Ik hoop het toch niet..... Die hebben geen verstand van muziekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:39 schreef Zocalo het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer die leuke 3voor12 recensies van de acts?
Ik vind het ook altijd wel tof als t publiek beetje gemixt is. Alleen maar 30- hipsters hoeft van mij niet zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:29 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem nooit zo. Ik denk dan in mijn naïviteit dat er een wereld voor hen open gaat en ze ervaren hoe leuk een festival kan zijn.
Ik vond hem wel goed klinken. Maar de stem moet je liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik de enige die de zang van White Lies niet om aan te horen vond?
Schor geschreeuw en veel hi-hats om het stoer te laten klinken.quote:
Ik bedoelde meer dat het zo vals als de nacht was...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed klinken. Maar de stem moet je liggenlove it or hate it
Ik vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het zo vals als de nacht was...
Ik vind het gewoon niet netjes dat mensen weekendkaarten weggekaapt hebben terwijl ze er niet eens gebruik van maken. En dat is het enige wat ik er nog over kwijt wil.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel tof als t publiek beetje gemixt is. Alleen maar 30- hipsters hoeft van mij niet zo.
Precies. En lekker wegdoezelen.... Dus iedereen slaapt dadelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef Harmankardon het volgende:
Neh klinkt prima zo, lekker biertje erbij en chillen.
Hopelijk mochten er geen (scheer)mesjes het terrein op dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies. En lekker wegdoezelen.... Dus iedereen slaapt dadelijkGelukkig komt Epica dadelijk
Als het wel mocht, zijn ze nu al gebruikt hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hopelijk mochten er geen (scheer)mesjes het terrein op dan.
om 19.00.. Verder geen ideequote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Iemand die toevallig weet hoelaat dit begonnen is en wat hij al gespeeld heeft?
19.00 uur begonnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef alors het volgende:
Iemand die toevallig weet hoelaat dit begonnen is en wat hij al gespeeld heeft?
Dat zal best, vandaag al genoeg matigheid geweest gok ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het wel mocht, zijn ze nu al gebruikt hoor
Who says, i dont trust myselfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
19.00 uur begonnen.
Half of my heart, Wildfire, No such thing, Belief, QoC... Uhm, uhm...
Ik vind het wel een heerlijk sfeertje eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat het hele terrein dadelijk slaapt.. John mayer is wel ernstig saai.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
19.00 uur begonnen.
Half of my heart, Wildfire, No such thing, Belief, QoC... Uhm, uhm...
Ah thanks, ik had twitter ook al even afgezocht.quote:
En een cover genaamd Goin down the road feelin bad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks, ik had twitter ook al even afgezocht.
Uitzendschema livestream Pinkpop:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:59 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we nog wat van de Stones gaan zien ergens?
Haha wel eens ja, het is prima hoor, maar niet iets wat tot een climax leidt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:58 schreef IAmKloot het volgende:
dit zou de headliner zijn geweest als de stones niet waren gekomen...gezapigheid troef bij deze man
landgraafquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:59 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we nog wat van de Stones gaan zien ergens?
Hm ok hooguit 22 uur dus een kansje?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitzendschema livestream Pinkpop:
17:00 Flogging Molly
18:00 White Lies
19:00 John Mayer
20:00 Epica
21:00 Joe Bonamassa
22:00 nog niet bekend
Ik gok YouTube, ooit.
Nee want om 22 uur komt Ed Kowalcyk dus er is nog 40 minuten airtime over. Geloof maar, er word niks uitgezonden. Misschien komt er nog wat Bastille.quote:
Als het niet uitgezonden wordt en die kans zit erin zo lees ik, dan heb je nog kans dat je er iets (maar dat is ook nooit veel) van mee kan krijgen via 3fm, meestal loopt er wel iemand op het veld rond met een microfoon en dan laten ze vaak stiekem nog wel wat horen. Maar geen fantastisch geluid ofzo.quote:
Ok, dan zet ik een film opquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee want om 22 uur komt Ed Kowalcyk dus er is nog 40 minuten airtime over. Geloof maar, er word niks uitgezonden. Misschien komt er nog wat Bastille.
Ah ik was niet de enigequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Godver, ik schiet na 5 seconden al in de lach.
Wel een goed mokkel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Godver wat is dit, ik schiet na 5 seconden al in de lach.
Dit is echt Spinal Tap, op volume 12, zonder de dwergen.quote:
wie speelt er?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:08 schreef Cee het volgende:
Godver wat is dit, ik schiet na 5 seconden al in de lach.
waarom niet zo als Glastonbury, contractueel vastleggen dat de uitzendrechten bij de organisatie liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is echt Spinal Tap, op volume 12, zonder de dwergen.
Over het uitzenden van The Stones:
https://twitter.com/LeoBlokhuis/status/475338800357703680
hmm, geen fan van.quote:
Welkom in het genrequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:19 schreef Cee het volgende:
Ieder z'n ding, maar ik vind dit zo intens potsierlijk lachwekkend slecht.
Ik had graag 3 dagen willen gaan, maar ja. Een of andere bejaarde band kwam langsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, geen fan van.
ben ook niet aan het kijken. ik wacht wel tot ik morgen zelf op het veld sta
Dan maak je denk ik wel hetzelfde geluid jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is als een warm bad.Waar allerlei elektrische apparaten in worden gegooid.
arctic monkeys?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had graag 3 dagen willen gaan, maar ja. Een of andere bejaarde band kwam langs
Nee, Metallicaquote:
Smeets is vast al blij dat ze uberhaupt komen. Begrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:19 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
waarom niet zo als Glastonbury, contractueel vastleggen dat de uitzendrechten bij de organisatie liggen
ja snap ik ook wel, maar door al die arctic monkeys fans heb ik geen kaartje kunnen krijgen...en nu komt het ook niet op tvquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Smeets is vast al blij dat ze uberhaupt komen. Begrijpelijk ook.
hmm, ja, dat heb ik van meerdere mensen gehoordquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had graag 3 dagen willen gaan, maar ja. Een of andere bejaarde band kwam langs
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het volume hoger heeft gezet nu Epica begonnen is?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is als een warm bad.Waar allerlei elektrische apparaten in worden gegooid.
De enige zul je niet zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het volume hoger heeft gezet nu Epica begonnen is?
Tikkeltje harder, dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En technisch gezien is het 100x beter dan een Flogging Molly (wat een rommeltje was dat) of White Lies (met tenenkrommend valse zang) en tja, die Simone is gewoon een lekker wijf
Ik heb een enorme zwak voor metal, maar deze gothic toestand gaat echt totaal langs me heen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En technisch gezien is het 100x beter dan een Flogging Molly (wat een rommeltje was dat) of White Lies (met tenenkrommend valse zang) en tja, die Simone is gewoon een lekker wijf
Flogging Molly was fuckin vet juistquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, net zoals 9/10 grote artiesten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:13 schreef _The_General_ het volgende:
Dus de Stones zullen niet op tv te zien zijn?
Npo cultura zendt nu live uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:13 schreef _The_General_ het volgende:
Dus de Stones zullen niet op tv te zien zijn?
Ja, maar nooit het volledige concert en al helemaal niet live.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Eh nee hoor, meestal altijd wel twee of drie nummers.
Kings Of Leon, de eerste keer geloof ik, was helemaal live te zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, maar nooit het volledige concert en al helemaal niet live.
Dat is Joe Bonamassa of zoietsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben geen Stoneskenner, hoogstens (ramp)toerist
Jaaaanee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is Joe Bonamassa of zoietsSoort John Mayer
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef Cee het volgende:
https://twitter.com/luuk58/status/475360263836041216
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wie spat kan ik kijken naar de stones?
quote:
Ook al verwachtte hij het zonder twijfel, toch vind ik het een beetje sneuquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef Cee het volgende:
Nee, joe bonamassa was tussen 6 en 7, tegenover de white lies.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]wat is met die link die hier eerder gepost werd dan? Is dat niet live?
Pff en dan die link "kijk live" noemenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, joe bonamassa was tussen 6 en 7, tegenover de white lies.
Jeroen v/d Boom is ook goed op zijn eigen manier.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef op_quoter het volgende:
[..]
Zijn allebei goed op hun eigen manier.
Ik ook.. Snap dan ook werkelijk niet wat de Stones op Pinkpop doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ook al verwachtte hij het zonder twijfel, toch vind ik het een beetje sneu.
Bonamassa is ook pas iets van 37 he... Ze zijn even oudquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Jeroen v/d Boom is ook goed op zijn eigen manier.
Mayer komt net kijken. Kan gitaar spelen, maar heeft de laatste jaren enkel middelmatige pseudo-americana gemaakt. Ik vind ze niet echt vergelijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |