Klopt! Gister voor het eerst in het potje gepoept. #trotsopdekidsquote:Op zondag 15 juni 2014 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja he, lukt het een beetje om haar van de speen af te krijgen?
Wordt ook al weer bijna 5 toch?
Gisteren is ons prinsesje 5 geworden , helaas nog niet zindelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja he, lukt het een beetje om haar van de speen af te krijgen?
Wordt ook al weer bijna 5 toch?
Ja, die krullen! Prachtig. Het ze helaas van die lul van d'r vader. Is maar goed dat je die Sukol niet meer ziet.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gisteren is ons prinsesje 5 geworden , helaas nog niet zindelijk.
Eerst zindelijk worden en dan proberen van die speen af te raken , maar ze is wel een mooi popje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facebook is niet voor iedereen dat is wel weer duidelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:02 schreef marshmallow het volgende:
Ze heeft wel vaker rare updates (eigenlijk alleen maar), maar hier snap ik echt de ballen van.![]()
[ afbeelding ]
Schitterende post.quote:
Oh dat is simpel, ze heeft een cursusje Abracadabra gevolgd!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:02 schreef marshmallow het volgende:
Ze heeft wel vaker rare updates (eigenlijk alleen maar), maar hier snap ik echt de ballen van.![]()
[ afbeelding ]
Ik juich gewoon vrolijk mee op FB.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:12 schreef Zorro het volgende:
Al die mensen die het hele jaar alleen maar zitten te zeuren over voetbal op tv en die nu als eerste op Facebook lopen te schreeuwen hoe geweldig het is dat Nederland gewonnen heeft en dat ze al uitkijken naar de volgende wedstrijd
quote:
Zo te lezen komt hij/zij zelf ook niet uit Nederland, oprotten dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:02 schreef marshmallow het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik niet eens zo'n hele rare status eigenlijk...gewoon iemand die nog steeds heel erg veel moeite heeft met het verlies van haar huisdier. Ik ga niet oordelen over iemand die rouwt. Iedereen doet dat op zijn/haar eigen tempo en manierquote:
Is zo'n oud plaatje dit, uit de tijd dat je je eigen berichten niet kon bewerken (volgens mij.)quote:Op maandag 16 juni 2014 09:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En dan ook z'n bericht niet gauw bewerken hè
De plaatjes zelf over Spanje-Nederland vind ik wel leuk (behalve die van LTOWLY natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 02:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
inderdaad zeg, om te kotsen. iedereen die dezelfde kutplaatjes deelt
Als niemand ze deelt komen ze ook bij niemand voorbij natuurlijk...quote:Op maandag 16 juni 2014 13:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
De plaatjes zelf over Spanje-Nederland vind ik wel leuk (behalve die van LTOWLY natuurlijk), alleen van dat gedeel zie ik het nut niet in. Je ziet ze toch allemaal wel een keer voorbij komen, dat hoeft niet nog een keer vind ik...
Kom op zeg, twee jaar?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dit vind ik niet eens zo'n hele rare status eigenlijk...gewoon iemand die nog steeds heel erg veel moeite heeft met het verlies van haar huisdier. Ik ga niet oordelen over iemand die rouwt. Iedereen doet dat op zijn/haar eigen tempo en manier
Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik 5 jaar na dato zelfs nog erg veel moeite heb met het verlies van mijn 3 dieren (die ik alle 3 op dezelfde dag heb verloren). Iedereen uit dat op zijn of haar eigen manier, en daar kan je gewoon niet over oordelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Kom op zeg, twee jaar?
Ik heb ook wel eens een traantje weggepinkt voor een huisdier maar om dat nou op Facebook te zetten...
Volgens mij wil zo'n persoon alleen maar van iedereen horen hoe sneu ze het wel niet vinden voor haar.
Net als altijd die berichten met vader/moederdag. Natuurlijk mis je die dan extra veel, da's logisch. Maar het zou echt nooit en te nimmer in me opkomen om dat op Facebook te zetten. Waar heeft een ander daar mee te maken?
Ik begrijp wat je bedoelt met dat men alles tegenwoordig maar op Facebook wil/moet plempen en je mening daarover deel ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Kom op zeg, twee jaar?
Ik heb ook wel eens een traantje weggepinkt voor een huisdier maar om dat nou op Facebook te zetten...
Volgens mij wil zo'n persoon alleen maar van iedereen horen hoe sneu ze het wel niet vinden voor haar.
Net als altijd die berichten met vader/moederdag. Natuurlijk mis je die dan extra veel, da's logisch. Maar het zou echt nooit en te nimmer in me opkomen om dat op Facebook te zetten. Waar heeft een ander daar mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |