Is dat nou kunst?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://beeldensite.nl/beeldhouwers/bert-gort.htm

Dan hoop ik dat dat gelukt isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb er verder niet over beslist maar het moest1,5m x 1,5m x 60cm diep

Gelukkig ben ik niet de enige die dat erin zag, het beeld heet namelijk Gevouwenquote:

we zijn niet verder dan 20cm gekomenquote:

quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
we zijn niet verder dan 20cm gekomen maar tot 8 5 juli de tijd

Ik zou ook niet weten wat je er anders in moet zien eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die dat erin zag, het beeld heet namelijk Gevouwen

Heb je je al aangemeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:50 schreef Treehut362 het volgende:
LOGO VER.ARBO.MUNNIKE PARK.JPG
Postbus 1068, 3330 CB Zwijndrecht Postbus 1203, 3330 CE Zwijndrecht
U I T N O D I G I N G
25 JAAR VERENIGING ARBORETUM MUNNIKE PARK en
STICHTING NATUUR & LANDSCHAP ZWIJNDRECHTSE WAARD
Graag nodigen wij u en uw partner uit om dit met ons te vieren in het Arboretum Munnike Park op
ZATERDAG 5 juli 2014
van 14.00 uur tot 20.30 uur
bezoekerscentrum 't Weetpunt, Develpad 169 te Zwijndrecht.
Voor deze gelegenheid wordt een fraai kunstwerk onthuld. De beeldhouwer Bert Gort uit
Dordrecht heeft in opdracht van de Vereniging een kunstwerk ontworpen.
Het heeft een aantal jaren geduurd voordat de financiën voor dit kunstwerk toereikend waren.
Nu is het dan zover dat het kunstwerk officieel onthuld kan worden tijdens deze feestelijke
middag op 5 juli 2014.
25
P R O G R A M M A
14.00 uur Ontvangst
15.00 uur Welkomstwoord en inleiding door de voorzitters
15.15 uur Onthulling van het kunstwerk door burgemeester drs. D.J.Schrijer
15.30 uur Activiteiten……
16.30 uur Prijsuitreiking loterij
17.30 uur Borreltijd, met aansluitend voor de vrijwilligers en partners een BBQ
Om alles goed te laten verlopen vragen wij u, om u uiterlijk 12 juni aan te melden via mail
cees.roosendaal@hetnet.nl en cc: tinedekievit@chello.nl of het aangehecht strookje in te leveren
in ’t Weetpunt.
Wij stellen het zeer op prijs indien u aan deze uitnodiging gehoor kunt geven.
Namens de besturen VAMP en SNLZW
de feestcommissie.
.--------------------------------------------- inleveren in ’t Weetpunt---------------------------------------------------------------------
Naam:……………………………………………………………………………………….
o Ik meld mij aan voor de barbecue met …………………...personen
o Ik kom wel naar het middagprogramma, maar kan niet meedoen aan de barbecue
o Ik ben helaas verhinderd.

ja (vegetarisch)quote:

een tofu-burger op de bbq?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja (vegetarisch)
kwartiertje fietsen

Ben benieuwd wat je te eten krijgt dan op die BBQ, had je die keuze?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja (vegetarisch)
kwartiertje fietsen

Die zijn normaal al goor, laat staan als je ze op de BBQ legtquote:

quote:

Elke dag 100 kmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi ding! Ga je sportief worden op je ouwe dag?

Jezus dat laatste couplet is wel héél errugquote:

Ach vroeger zag men het andersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat laatste couplet is wel héél errug![]()
Als ik tweemaal met m'n fietsbel bel
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Als ik tweemaal met m'n fietsbel bel, dan hang ik voor de deur
Dan hol je daad'lijk naar de trap en ruk je aan het touw
Je zoekt m'n toffels en m'n krant, daarvoor ben je mijn vrouw
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Dan betekent dat: 'kom snel'

Geen spijt dat je niet mee bent gegaan naar ruigoord?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die buien wanneer het tropisch warm is ...

Nee geen spijt.. Soms is reggea leuk , maar een avond en een nacht en dan ook nog joints willen weerstaan ... Ik kan er natuurlijk nog steeds heen... maar ik heb PP ook niet meer gehoord sinds vannacht .. Ik heb hem veel plezier gewenst en ben er 100% zeker van dat ie dat heeft ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen spijt dat je niet mee bent gegaan naar ruigoord?
Piet zal inmiddels wel doorgedraaid zijn

Nee, aankomende week alleen woensdag en donderdag. Rustig aan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit met de pret en dinsdag weer werken ?

Slaat nergens op, maar dat weet je zelf het allerbeste...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Ah nog ff voor MM... In het warme zuiden van Spanje vallen single malts meestal zwaarder..
Case rest ...

Mis morgen je vlucht niet en heb geen gezeik met je auto OK ..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaat nergens op, maar dat weet je zelf het allerbeste...

Maak je geen zorgen om mij, doe ik zelf ook niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mis morgen je vlucht niet en heb geen gezeik met je auto OK ..

Goeie terugreis MMquote:Op zondag 8 juni 2014 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, doe ik zelf ook niet...

In dat geval mag je nu even helemaal losgaan en me op m'n donders geven vanwege m'n (tijdelijke) UI.quote:

Jij had problemen met UI wisselingen, niet ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval mag je nu even helemaal losgaan en me op m'n donders geven vanwege m'n (tijdelijke) UI.

Je geheugen is goedgekeurd!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had problemen met UI wisselingen, niet ik.

Je kan altijd nog hierheen...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen spijt.. Soms is reggea leuk , maar een avond en een nacht en dan ook nog joints willen weerstaan ... Ik kan er natuurlijk nog steeds heen... maar ik heb PP ook niet meer gehoord sinds vannacht .. Ik heb hem veel plezier gewenst en ben er 100% zeker van dat ie dat heeft ...

Gaat niet meer lukken, SOLD OUTquote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog hierheen...
Ziet er ook wel spannend uit![]()
http://amsterdamopenair.nl/

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 16:02:27 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |