes zou ik ook tietfilmpjes schieten ja.quote:
Hoi Stylo. Al klaar om Iran toe te juichen dit WK. Er moeten toch wel een aantal koerden in het elftal rondlopen.quote:
Die oud speler van Cambuur, Gooochalblalbalbala zal ook wel geselecteerd zijn toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jankabash gun ik wel succes. Dat 'ie na Ajax 2-2 ook Argentinië velt.
Jaquote:Op zondag 8 juni 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die oud speler van Cambuur, Gooochalblalbalbala zal ook wel geselecteerd zijn toch?
Knippen/plakken.quote:
Tuurlijk. Hoe kon ik daar aan twijfelen?quote:
Dat volg ik niet zo. De Belgische competitie kan me eerlijk gezegd aan me reet roesten. Met hun vage kampioenspoules, europaleaguepoule en degradatiepoule.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat hij bij Charlton Athletic zit. Hij was toch bijna topscorer in Belgie geworden?
Hoor ik daar de sarcasmetrein aandenderenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe kon ik daar aan twijfelen?
Als ik ja zeg, gooi je jezelf er dan voor?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoor ik daar de sarcasmetrein aandenderen
Haha. Gekkie.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk. Van zusjes zou ik ook tietfilmpjes schieten ja.
Mongool.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, gooi je jezelf er dan voor?
Vannacht? Ze spelen volgen mij om de twee dagen.quote:
Nee. Hup Holland hup.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Stylo. Al klaar om Iran toe te juichen dit WK. Er moeten toch wel een aantal koerden in het elftal rondlopen.
Voor Nederland zijn is zo 2010. Successupporters de gekste.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vannacht? Ze spelen volgen mij om de twee dagen.
[..]
Nee. Hup Holland hup.
De voetballiefhebber.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Nederland zijn is zo 2010. Successupporters de gekste.
Mijn chauvinisme qua voetbal is tot een nulpunt gedaald. Er zit gewoon geen enkele speler bij die ik iets bijzonder gun, 23 lulletjes rozenwater bij elkaarquote:
Hadden ze Lex maar op moeten roepen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn chauvinisme qua voetbal is tot een nulpunt gedaald. Er zit gewoon geen enkele speler bij die ik iets bijzonder gun, 23 lulletjes rozenwater bij elkaar
ik gun ze het wel maar of ze capabel zijn is wat andersquote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn chauvinisme qua voetbal is tot een nulpunt gedaald. Er zit gewoon geen enkele speler bij die ik iets bijzonder gun, 23 lulletjes rozenwater bij elkaar
Ik gun Louis wel wat.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |