63 USD shipping zo kan ik ook aan scherpe prijzen verkopen. Maar ding ziet er wel leuk. Heb dan ook maar eens verder gekeken en dan heb je dit 65 USD free shipping.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:09 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zoiets? http://nl.aliexpress.com/(...)Free/1523615896.html
cool! Hou je ons op de hoogte? Foto's dit dat allesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Wo0ty ho0t. Lafine F11, Abramtek Gen3 en Earson ER-152 bluetooth speakers + MINIX X8-H hebben vandaag allen de status 'Arrived at overseas (Country code: AT)' gekregen.Hopelijk deze week nog in huis.
Haha, zat op mijn desktop die automagisch naar nl.aliexpress ging. Bestel blijkbaar alleen via mijn laptop.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
63 USD shipping zo kan ik ook aan scherpe prijzen verkopen. Maar ding ziet er wel leuk. Heb dan ook maar eens verder gekeken en dan heb je dit 65 USD free shipping.
En echt Dasjonny nl.aliexpress? Die vertalingen die wil ik gewoon niet bekijken. Daling van de scheepvaart (Drop shipping dus).
Claro. Don't buy this at home. We try it, so you don't have to.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
cool! Hou je ons op de hoogte? Foto's dit dat alles
Black & Decker is ook meuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Al die black&decker shit is toch ook gewoon MiC?
Bjiv.
http://www.aliexpress.com(...)11033_781335094.html
http://www.aliexpress.com(...)saws/1567096794.html
http://www.aliexpress.com(...)-LCD/1486204677.html
Maar ze zullen wel teringduur zijn. Desalwelteplus misschien wel interessant. Bijvoorbeeld als je van de Chinese Amazon of JD.com iets betellen wilt. Of een of andere andere site.quote:We are thinking of providing
our customers & you with
a Hong Kong shipping address,
bringing the booming Asian ecommerce market, its hottest brands & its best deals to your doorstep.
This means you would be able to shop all Asian Pacific merchants (in China, South Korea, Australia, Japan, etc…) that ship to Hong Kong - with no duty liability as it's a free trade zone. You can then use Borderlinx to consolidate your orders and ship to your home country.
Hier ook, elk jaar komt er wel eentje bij. Zijn mooie verjaardagscadeau's en 't staat wel leuk. Werkt prima voor huis-, tuin- en keukengebruikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Black & Decker is ook meuk.
Ten eerste weegt dit spul nogal veel dus zul je nooit veel bang for the buck krijgen uit China. Ten tweede weet je totaal niet wat je koopt. Er is zoveel meuk te koop in Nederland, laat staan China zonder garantie.
Goed gereedschap is helaas vrij prijzig, zelfs het groene Bosch spul bij de bouwmarkt is middelmaat.
Het is best belangrijk om te bepalen wat je precies wilt gaan doen. Voor af en toe is lidl/aldi spul best aardig. Heb je 1 grote klus dan kun je dit spul ook aardig trashen om vervolgens garantie (omruilen) te ontvangen. Dan kun je 3 jaar aanklooien.
Ga je wat meer serieus bouwen dan heeft duurder spul het voordeel dat het allemaal wat soepeler werkt. Met een schuurmachine maakt dat weer minder uit dan met een mooie handboor met li-ion accu etc.
Op zich kun je goede dealtjes maken met Bosch. Wachten op 20% acties bij de bouwmarkt en internetshops en vervolgens laagste prijs garantie halen bij Hornbach -10%Ik heb een flinke rij groene koffers staan
![]()
Ben benieuwd naar de MINIX X8-H ,die van mij is nog niet verzondenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Wo0ty ho0t. Lafine F11, Abramtek Gen3 en Earson ER-152 bluetooth speakers + MINIX X8-H hebben vandaag allen de status 'Arrived at overseas (Country code: AT)' gekregen.Hopelijk deze week nog in huis.
Die maan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:28 schreef Maax het volgende:
Ok, ik heb er ff fijn mee kunnen spelen vandaag, geweldig lensje! Just WOW! Hij is zijn geld zeker waard.
Pro's: Netjes geleverd (Doos in een doos, goed getaped en dergelijke, daarin zat de lens nog eens in een dikke foedraal.). Nee, geen unboxing vid helaas.
Z'n geld is ie ook zeker waard. Ik heb uiteindelijk ook nog invoerrechten en btw moeten betalen (wow, 23 euro, die chinezen zetten als waarde 40 dollar erop), maar die krijg ik terug, ik ben fotograaf dus dat gaat niet moeilijk opgeven zijn bij de belasting.
Hij voelt solide aan, niet zo solide als mijn nikon 70-200 schatje, maar die is dan ook ruim 1500 euro duurder.
Er zit ook een extra gratis opzetstuk bij, zodat hij op mijn camera past (tussen objectief en body, ben de naam ff kwijt). Goeie service.
Een gigantische pro is dat de lens full frame is! dit had ik niet verwacht en is zeer zeker een pluim waard. Huh wat is full frame? Nou, dat is dat de camera een grotere/betere sensor heeft waardoor je meer "ziet".
[ afbeelding ]
Binnenste kader is niet full frame, buitenste wel. Dus je ziet veel meer. Op mijn d700 doet ie t goed!
Cons: De lens is niet bijzonder lichtsterk, s'avonds is het gluren dus wat moeilijker, maar voor dit bedrag is het niet echt een con.
Mijn arm wordt ook behoorlijk lam als ik te lang uit de vrije hand fotografeer (overdag gewoon mogelijk, hoge iso en hoge sluitertijd, no problem met een d700).
Het focusdeel van de lens en de aansluiting voor de lens op een statief draait ook met elkaar mee. Even irritant in het begin maar je went eraan.
Een paar plaatjes die ik geschoten heb:
Vanaf mijn dakterras, het Nationale Nederlanden gebouw.
[ afbeelding ]
De Euromast.
[ afbeelding ]
De Maan.
[ afbeelding ]
X is ongeveer het punt waarvandaan ik fotografeerde.
1 is de Nationale Nederlanden
2 De euromast.
Ik heb ook nog foto's van huizen, maar die post ik niet, uiteraard. Suffice to say dat ik iemand heb zien werken op een laptop.
[ afbeelding ]
Wat ontzettend gaaf. Hoeveel was je nou kwijt voor die lens? (of heb ik daar overheen gelezen?)quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:28 schreef Maax het volgende:
Ok, ik heb er ff fijn mee kunnen spelen vandaag, geweldig lensje! Just WOW! Hij is zijn geld zeker waard.
Pro's: Netjes geleverd (Doos in een doos, goed getaped en dergelijke, daarin zat de lens nog eens in een dikke foedraal.). Nee, geen unboxing vid helaas.
Z'n geld is ie ook zeker waard. Ik heb uiteindelijk ook nog invoerrechten en btw moeten betalen (wow, 23 euro, die chinezen zetten als waarde 40 dollar erop), maar die krijg ik terug, ik ben fotograaf dus dat gaat niet moeilijk opgeven zijn bij de belasting.
Hij voelt solide aan, niet zo solide als mijn nikon 70-200 schatje, maar die is dan ook ruim 1500 euro duurder.
Er zit ook een extra gratis opzetstuk bij, zodat hij op mijn camera past (tussen objectief en body, ben de naam ff kwijt). Goeie service.
Een gigantische pro is dat de lens full frame is! dit had ik niet verwacht en is zeer zeker een pluim waard. Huh wat is full frame? Nou, dat is dat de camera een grotere/betere sensor heeft waardoor je meer "ziet".
[ afbeelding ]
Binnenste kader is niet full frame, buitenste wel. Dus je ziet veel meer. Op mijn d700 doet ie t goed!
Cons: De lens is niet bijzonder lichtsterk, s'avonds is het gluren dus wat moeilijker, maar voor dit bedrag is het niet echt een con.
Mijn arm wordt ook behoorlijk lam als ik te lang uit de vrije hand fotografeer (overdag gewoon mogelijk, hoge iso en hoge sluitertijd, no problem met een d700).
Het focusdeel van de lens en de aansluiting voor de lens op een statief draait ook met elkaar mee. Even irritant in het begin maar je went eraan.
Een paar plaatjes die ik geschoten heb:
Vanaf mijn dakterras, het Nationale Nederlanden gebouw.
[ afbeelding ]
De Euromast.
[ afbeelding ]
De Maan.
[ afbeelding ]
X is ongeveer het punt waarvandaan ik fotografeerde.
1 is de Nationale Nederlanden
2 De euromast.
Ik heb ook nog foto's van huizen, maar die post ik niet, uiteraard. Suffice to say dat ik iemand heb zien werken op een laptop.
[ afbeelding ]
Voor die 84 dollarcent zou ik de gok wel durven nemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:44 schreef remcosw het volgende:
Zou de feedback van http://www.aliexpress.com(...)DD01/1895439409.html te slecht zijn om te bestellen?
Twijfel nog een beetje..
Wil juist voor de zomer een aantal stuks bestellen, we slijten ze hier allemaal wegquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor die 84 dollarcent zou ik de gok wel durven nemen.
Hier ook. Stapje verder al zelfs: 'Out for delivery'quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Earson ER-152 bluetooth speaker .... 'Arrived at overseas (Country code: AT)'
Ben benieuwd!quote:MINIX X8-H
Die importeur van het Aldi spul heb ik wel eens gehoord. Het hele business plan was dat een groot deel van de mensen nooit gebruik maakte van de garantie omdat dat ding toch weer vrij snel stuk zou gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Black & Decker is ook meuk.
Ten eerste weegt dit spul nogal veel dus zul je nooit veel bang for the buck krijgen uit China. Ten tweede weet je totaal niet wat je koopt. Er is zoveel meuk te koop in Nederland, laat staan China zonder garantie.
[... Goed verhaal...]
quote:
Mwha, shipping is daar natuurlijk ook iets goedkoper als in de US en 5-8% fee zou ook niet zo heel gek zijn in vergelijking met een gemiddelde agentquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:55 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, Borderlinx meldt:
[..]
Maar ze zullen wel teringduur zijn. Desalwelteplus misschien wel interessant. Bijvoorbeeld als je van de Chinese Amazon of JD.com iets betellen wilt. Of een of andere andere site.
Was dat die met singapore post?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier ook. Stapje verder al zelfs: 'Out for delivery'
Ja, via chinabuyequote:Op woensdag 11 juni 2014 09:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was dat die met singapore post?
Natuurlijk, die past perfect bij de rest van mijn gear:quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef dud0r het volgende:
Ik vind die er152 wel een stuk lelijker dan de er151.
En beetje jammer dat er geen voip in zit. Dat mis ik wel een beetje aan het apparaat. Zeker als ik 'm in de auto gebruik.
Je hebt wel de roze besteld toch Robert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij was een dagje eerder dacht ik. Kwam de 9e aan in Nederlandquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
NoiceDie van mij staat sinds 06-01 op despatched dus ben benieuwd
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zoiets weleens gepast? Echt fantastisch spul.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef dud0r het volgende:
Vandaag een maatje kleiner van die lelijke sportschoenen die ik laatst gekocht heb.
* dud0r doet aan parkour![]()
(Om onduidelijkheid te voorkomen.)
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets weleens gepast? Echt fantastisch spul.
vibram fingers
[ afbeelding ]
new balance minimus
[ afbeelding ]
zemgear ninja![]()
[ afbeelding ]
inlusief verzending (de duurste en snelste UPS) en invoerrechten iets van 260 euro maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf. Hoeveel was je nou kwijt voor die lens? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Niet toevallig ook wat foto's van overdag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Maax het volgende:
[..]
inlusief verzending (de duurste en snelste UPS) en invoerrechten iets van 260 euro maar
ziet er uit als een lieve hondquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
Afgelopen zondag op de hondenclub. Je mag weleens een keertje langskomen.
[ afbeelding ]
Oh dat valt heel erg mee. Ik wil nog een leuke zoomlens voor m'n D70, misschien maar eens rondkijken naar de merken die je riep in een eerdere post.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Maax het volgende:
[..]
inlusief verzending (de duurste en snelste UPS) en invoerrechten iets van 260 euro maar
Nee nooit geprobeerd. Ik ken wel mensen die op five vingers getraind hebben. Nadeel is dat je ze redelijk snel sloopt met trainen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets weleens gepast? Echt fantastisch spul.
vibram fingers
[ afbeelding ]
new balance minimus
[ afbeelding ]
zemgear ninja![]()
[ afbeelding ]
Tijd voor Chinees haargroeimiddel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
Afgelopen zondag op de hondenclub. Je mag weleens een keertje langskomen.
[ afbeelding ]
Ik kom net van t dak afquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet toevallig ook wat foto's van overdag?
daar was ik eerlijk gezegd benieuwder naar
Komt ie dan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet toevallig ook wat foto's van overdag?
daar was ik eerlijk gezegd benieuwder naar
quote:
hahah vette plaatjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef Maax het volgende:
[..]
Komt ie dan!
Montevideo! De M!
[ afbeelding ]
Topje van New Orleans toren!
[ afbeelding ]
Een vliegtuig die heel hoog vliegt!
[ afbeelding ]
De Pleuromast!
[ afbeelding ]
Topje van diezelfde mast!
[ afbeelding ]
Een of andere toren met vlag!
[ afbeelding ]
Veels te veel belastinggeld!
[ afbeelding ]
Dear Customer,quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Kent iemand popkind.com? Ik krijg bijzonder weinig resultaat bij een zoekactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhoud:
• Earson speaker
• Oplaadkabeltje
• Polsbandje
• Aux kabeltje
• boekje
Looks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NFC / pairen
Ik heb het idee dat de ER-151 iets meer bass had (maar dat is puur gevoel), maar overall doet de ER-152 het naar mijn idee ook weer goed!
Denk dat er qua DAC en drivers etc niet zo'n groot verschil is met de ER-151.
Helaas heb ik de ER-151 niet meer, dat vergelijkt toch iets makkelijker
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 11-06-2014 15:09:04 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
siliconen wrist sport watch ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd wat de 1ct deal gaat zijn.
Is er al wat info over deze camera te vinden? Ik zit er ook aan te denken om deze te bestellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef DJSmiley het volgende:
IP camera besteld bij TMART.
Geen idee of het wat is, maar $32.77 voor een 720P IP cameratje.. We'll see
[ afbeelding ]
http://www.tmart.com/Esca(...)U-Plug-_p259494.html?
Coupon A6 geeft 5% korting, maar die had ik al gebruikt. Maar coupon SUMMER werkt ook, ook 5% dus daarmee op $32,77 uitgekomen
niet leuk gaan doen miniem..quote:
Hier hebben we niets aan, geen referentie puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |