Nee, ik ben niet zo'n altruist helaas.quote:
30stequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan ga je dus bijna weg
[..]
Dit jaar in ieder geval niet
Een school? Bedoel je geen zolderkamers? In Ecuador moeten die arme kinderen ook kunnen fok!ken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Een Fok! meet in Ecuador, klinkt niet slecht.
En dan bouwen we daar een school met zijn allen ofzo.
En dan zijn we geen internethelden meer maar echte helden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Een Fok! meet in Ecuador, klinkt niet slecht.
En dan bouwen we daar een school met zijn allen ofzo.
Je verdiende het.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tevens allereerste naamtopic ooit. Omdat ik me normaal gesproken altijd zo bescheiden opstel natuurlijk. Nu kan ik rustig gaan liggen en doodgaan. Werd een keer tijd ook.
Helden is een groot woord, maar dan doen we wel iets goeds voor de wereld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zijn we geen internethelden meer maar echte helden?
Eerst les in hoe ze goed kunnen FOK!ken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een school? Bedoel je geen zolderkamers? In Ecuador moeten die arme kinderen ook kunnen fok!ken natuurlijk
Zo'n nobel streven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helden is een groot woord, maar dan doen we wel iets goeds voor de wereld.
succes met het aansluiten van internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst les in hoe ze goed kunnen FOK!ken natuurlijk.
There you just hit the nail.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang jullie gewoon naar mij luisteren komt dat helemaal goed ja.
Nee. Over vier episodes pas, want ik ben nu te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je verdiende het.
Nog niet dood gaan.
Precies. Eerst foutloos Nederlands kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zal wel weer een of andere twist komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Over vier episodes pas, want ik ben nu te nieuwsgierig.
Oh ja dat is ook wel een goed idee. Straks krijgen we allemaal van die kansusers als tijnbreinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zit jij tegen de laatste nu wel of niet in Ecuador?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal wel weer een of andere twist komen
Misschien zit er wel n leuke dame daar op je te wachten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook wel een goed idee. Straks krijgen we allemaal van die kansusers als tijnbrein
over 3 weken ga ik weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zit jij tegen de laatste nu wel of niet in Ecuador?
Je hebt gezelschap nodig terwijl jij aan de bar zit te kijken hoe je vrienden sportief doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
http://www.survivalrun.info/
Er zijn nog plaatsen vrij mensen, dus schrijf je snel in.
edit: Oh, het is toch al helemaal vol.
Maar dan kunnen jullie altijd nog gewoon bier komen drinken.
Nee ik zit met mijn vrienden langs de kant post te zitten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gezelschap nodig terwijl jij aan de bar zit te kijken hoe je vrienden sportief doen?
pizzaquote:
Ik denk dat er wellicht hier ook wel eentje op mij zit te wachtenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien zit er wel n leuke dame daar op je te wachten.
Hoe gaat het daten Tijn?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat er wellicht hier ook wel eentje op mij zit te wachten
Ghe. Zolang je maar niet verwacht dat ik niks meer kijk.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zit met mijn vrienden langs de kant post te zitten.
Koelboxje bier mee, wegwerp bbq.
Muziekje er bij.
En dan na afloop zuipen in de tent.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ghe. Zolang je maar niet verwacht dat ik niks meer kijk.
Vooral tijdens the godfatherquote:
quote:
Goedquote:
Oh wat supertof voor je.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedgister nog naar de film geweest. Het is leuk en gezellig. Ik denk dat het steeds meer naar een relatie begint te gaan. Ik denk wel dat ik iets voor haar voel. En zij denk ik ook wel voor mij
Zo hoort dat! Ik wil er 9367285374quote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedgister nog naar de film geweest. Het is leuk en gezellig. Ik denk dat het steeds meer naar een relatie begint te gaan. Ik denk wel dat ik iets voor haar voel. En zij denk ik ook wel voor mij
quote:
Eh, maar heb je er nu al wat meer mee gedaan dan alleen zoenen, Tijn? Ik miste je updates in het datingtopic denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
oefff thnx 4 the tipquote:
Dankjewelquote:
Dankjewelquote:
Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, maar heb je er nu al wat meer mee gedaan dan alleen zoenen, Tijn? Ik miste je updates in het datingtopic denk ik.
Have funquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
oefff thnx 4 the tip
Nu maar eens tv kijken en gamen dan. Tot gauw enzulks
Geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
En jij hebt weer een scharrel?
[..]
Dankjewel
[..]
Is dat belangrijk?
Nou ja, tenzij je een platonische relatie wilt wel natuurlijk. Maar het antwoord is dus nee begrijp ik.quote:
Dat sluit niet uit dat het nog gaat komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je een platonische relatie wilt wel natuurlijk. Maar het antwoord is dus nee begrijp ik.
En terecht, gezien jouw reputatie om het punani in je dm te laten regenen, baas!quote:
Ik zeg toch ook niet dat je het niet zelf moet weten? Maar zou je inmiddels niet eens wat bij haar willen proberen dan? Ik neem aan dat jullie beiden ook gewoon jullie behoeftes hebben, toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat het nog gaat komenof ik nu na 1 date of 100 dates met haar in bed duik, moet ik toch zelf weten.
voel je je nu aangevallen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat het nog gaat komenof ik nu na 1 date of 100 dates met haar in bed duik, moet ik toch zelf weten.
Dat doet het dus nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En terecht, gezien jouw reputatie om het punani in je dm te laten regenen, baas!
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het niet zelf moet weten? Maar zou je inmiddels niet eens wat bij haar willen proberen dan? Ik neem aan dat jullie beiden ook gewoon jullie behoeftes hebben, toch?
Wie zegt dat ik dat niet doe? Alleen het gaat stap voor stap, en dat vind ik zelf wel fijn en zij ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En terecht, gezien jouw reputatie om het punani in je dm te laten regenen, baas!
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het niet zelf moet weten? Maar zou je inmiddels niet eens wat bij haar willen proberen dan? Ik neem aan dat jullie beiden ook gewoon jullie behoeftes hebben, toch?
Beetje wel, het is bijna als je na 2 dates niet geneukt hebt ben je een loser. En dat stuit mij tegen de borstquote:
Nou ja, het is in jouw geval wel wat meer dan twee dates natuurlijk. Dat je een loser bent heb je mij nergens zien zeggen. Voel je jezelf zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe? Alleen het gaat stap voor stap, en dat vind ik zelf wel fijn en zij ook.
[..]
Beetje wel, het is bijna als je na 2 dates niet geneukt hebt ben je een loser. En dat stuit mij tegen de borst
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is het gezeur beu denk ik. Telkens diezelfde kutvragen
ik vind van niet, iedereen moet dat zelf wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe? Alleen het gaat stap voor stap, en dat vind ik zelf wel fijn en zij ook.
[..]
Beetje wel, het is bijna als je na 2 dates niet geneukt hebt ben je een loser. En dat stuit mij tegen de borst
Wees eens blij dat we met je meeleven, man. En je van epische tips voorzien. Beetje ondankbaar dit.quote:
Faxie heeft daar maar 1date voor nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Agossiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt zeefje en nog vele anderen gehad, ik niet
Nee, jullie zijn gewoon irritant met z'n allen elke keer. Keertje is leuk, maar het blijft maar doorgaan over dat neuken. Denk je dat hij daar op zit te wachten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wees eens blij dat we met je meeleven, man. En je van epische tips voorzien. Beetje ondankbaar dit.
Ik date niet eensquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Faxie heeft daar maar 1date voor nodigwat een baas is het toch ook
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, het is in jouw geval wel wat meer dan twee dates natuurlijk. Dat je een loser bent heb je mij nergens zien zeggen. Voel je jezelf zo?
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind van niet, iedereen moet dat zelf weten
Not sure if you are serious or just trollingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wees eens blij dat we met je meeleven, man. En je van epische tips voorzien. Beetje ondankbaar dit.
Je hebt bazen en je hebt kneusjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt zeefje en nog vele anderen gehad, ik niet
Je moet je nooit iets van een ander aantrekken hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja
[..]
Gelukkig wel ja
[..]
Not sure if you are serious or just trolling
Jij blijft vrouwen ook maar hoeren noemen en je frustratie in ieder denkbaar topic botvieren, daar halen we toch ook massaal de schouders bij op? Omdat jij het bent, Faxie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon irritant met z'n allen elke keer. Keertje is leuk, maar het blijft maar doorgaan over dat neuken. Denk je dat hij daar op zit te wachten?
Danny doet gewoon even copy-pastequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Pff.. is dit een kloon topic? lees elke keer weer het zelfde hier
Ondertussen als bijna klaar met het seizoen zeker?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Pff.. is dit een kloon topic? lees elke keer weer het zelfde hier
Goh die had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij blijft vrouwen ook maar hoeren noemen en je frustratie in ieder denkbaar topic botvieren, daar halen we toch massaal ook de schouders bij op? Omdat jij het bent, Faxie.
Nee moest eten koken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondertussen als bijna klaar met het seizoen zeker?
oh, ik dacht dat sommige users niet meer konden tikken dan een paar standaard zinnen.quote:
Shit, ik wist dat ik wat vergeten was....quote:
dat, en ik vind dat grapje over hosselbaas faxie ook niet meer leuk inmiddelsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn gewoon irritant met z'n allen elke keer. Keertje is leuk, maar het blijft maar doorgaan over dat neuken. Denk je dat hij daar op zit te wachten?
Multiple choicequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee moest eten koken.
[..]
oh, ik dacht dat sommige users niet meer konden tikken dan een paar standaard zinnen.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je nooit iets van een ander aantrekken heBehalve dan degene die die tip geeft
![]()
gelukkig staat one direction gewoon nog vastquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
Verdomme. Het concert van Ennio Morricone is weer verschoven.
Maar niet in de Filipijnenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig staat one direction gewoon nog vast
Nog zo'n hosselbaasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, die afleveringen duren wel lang zeg
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig staat one direction gewoon nog vast
Vraag het eens aan die vriendelijke man van de bowlingbaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling jaheb je toevallig nog een busje trollspray over? Die van mij is op
Dat is ook niet grappigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat, en ik vind dat grapje over hosselbaas faxie ook niet meer leuk inmiddelseigenlijk.
Mwehehehehe.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een soundboard maar dan ipv geluid doet die zinnen.
Flikker toch op met je kut grappen joh.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog zo'n hosselbaas(no sarcasm)(no troll)
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat, en ik vind dat grapje over hosselbaas faxie ook niet meer leuk inmiddelseigenlijk.
huilende a denk ik. K is stukken minderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dat wordt een flauwvallende A. en K. steeds bij bewustzijn brengen.
Kan hij het niet opsturen ik durf mijn zolderkamer niet afquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag het eens aan die vriendelijke man van de bowlingbaan.
Het zijn net kleuters.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus.
dat zei ik in het vorige topic ook al, maar goed, wie ben ik.
Wie?quote:
mk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus.
MKquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus.
oeh,quote:
JBquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huilende a denk ik. K is stukken minder
Nee, wees dan een vent en noem man en paard. Dat ge-insinueer altijd.quote:
Ik wil geen namen noemen maar heb ook verhalen over jou gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, wees dan een vent en noem man en paard. Dat ge-insinueer altijd.
in spanje hebben ze regenboogpopcorn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was t niet! [ afbeelding ]
Ik heb leuke popcorn gehaald btw
Ik heb liever lekkere popcornquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb leuke popcorn gehaald btw
Ik post hier voor het eerst in een week. Zelfs mijn vrolijke aanwezigheid wekt al zure gezichten op kennelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen maar heb ook verhalen over jou gehoord
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb leuke popcorn gehaald btw!
Ff foto maken!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in spanje hebben ze regenboogpopcorn.
Zit je weer in bad?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
OW buh! M'n foon doet n beetje raar. Sorry
Ja, die sfeer hier heerlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik post hier voor het eerst in een week. Zelfs mijn vrolijke aanwezigheid wekt al zure gezichten op kennelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die sfeer hier heerlijkIk blijf hier dus nog even hangen. Net als in de KSC destijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
zoiets is dit ookquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik blijf hier dus nog even hangen. Net als in de KSC destijds.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets is dit ook
Framboos, aardbei, citroen en groene appel. (ze hebben ook kers, karamel, pecan en nog wat andere smaken enzo...)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets is dit ook
Framboos, aardbei, citroen en groene appel. (ze hebben ook kers, karamel, pecan en nog wat andere smaken enzo...)
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets is dit ook
[ afbeelding ]
SODETERING!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoiets is dit ook
[ afbeelding ]
Doe die Flash ook even anders. Zelden zoveel doodsbedreigingen en scheldkannonades bij elkaar geoogst na daar even meegepost te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doe die Flash ook even anders. Zelden zoveel doodsbedreigingen en scheldkannonades bij elkaar geoogst na daar even meegepost te hebben.
Tja, wat verwacht je anders van een treinenspotter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doe die Flash ook even anders. Zelden zoveel doodsbedreigingen en scheldkannonades bij elkaar geoogst na daar even meegepost te hebben.
Daar kwam ik pas later achter. Hij gaf later wel toe dat hij enigszins te ver ging, dat moet ik hem nageven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je anders van een treinenspotter.
Jij postte daar de volgende dag nog en zei dat ik het zelf uitlokte. Of iets van die strekking. Maar dat kan natuurlijk niet kloppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heb ik gemist aan dodsbedreigingen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar kwam ik pas later achter. Hij gaf later wel toe dat hij enigszins te ver ging, dat moet ik hem nageven.
[..]
Jij postte daar de volgende dag nog en zei dat ik het zelf uitlokte. Of iets van die strekking. Maar dat kan natuurlijk niet kloppen.
Is die nu op tv?quote:
ik denk het wel, want jij bent best vervelend.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar kwam ik pas later achter. Hij gaf later wel toe dat hij enigszins te ver ging, dat moet ik hem nageven.
[..]
Jij postte daar de volgende dag nog en zei dat ik het zelf uitlokte. Of iets van die strekking. Maar dat kan natuurlijk niet kloppen.
Jij ookquote:
Haat me maar. Ik omhels de pijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk het wel, want jij bent best vervelend.
Nu epic kijken
Het begon onschuldig inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij ookMaar serieus. Ik was daar - aanvankelijk - de vriendelijkheid zelve. Later werd het wel wat minder geloof ik, maar wat wil je? Als je na een goedbedoelde opmerking vier spartelende autisten in bedwang moet houden onder je arm?
Precies wat hier door de desbetreffende kleuters ook gedaan wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, wees dan een vent en noem man en paard. Dat ge-insinueer altijd.
Territoriumdrift denk ik. Is dat hier ook zo erg?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het begon onschuldig inderdaadze waren wel raar aan het reageren toen ja.
Vinnie heeft me al bedreigd in DM.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Territoriumdrift denk ik. Is dat hier ook zo erg?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies wat hier door de desbetreffende kleuters ook gedaan wordt.
Een dag niet bedreigd is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vinnie heeft me al bedreigd in DM.
En ja, dit gaat me mss een ban kosten.
Ook maar even gedmed. Even wat duidelijkheid scheppen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw duim?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee niet echtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Exact zoals sommige mensen hier. Maar ik ga geen namen noemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat daar eens zo'n wijfje over iemand aan het praten was die ik niet kende, dus ik vroeg wie dat was. Reageerde ze heel raar op, dus ik vroeg het nog eens (de aanhouder wint, he!). Begint ze dat ze me niet kent en dat het me daarom niets aangaat. Woman, je post je verhaal op een forum, post het dan niet als je niet wil dat mensen erop reageren.
Uiteraard kwamen toen alle white knights uit alle hoeken en gaten om hun maiden te beschermen.
sorry nog daarvoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog dat daar eens zo'n wijfje over iemand aan het praten was die ik niet kende, dus ik vroeg wie dat was. Reageerde ze heel raar op, dus ik vroeg het nog eens (de aanhouder wint, he!). Begint ze dat ze me niet kent en dat het me daarom niets aangaat. Woman, je post je verhaal op een forum, post het dan niet als je niet wil dat mensen erop reageren.
Uiteraard kwamen toen alle white knights uit alle hoeken en gaten om hun maiden te beschermen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Ik zou juist voor een donker armor gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Hmmquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is vooral goed in hard zuigen denk ik
Echt?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
In dat geval moet ik 'm maar hosselen hé?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval moet ik 'm maar hosselen hé?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben hier om voor positiviteit te zorgen
Op van je date?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn libido is de laatste week echt gewoon 0.
Dit ben ik niet gewend
Ik heb nog steeds al mijn pandapunten hoorquote:
Hmmm, lekker sportief mannetjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:30 schreef yats het volgende:
Avond, weer terug uit de sportschool. Heerlijk, al die energie kwijt zijn.
Jij hebt wel iemand uit deze sc in je bed gehad en hij niet. Dat steekt blijkbaar.quote:
Precies tijn! Het hoeft niet altijd meteen te gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Iets te lang op het terras gezeten denk ik. Al was het wel grappig dat ik dankzij wat steun het voor elkaar kreeg het nummer van de serveerster te krijgenquote:
Die ben je binnenkort kwijt, let maar op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds al mijn pandapunten hoor
Je kent me toch?quote:
Nietes. Ok de vaste bezoekers dan. Waar ik veelquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nietes. Ok de vaste bezoekers dan. Waar ik veel
Mee praat.
en ik dan?quote:
Wat is er de 28e?quote:
1+2 vandaag ja.quote:
Doequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu voel ik me speciaal.
En ook wel goed eigenlijkIk zal Bobby maar even lief aankijken
Dat geloof ik al niet meer.quote:
Goffedommequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij ook nog niet zekerik heb 'misschien' gezegd.
Zolang je maar niet te dichtbij komt met diequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nietes. Ok de vaste bezoekers dan. Waar ik veel
Mee praat.
Genoeg andere dingen die je samen kan doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt wel iemand uit deze sc in je bed gehad en hij niet. Dat steekt blijkbaar.
[..]
Precies tijn! Het hoeft niet altijd meteen te gebeuren.
So?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar 3 BBQ's op die dag, en een ander was eerst
quote:
Is toch veel te warm voor een pak johquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Like I said: ik heb geen pakdus ik dacht: 'ik ga naakt'
Maar dat mag niet, ik moet in pak
Oke dat is natuurlijk vreemd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Casual en zomers, maar de mannen in pak"
Ah plzzzzzzquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Like I said: ik heb geen pakdus ik dacht: 'ik ga naakt'
Maar dat mag niet, ik moet in pak
Nouquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch veel te warm voor een pak joh
Nee joh, goed pak is best luchtig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch veel te warm voor een pak joh
Ik ben er.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
haha nee dat die ik jullie niet aan. Allemaal onbekenden voor mij btw
Kom je ook. Feestje bij bobby en mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef yats het volgende:
Maar al met al weet ik nog steeds niet wat er de 28e is
Daarom Naaaaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, kweenie, maar elk kledingstuk is warm als het 30 graden is
Valt te overwegen, maar niet in pak. Zeker niet als ik op de fiets kom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom je ook. Feestje bij bobby en mij.
Ga jij er dan inzitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef Tamashii het volgende:
Er staat trouwens een zwembad dan in de tuin. Zon poedelding
Preciesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom Naaaaakt
Is het goffer eens warm wordt er weer gezeken
En onder 10 graden weer lopen miepen dat het zo koud is...
Ik doe morgen wel een luchtig jurkje aan
Kom je IN de auto?..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
Ik kom dan in de auto als ik kom, dus geen drank voor mij
quote:
quote:
quote:
Zeefjequote:
Pics.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe morgen wel een luchtig jurkje aan
Proost.quote:
Het smaakt me best.quote:
Weer verplaatst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het smaakt me best.
Ik zag dat je concert is afgelast?
Omdat explorer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef zeefje het volgende:
Kringverjaardag met wijn. Veel wijn. Teveel wijn.
Fok start niet meer op in Explorer. Denkt iemand te weten waarom
Proost!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef zeefje het volgende:
Kringverjaardag met wijn. Veel wijn. Teveel wijn.
Fok start niet meer op in Explorer. Denkt iemand te weten waarom
Chrome kann Ik niet mee quotenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat explorer.
Gewoon Chrome of Firefox gebruiken
Geen ideequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Chrome kann Ik niet mee quoten
Weet ook niet waarom
Per ongeluk mee geinstalleerd met iets waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:01 schreef zeefje het volgende:
na restart doet hij het weer. nadat ik fok in de adresbalk intikte kwam er iets van ask.com echt kut.
Al in intstelling gekeken voorgoogle ipv ask maar lukte niet meh
mwa, vind hj soms ook wel zuigen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het begon onschuldig inderdaadze waren wel raar aan het reageren toen ja.
Bij startpagina Google weer instellen en even malwarebytes of iets dergelijks laten scannenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:01 schreef zeefje het volgende:
na restart doet hij het weer. nadat ik fok in de adresbalk intikte kwam er iets van ask.com echt kut.
Al in intstelling gekeken voorgoogle ipv ask maar lukte niet meh
truequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, vind hj soms ook wel zuigen hoor
Al is t dan miss grappig bedoeld
Add blocker?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Chrome kann Ik niet mee quoten
Weet ook niet waarom
Goed hoor, daar?quote:
Dan zit ik hier goed.quote:
Dostojevskilezende witte man.quote:
Het lijkt ook zo op elkaar he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las even: sex will make you famous...
WEEKEND.quote:
Nee maar dat kleffe gedoe hoort erbij als je hier een vaste waarde wil worden begreep ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dostojevskilezende witte man.
eh, kennen wij elkaar?![]()
Cheers!quote:
Is dat zo? Ik scheld altijd iedereen verrot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar dat kleffe gedoe hoort erbij als je hier een vaste waarde wil worden begreep ik.
Kaas, bier en electronische muziek. Wat wil je nog meer? Nah ja, zonsondergangen vanaf palmenstranden en goed fysiek gezelschap dan.quote:
Seks.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaas, bier en electronische muziek. Wat wil je nog meer? Nah ja, zonsondergangen vanaf palmenstranden en goed fysiek gezelschap dan.
Kirsty Alley zag er af en toe best lekker uit.quote:
Vond ik vroeger wel een mooie vrouw jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kirsty Alley zag er af en toe best lekker uit.
Echt wel.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaas bier, elektronische muziek, een mooie zonsondergang en een leuke vrouw in je armen. Wat wil je nog meer?
Koeneman, lang geleden, alles vlot?quote:
Ligt er aan welke kaas natuurlijkquote:
we rommelen lekker verderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koeneman, lang geleden, alles vlot?
Kaas en palmen niet willen.quote:
Leerdammer? Roquefort?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan welke kaas natuurlijk
Deze man begrijpt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan welke kaas natuurlijk
totdat ze er zo uit ging zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Wat voor leuks zoek je?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef Tamashii het volgende:
Ben ik weder. Wie heeft er nog wat leuks voor mij. Ik kan jullie verblijden met het feit dat ik nu nog een uur naar huis reis.
Ik ben een nep-Hollanderquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
totdat ze er zo uit ging zienZij werd echt snel eng dik ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
totdat ze er zo uit ging zienAls ze dat gezicht trekt als ze klaarkomt geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou, daar spreekt hoop uit.quote:
Ben geen kenner ofzo, maar als het een witte kaas is zoals camembert of brie moet je hem pas eten als je hele koelkast er naar stinkt en hij wegloopt als je hem aansnijdtquote:
Romantische anekdotes. Of levenservaring.quote:
Heb je die zelf dan niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Romantische anekdotes. Of levenservaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |