Is het ook, hier gaat het om:quote:
2012 was dat, werd hij in de eerste 3 races outqualified door Webber. Daarna kwam er een andere uitlatenconfiguratie en was Vettel weer sneller. Van dit veld is alleen Alonso in staat om met een hele nerveuze auto toch mee te doen voor het kamioenschap, dat liet hij in 2012 wel zien. Deed een beetje Schumacher bij Ferrari denken eind jaren 90.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel's kracht is ook zijn zwakte. Was het niet in 2011 dat hij aan het begin van het jaar ook enorm aan het vechten was met de auto?
Ah, ja dat was hem.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2012 was dat, werd hij in de eerste 3 races outqualified door Webber. Daarna kwam er een andere uitlatenconfiguratie en was Vettel weer sneller.
Button is sneller op een drogere baan hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
?? In de regen komt de kwaliteit van sommige rijders juist naar voren.
Jos Verstappen was bijv. altijd een zeer goede regen-racer, hij kon dan meer met de wagen dan anderen.
Jenson Button ook trouwens en zo zijn er wel meer die het op een natte baan beter doen dan op een droge baan.
Maar op nat weet ie ook altijd te verbazen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button is sneller op een drogere baan hoor.
Button was pas snel toen er een droge baan ontstond. Button is goed als het nat/droog is, maar op een natte baan is hij niet beter dan Hamilton, Alonso en Vettel.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar op nat weet ie ook altijd te verbazen.
In Canada heeft ie in 2011 nog enorm veel pech gehad maar mede door de regen had ie uiteindelijk gewonnen.
ach, ik vind Button sowieso goedquote:Op zondag 8 juni 2014 17:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button was pas snel toen er een droge baan ontstond. Button is goed als het nat/droog is, maar op een natte baan is hij niet beter dan Hamilton, Alonso en Vettel.
Ik zou het ook willen weten. Nergens kan je zien dat ik een Buttonfan ben.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt maar zo'n gevoel had ik al
Ik krijg van de geesten ook een plaats door... Engeland... L...L.. Liverpool misschien?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen weten. Nergens kan je zien dat ik een Buttonfan ben.
Ja dat klopt! Hoe weten die geesten dat? Ik heet trouwens niet Nickquote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik krijg van de geesten ook een plaats door... Engeland... L...L.. Liverpool misschien?
En ook naam... iets met Nick?
En toch is er iets met de naam Nick... nick.. naam.. nicknaam?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Hoe weten die geesten dat? Ik heet trouwens niet Nick
Vettel is droken.twitter:Sebas_Vettel twitterde op zondag 08-06-2014 om 18:09:01Congratulations @RafaelNadal for his ninth @RolandGarros Championship! reageer retweet
fakequote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel is droken.twitter:Sebas_Vettel twitterde op zondag 08-06-2014 om 18:09:01Congratulations @RafaelNadal for his ninth @RolandGarros Championship! reageer retweet
Was te verwachten, Honda wil graag Button met hun motoren zien racen, Button is ook zeer geliefd bij de Japanners (spreekt de taal ook uitstekend).quote:Op zondag 8 juni 2014 18:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-button-bij-mclaren/
Nog 1 jaartje![]()
Als McLaren in 2015 ook een slechte auto bouwt, moet hij lekker naar Force India of naar Sauber gaan.
Fanmade fake staat er bij het profielquote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |