Is de verkering nog aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Film?
[ afbeelding ]
Mazzelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Yes!
Spaanse stoephoer reed achteruit in onze geparkeerde auto, terwijl wij op het strandterras zaten. Snol is 'm gepeerd terwijl de achterkant van haar auto ook in de prak lag, maar getuige heeft gegevens kunnen noteren. Politie heeft nu wat te doen...
Huurauto neem ik aan of ben je helemaal naar dat zuidelijke Spanje met je eigen bak gereden ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Yes!
Spaanse stoephoer reed achteruit in onze geparkeerde auto, terwijl wij op het strandterras zaten. Snol is 'm gepeerd terwijl de achterkant van haar auto ook in de prak lag, maar getuige heeft gegevens kunnen noteren. Politie heeft nu wat te doen...
Nee die film is het niet. Ga door met raden.quote:
All risk verzekerd, maar de papierwinkel met Spaanse formulieren is bagger.quote:
Past hier wel met grote piemels.quote:
Ja omdat er oranje in de titel zit zeker?quote:
Stand 40+ FMTquote:
Huurauto uiteraard...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Huurauto neem ik aan of ben je helemaal naar dat zuidelijke Spanje met je eigen bak gereden ?
Nee een tijdbomquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja omdat er oranje in de titel zit zeker?
Op zaterdag?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
trusten maar weer
morgen schoffelen in het park
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
trusten maar weer
THE ENDquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
trusten maar weer
ja daaaagquote:
My Friend,quote:
Parken vertrouw ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Park schoffelaars lopen altijd verdacht tussen de bomen
All risk en ik heb eerder een auto hier in de prak gereden. Toen keken ze niet eens naar de schade...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat dat verder geen problemen oplevert ...
Verzekering betaalt en rammen met die handel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
All risk en ik heb eerder een auto hier in de prak gereden. Toen keken ze niet eens naar de schade...
Als je maar een politie rapport hebt lijkt me ... Maar OK All Risk iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
All risk en ik heb eerder een auto hier in de prak gereden. Toen keken ze niet eens naar de schade...
Hoeveel auto's heb jij in de prak gereden in Spanje sjoef?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maar een politie rapport hebt lijkt me ... Maar OK All Risk idd
In de prak geen 1 .. Wel een keer de spiegel er af van de auto van mn schoonpa.. En een keer half door de greppel, in ... weet ik niet nmer wiens auto dat was ... was niets.. Verder me meestal gewoon laten rijden ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heb jij in de prak gereden in Spanje sjoef?
Politie maakt geen rapport op van schade, gegevens van veroorzaakster wilde ze wel hebben en ze hebben foto's gemaakt. That's all...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je maar een politie rapport hebt lijkt me ... Maar OK All Risk idd
Je hebt er wel weer een hoop gedoe mee waar je niet op zit te wachten tijdens je vakantie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Politie maakt geen rapport op van schade, gegevens van veroorzaakster wilde ze wel hebben en ze hebben foto's gemaakt. That's all...
Vakantie schijnt erg stressvol te zijn voor veel mensen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er wel weer een hoop gedoe mee waar je niet op zit te wachten tijdens je vakantie.
Door een All Risk heeft MM zich daar tegen in gedekt volgens mij..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er wel weer een hoop gedoe mee waar je niet op zit te wachten tijdens je vakantie.
Maar de aanrijding was toch veroorzaakt door een Spaanse hoer? Ik neem aan dat ze daar niet op vakantie was, maar aan het werkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vakantie schijnt erg stressvol te zijn voor veel mensen.
Ik verplaats me de laatste decennia slechts naar een andere plaats in een ander land.. Doe geen huurautoś meer en verplaats me met of lokaal vervoer of laat me rijden door chaufeusesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vakantie schijnt erg stressvol te zijn voor veel mensen.
Ook al ben je All Risk verzekerd, je hebt er toch gedoe van waar je niet op zit te wachten tijdens je vakantie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Door een All Risk heeft MM zich daar tegen in gedekt volgens mij..
Tis mij 1 keer overkomen hier in Nederland met een huurauto en gvd een vette kras er op ... TT weekend op betaal parkeerplaats ...
Volgens mij is dat in Spanje nog geen werk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de aanrijding was toch veroorzaakt door een Spaanse hoer? Ik neem aan dat ze daar niet op vakantie was, maar aan het werk
Mijn Spaans vocubulaire is met 600% toegenomen, want het schadeformulier ead in het Spaans...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ook geen vakantiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Spanje nog geen werk.
Roemeens waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Spanje nog geen werk.
Knap, ik ben bang dat ik er niet uit zou komen, ik kom niet verder als cerveza, no tango dinero en como estaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn Spaans vocubulaire is met 600% toegenomen, want het schadeformulier ead in het Spaans...
Stoephoer. In de auto was ze dus niet aan het werk...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de aanrijding was toch veroorzaakt door een Spaanse hoer? Ik neem aan dat ze daar niet op vakantie was, maar aan het werk
Lang leve het woordenboek. En ik ken de qua opbouw identieke NL formulieren, dus die herinnering kwam van pas...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap, ik ben bang dat ik er niet uit zou komen, ik kom niet verder als cerveza, no tango dinero en como esta
Miu dryer los momento.quote:
Stoephoer, kelderdel, zoldersnol... potato, potato.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stoephoer. In de auto was ze dus niet aan het werk...
Patatas is dat hier...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoephoer, kelderdel, zoldersnol... potato, potato.
Dan zou ik er misschien ook nog wel uitkomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve het woordenboek. En ik ken de qua opbouw identieke NL formulieren, dus die herinnering kwam van pas...
Ik deed maar wat.quote:
Geloel die lult maar wat.quote:
Jouw Spaans is dan ook veel beter dan het mijnequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep 'm meteen en moest daarom dus lachen.
Nu begin je zelfquote:
Ow jee wat nu weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat jij vannacht bent vreemd gegaan
Ze loelde me wel de goede richting opquote:
Ja een verroest wasrekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze loelde me wel de goede richting op![]()
Heb ik nu iets gewonnen?
Wie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot 3 uur heb ik hem hier op de chat gehad ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |