Waarom nos kijken als er op andere zenders ook tennis te zien isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Gelijk reclame op de NOS, wtf, wordt echt steeds gekker.RTL4 is er niks bij...
Maria, Maria.
Maria sloeg er één, via het net dan wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef suus21 het volgende:
Triest dat er nog geen enkel dropshot geslagen is.
Zat hockey te kijken en zapte toen even naar NL2. Eurosport met Engels commentaar heeft qua tennis meestal m'n voorkeur ja. Jan Roelfs vind ik vrij weinig toevoegen met tennis...of met voetbal, of welke sport dan ook...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef suus21 het volgende:
[..]
Waarom nos kijken als er op andere zenders ook tennis te zien is
Wel één, een mislukte, van Halep.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:11 schreef suus21 het volgende:
Triest dat er nog geen enkel dropshot geslagen is.
Donderdag mag hij de openingswedstrijd van het WK doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zat hockey te kijken en zapte toen even naar NL2. Eurosport met Engels commentaar heeft qua tennis meestal m'n voorkeur ja. Jan Roelfs vind ik vrij weinig toevoegen met tennis...of met voetbal, of welke sport dan ook...
Genot.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:16 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Donderdag mag hij de openingswedstrijd van het WK doen.
En hij heeft een goede baard.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Jammer dat deze umpire vandaag is ingezet, ik had hem graag morgen in actie zien komen. Die stem in zo'n 5 uur durende partij
Ik zag hem maar half. Is het Lionel Richie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Jammer dat deze umpire vandaag is ingezet, ik had hem graag morgen in actie zien komen. Die stem in zo'n 5 uur durende partij
jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag hem maar half. Is het Lionel Richie?
Ik hoop op Lahyani morgen.
Sha ra povaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:23 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom ze wereldwijd zo populair is, maar goed het is dan ook totaal niet mijn type vrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |