quote:
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
De mussen vallen zowat van het dak, en wat ga je verkopen, een sneeuwschep
Slim juist. Als er sneeuw ligt zijn ze altijd uitverkochtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
De mussen vallen zowat van het dak, en wat ga je verkopen, een sneeuwschep
Precies. Bovendien kun je er erg handig tuinafval mee opscheppen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Slim juist. Als er sneeuw ligt zijn ze altijd uitverkocht
Mensen die die testjes serieus nemen en dan verontwaardigd zijn over de uitkomstquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef nuck_chorris het volgende:
De laatste tijd vindt iedereen het nodig om facebook te vervelen met van die flauwe testjes als "welke kleur ben jij?", "in welke stad moet jij wonen?" , "welke dinosaurus ben jij?" en weet ik veel wat voor meuk nog meer. Nu heb ik uit nieuwsgierigheid ook wel eens zo'n testje gedaan, maar dat sloeg dus helemaal nergens op. Bij iedere stelling keuzemogelijkheden die allemaal ongeveer op hetzelfde neerkomen en allemaal totaal niet relevant zijn. Wat bezielt iemand om aan het einde ook nog een op "deel dit via facebook" te klikken.
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trouw met - een aap - omdat ik geil ben....
Is toch om te huilen dit
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:38 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik moet ook met een aap trouwen![]()
Alleen weet ik niet waarom.
Zo'n variant zag ik laatst voorbij komen maar dan stonden er allemaal voetballers en bedragen en de club waaraan hij verkocht werd bij... Kreeg je zoiets uit dat Messi voor 50 miljoen naar Ajax ging of zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch om te huilen dit
Is toch leuk??quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zo'n variant zag ik laatst voorbij komen maar dan stonden er allemaal voetballers en bedragen en de club waaraan hij verkocht werd bij... Kreeg je zoiets uit dat Messi voor 50 miljoen naar Ajax ging of zo.
Kansloos gedoe.
Ja, fantastisch.quote:
Beter dan:quote:Op zondag 8 juni 2014 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, fantastisch.
Hartelijk pinksterzondag!
gr gr Gert, Annie en de kids (Stoffel, Minous en Blubje)
M'n zus doet dat ookquote:
Overal zie je het. "Kids zijn ook welkom!!!"quote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n zus doet dat ook
Ik heb haar geblokkeerd![]()
Nee, je kinderen zijn niet opeens hip en stoer als je ze kids noemt
Máxima?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:35 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch om te huilen dit
Zei ik tegen haar dat ze wel 50 lijkt, alleen werd mijn comment verwijderdquote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Polenbatser het volgende:
Ik zie nu pas die andere site van Karin op facebook, maar serieus geboortejaar 1976? Ze is dus 38...
chandler!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef Elvi het volgende:
Oja die achterlijke testjes![]()
Ook verschrikkelijk: "1 like = 1 respect" of "90% van de mensen deelt dit niet... bladiebla" of "om de overvloed aan selfies tegen te gaan delen we nu kunstwerken".
[ afbeelding ]
Ik heb serieus even gedacht dat die tests automatisch werden gedeeld op facebook.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef nuck_chorris het volgende:
De laatste tijd vindt iedereen het nodig om facebook te vervelen met van die flauwe testjes als "welke kleur ben jij?", "in welke stad moet jij wonen?" , "welke dinosaurus ben jij?" en weet ik veel wat voor meuk nog meer. Nu heb ik uit nieuwsgierigheid ook wel eens zo'n testje gedaan, maar dat sloeg dus helemaal nergens op. Bij iedere stelling keuzemogelijkheden die allemaal ongeveer op hetzelfde neerkomen en allemaal totaal niet relevant zijn. Wat bezielt iemand om aan het einde ook nog een op "deel dit via facebook" te klikken.
Omdat het topic al genoeg vervuild wordt ...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:30 schreef Baran09 het volgende:
Waarom praat iedereen over Karin maar worden er nooit foto's van haar geplaatst?
Ben je necrofiel dan? Je bent wel aardig geobsedeerd door haar.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:44 schreef Enchanter het volgende:
Karin is echt geen 38
Dat bestaat gewoon niet , aan d'r kop te zien had ze al dood moeten zijn
oh ja , voor al mijn Faceboekies
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ben je necrofiel dan? Je bent wel aardig geobsedeerd door haar.
Met een grasmaaier of wat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef Polenbatser het volgende:
Karin kan toch geen 38 zijn, dacht ook dat ze de 50 was gepasseerd. Je moet gewoon je best doen om er zo verlept uit te zien op 38-jarige leeftijd, maar het zal wel door d'r ongeluk komen.
Dan denkt ze dat ze nog wat bereikt heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:11 schreef Amnistia het volgende:
We zouden een karin fan pagina moeten maken
Ik irriteer me zo mateloos aan die mensen die niet met leestekens kunnen typen en die allemaal verhalen aan elkaar plakken waardoor je moet gaan ontcijferen waar de leestekens zouden moeten staan waarom is het zo moeilijk om leestekens te gebruiken ik vind het ontzettend lastig om op deze manier te typen want ik snap mijn eigen verhaal niet helemaal en helaas heb ik een aantal mensen die dit doen op facebook maar inmiddels heb ik ze uit mijn tijdlijn gehaald maar als ik dan bijvoorbeeld op de tijdlijn van mijn zus kijk met wie ik geen contact meer heb zie ik allemaal berichtjes die zo getypt zijn en dan kan ik mijn daar zo aan irriteren en ook aan die mensen die overvloedig veel uitroeptekens gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Godsamme zeg. Iig niet zo!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Erg genoeg dat iemand overleden is, maar dat zet je toch niet zo op Facebook?
[ afbeelding ]
Sideboobquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:32 schreef maily het volgende:
Karin heeft weer een nieuwe profielfoto ..... een van de reakties: wat vindt Remko daarvan?
Antwoord: Remko gaat altijd mee .....
Ja want daar komt de politie en de dokter voorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Iig niet zo!
Erik is toevallig niet een huisdier?
Ik erger me aan zoveel ....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik irriteer me zo mateloos aan die mensen die niet met leestekens kunnen typen en die allemaal verhalen aan elkaar plakken waardoor je moet gaan ontcijferen waar de leestekens zouden moeten staan waarom is het zo moeilijk om leestekens te gebruiken ik vind het ontzettend lastig om op deze manier te typen want ik snap mijn eigen verhaal niet helemaal en helaas heb ik een aantal mensen die dit doen op facebook maar inmiddels heb ik ze uit mijn tijdlijn gehaald maar als ik dan bijvoorbeeld op de tijdlijn van mijn zus kijk met wie ik geen contact meer heb zie ik allemaal berichtjes die zo getypt zijn en dan kan ik mijn daar zo aan irriteren en ook aan die mensen die overvloedig veel uitroeptekens gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*zucht*
Wauw idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel redelijk vaak om de hele boel gewoon te verwijderen, maar ik heb ook veel leuke mensen op facebook waarvan ik het soms wel leuk vind om te weten wat ze gedaan hebbenquote:
Idem.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Twijfel redelijk vaak om de hele boel gewoon te verwijderen, maar ik heb ook veel leuke mensen op facebook waarvan ik het soms wel leuk vind om te weten wat ze gedaan hebben
Dan kun je toch de mensen met waardeloze posts blokkeren en de mensen die wel de moeite waard zijn behouden?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Twijfel redelijk vaak om de hele boel gewoon te verwijderen, maar ik heb ook veel leuke mensen op facebook waarvan ik het soms wel leuk vind om te weten wat ze gedaan hebben
Doe ik over het algemeen ook wel. Zo heb ik mijn moeder geblokkeerd, maar soms dan kijk ik even om ervoor te zorgen dat ik " niets mis" voor als ik haar de volgende keer zie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kun je toch de mensen met waardeloze posts blokkeren en de mensen die wel de moeite waard zijn behouden?
Whehehe herkenbaar. Dat heb ik met m'n vader en m'n zusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe ik over het algemeen ook wel. Zo heb ik mijn moeder geblokkeerd, maar soms dan kijk ik even om ervoor te zorgen dat ik " niets mis" voor als ik haar de volgende keer zie.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ook op mn fb gezet met de volgende text, ik gok dat ik een paar keer ontvriend ga worden![]()
Wil iemand zijn hoofd aan me verkopen? Is schijnbaar big business in Afrika, dan koop ik je hoofd in, en exporteer ik hem.
PVV-stemmers hoeven overigens niet te reageren, hij vraagt specifiek om gebruikte hoofden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een selfie met het lijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf....quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
... zoals iemand met deze profielfoto
[ afbeelding ]
Ik vind zijn reactie erger. Die succeswenser bedoelde niet dat je moest trainen om op je werk te komen, maar om je werk te doen!quote:
Ik vond deze dan wel weer sterkquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef boriq het volgende:
Niet Facebook wel Twitter. De reacties van sommigen na de bekendmaking dat Volkert van der G. in Apeldoorn woont.
twitter:Dirkelijk twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:11:07Woonplaats Volkert van der G.bekend http://t.co/wO9a8NyA9p reageer retweet
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik vond deze dan wel weer sterk
twitter:Dirkelijk twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:11:07Woonplaats Volkert van der G.bekend http://t.co/wO9a8NyA9p reageer retweet
PJ Rens is op zich al klachtwaardig (behalve uit de meneer Cactus tijdquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Deze babyfoto staat op de FB van Virginia, de vriendin van PJ Rens ..... zij zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.
Wat een lief kind zeg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Deze babyfoto staat op de FB van Virginia, de vriendin van PJ Rens ..... zij zijn vandaag de trotse ouders geworden van een dochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat een lief kind zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering jantje. .. wat een lelijk kind!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou het net zeggen iddquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is geen foto van een paar uur oud kind hoorZe hebben gewoon een domme babyfoto gegoogled voor bij de statusupdate of zo...
Had zonet op de page van mijn bedrijf en advertentie van iemand die de sociale marketing voor me wilde gaan doen, zowel op de page zelf, als in de privé berichten. Eén van de onderdelen van mijn bedrijf is sociale marketing![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is geen foto van een paar uur oud kind hoorZe hebben gewoon een domme babyfoto gegoogled voor bij de statusupdate of zo...
Had zonet op de page van mijn bedrijf en advertentie van iemand die de sociale marketing voor me wilde gaan doen, zowel op de page zelf, als in de privé berichten. Eén van de onderdelen van mijn bedrijf is sociale marketing![]()
SHO / Peter Jan Rens #5 PJR springt in het diepequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen idd
Erg knap als een baby van een paar uur oud al netjes rechtop kan zitten![]()
Thnx!quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
SHO / Peter Jan Rens #5 PJR springt in het diepe
mooie belichting als commentaar.. Ja omdat je dr kop niet zietquote:
Waarom post je dit soort onzin hier dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:05 schreef maily het volgende:
Deze kwam ik vandaag tegen![]()
Geen ergernis overigens
Ik vond het wel een leuk verzetje tussen al die vreselijke berichtjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom post je dit soort onzin hier dan?
Leuk ja, iemand die door een rendier aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk verzetje tussen al die vreselijke berichtjes eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |