Jaaaaaaaaa, er gaat niets boven je eigen bed!quote:Op zondag 8 juni 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
9 Dagen strand is normaal ook niet mijn ding, ben meer van het rondtouren, maar ruim een weekje helemaal niks vind ik niet erg.
Heb me prima vermaakt, maar weer thuis zijn heeft ook z'n voordelen. Een perfect, niet wiebelend bed bijvoorbeeld straks...

Ik had dus voor Jan Lul die poll gemaaktquote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik wilde op 3 stemmen maar ik had nog niet verder gescrold en dacht dat
je onder ava 1 het plaatje zou zien, dus ik het per ongeluk op 1 gestemd![]()
sorry

We zijn opgepikt van Schiphol door vrienden en dat is wel relaxed. 15 Minuten rijden en weer thuis. Alhoewel de oprit naar de A9 afgesloten was en delen in Osdorp ook, dus iets aan sightseeing gedaan...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... Wil wel altijd zo snel mogelijk thuis zijn ... Dus meestal pak ik een taxi en betaal ik het 10-voudige van de bustrip die iets verder (500 m of zo) van huis afzet ..

ja, eigenlijk welquote:Op zondag 8 juni 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dus voor Jan Lul die poll gemaakt

Hangen er nu allemaal van die vlaggetjes bij jou in de straat ?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn opgepikt van Schiphol door vrienden en dat is wel relaxed. 15 Minuten rijden en weer thuis. Alhoewel de oprit naar de A9 afgesloten was en delen in Osdorp ook, dus iets aan sightseeing gedaan...

Alles is weer oranje, bij de Plus supermarkt krijg je nu zelfs gratis veertjes met hoofdtooi ij jequote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangen er nu allemaal van die vlaggetjes bij jou in de straat ?

Lekker. Nu moet het nog 30 graden worden zoals ons was beloofd.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
Zwembad aan de vaart ligt weer[ afbeelding ]

Bij de Vomar hier krijg je een actie bon als je boven de 20 E koopt... Altijd prijs ... Nu weer een grote fles cola zero gratis ..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles is weer oranje, bij de Plus supermarkt krijg je nu zelfs gratis veertjes met hoofdtooi ij je
boodschappen![]()
http://www.plus.nl/acties
[ afbeelding ]
ik heb ook al een hele bak vol met die domme poppetjes dat was de actie dáárvoor...
stom gedoe, geef dan korting ofzo

Is je balkon gekrompen of je zwembad gegroeid?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:

Er zit maar een klein laagje water in. Ik heb dinsdag twee oppas hondjes. En die wil ik niet verzuipen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je balkon gekrompen of je zwembad gegroeid?

Nee, niet één en dat zal niet gebeuren ook...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangen er nu allemaal van die vlaggetjes bij jou in de straat ?

Leuk! Welke hondjes krijg je? Niet die van je zus, want dat is inmiddels geen hondje meerquote:Op zondag 8 juni 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit maar een klein laagje water in. Ik heb dinsdag twee oppas hondjes. En die wil ik niet verzuipen.

Ik ook maar met mijn voeten in het badje is best aangenaam.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker. Nu moet het nog 30 graden worden zoals ons was beloofd.
Grapje. Vind ik te warm.

Hier ook (nog) niet, heerlijk rustig.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet één en dat zal niet gebeuren ook...

Daar ga jij inzitten?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Soury het volgende:

Heerlijk. Ik heb daar alleen een teiltje voor. Leuk dat je oppashondjes krijgt.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar met mijn voeten in het badje is best aangenaam.

Reed toevallig langs en zag wat hangen daar in de buurt..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet één en dat zal niet gebeuren ook...

De bovenbuurman, ik werd gek van het gejank en gepiep. Er zit een geschiedenis achter.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Welke hondjes krijg je? Niet die van je zus, want dat is inmiddels geen hondje meer

Er zijn hier wel heel veel straatjes en in de onze zijn maar 8 woningen...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Reed toevallig langs en zag wat hangen daar in de buurt..

Goed man, dat Linux...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
Wat een gekut met mn UI.. Wil hem wijzigen maar dat lukt dus niet op een Linux LT ..

Deissy veranderd hem en nu ga jij het doen. Geen bloemetje hopelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
Wat een gekut met mn UI.. Wil hem wijzigen maar dat lukt dus niet op een Linux LT ..

O, dus toch van je zus, maar niet de labrador van de vorige keer?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De bovenbuurman, ik werd gek van het gejank en gepiep. Er zit een geschiedenis achter.
Het zijn de hondjes van zijn zus, die zit in de problemen. Ik heb er verder niet naar gevraagd. Maar ik heb aangeboden om ze uit te laten (als ik niet werk) en ze een paar uur op te vangen.
Het is tijdelijk, maar die gozer heeft net een nieuwe baan en liet ze alleen de hele dag.
Hij was daar ziels blij mee, gister heb ik de hondjes over de vloer gehad. Ze voelde zich prima thuis.
Zoë en Gismo

Goed van je. En ook leuk voor jou zelf.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De bovenbuurman, ik werd gek van het gejank en gepiep. Er zit een geschiedenis achter.
Het zijn de hondjes van zijn zus, die zit in de problemen. Ik heb er verder niet naar gevraagd. Maar ik heb aangeboden om ze uit te laten (als ik niet werk) en ze een paar uur op te vangen.
Het is tijdelijk, maar die gozer heeft net een nieuwe baan en liet ze alleen de hele dag.
Hij was daar ziels blij mee, gister heb ik de hondjes over de vloer gehad. Ze voelde zich prima thuis.
Zoë en Gismo

Nee van zijn zus.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, dus toch van je zus, maar niet de labrador van de vorige keer?
Lief dat je dat aanbiedt en ook wel gezellig om af en toe voor die hondjes te zorgen.

Aaaah nu snap ik het, soms duurt het even voor het kwartje hier valtquote:Op zondag 8 juni 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee van zijn zus.Maar ik had geklaagd over het overlast. En zo ging het balletje rollen.

Ja het is een Chiwawa, ik heb daar niet zo veel mee maar die was helemaal dol op me. Ik had ook wel wat honden snoepjes in huis gehaald, om te slijmen. Die is zo klein die wilde op de bank maar die had heel wat pogingen nodig. Dat vrouwtje is een wollig beestje. Ik maak wel wat pic's.quote:

Dat zijn eigenlijk geen honden te noemen, wat een zenuwelijertjes zijn datquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een Chiwawa, ik heb daar niet zo veel mee maar die was helemaal dol op me. Ik had ook wel wat honden snoepjes in huis gehaald, om te slijmen. Die is zo klein die wilde op de bank maar die had heel wat pogingen nodig. Dat vrouwtje is een wollig beestje. Ik maak wel wat pic's.
Ze waren nogal éénkennig volgens de buurman maar ze vermaakte zich prima.

Ik gok op een bij...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissy veranderd hem en nu ga jij het doen. Geen bloemetje hopelijk

Nee speelgoed hondjes, maar samen zijn ze prima. En het zijn ook de kindjes van zijn zus.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk geen honden te noemen, wat een zenuwelijertjes zijn dat![]()
Grappig dat dat vrouwtje zich prima vermaakte.

quote:
Facht ik zet hem ook maar eens over WK komt er aan en daar hed ik nog een UI voor staan., maar helaas werkt niets meerquote:

Ik weet het echt niet, het lukt ook niet dat is wel grappigquote:

Ach, het zijn ook beestjes, ook al zijn ze klein en zenuwachtig. En zo heb jij weer wat te moederenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een Chiwawa, ik heb daar niet zo veel mee maar die was helemaal dol op me. Ik had ook wel wat honden snoepjes in huis gehaald, om te slijmen. Die is zo klein die wilde op de bank maar die had heel wat pogingen nodig. Dat vrouwtje is een wollig beestje. Ik maak wel wat pic's.
Ze waren nogal éénkennig volgens de buurman maar ze vermaakte zich prima.

Welk plaatje doe ik het welquote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Facht ik zet hem ook maar eens over WK komt er aan en daar hed ik nog een UI voor staan., maar helaas werkt niets meer

Dat ratje was niet bij me weg te slaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het zijn ook beestjes, ook al zijn ze klein en zenuwachtig. En zo heb jij weer wat te moederen

Ik heb gisteren zo gelachen, ik stond op mijn vriendin te wachten hier in het centrum toen er een bejaard echtpaar met een buggy aan kwamen lopen, in de buggy zat een shitzu-hondje, ik moest zo lachen, dus die vrouw lachte terug. Ik zei dat ik het er zo grappig uit vond zien, ze ahd het hondje in een buggy gezet zodat hij niet moe werd en alles kon zienquote:Op zondag 8 juni 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee speelgoed hondjes, maar samen zijn ze prima. En het zijn ook de kindjes van zijn zus.
En zo is een goede buur beter dan een verre vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |