Zoiets weleens gepast? Echt fantastisch spul.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef dud0r het volgende:
Vandaag een maatje kleiner van die lelijke sportschoenen die ik laatst gekocht heb.
* dud0r doet aan parkour![]()
(Om onduidelijkheid te voorkomen.)
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets weleens gepast? Echt fantastisch spul.
vibram fingers
[ afbeelding ]
new balance minimus
[ afbeelding ]
zemgear ninja![]()
[ afbeelding ]
inlusief verzending (de duurste en snelste UPS) en invoerrechten iets van 260 euro maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf. Hoeveel was je nou kwijt voor die lens? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Niet toevallig ook wat foto's van overdag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Maax het volgende:
[..]
inlusief verzending (de duurste en snelste UPS) en invoerrechten iets van 260 euro maar
ziet er uit als een lieve hondquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
Afgelopen zondag op de hondenclub. Je mag weleens een keertje langskomen.
[ afbeelding ]
Oh dat valt heel erg mee. Ik wil nog een leuke zoomlens voor m'n D70, misschien maar eens rondkijken naar de merken die je riep in een eerdere post.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Maax het volgende:
[..]
inlusief verzending (de duurste en snelste UPS) en invoerrechten iets van 260 euro maar
Nee nooit geprobeerd. Ik ken wel mensen die op five vingers getraind hebben. Nadeel is dat je ze redelijk snel sloopt met trainen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets weleens gepast? Echt fantastisch spul.
vibram fingers
[ afbeelding ]
new balance minimus
[ afbeelding ]
zemgear ninja![]()
[ afbeelding ]
Tijd voor Chinees haargroeimiddel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
Afgelopen zondag op de hondenclub. Je mag weleens een keertje langskomen.
[ afbeelding ]
Ik kom net van t dak afquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet toevallig ook wat foto's van overdag?
daar was ik eerlijk gezegd benieuwder naar
Komt ie dan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet toevallig ook wat foto's van overdag?
daar was ik eerlijk gezegd benieuwder naar
quote:
hahah vette plaatjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef Maax het volgende:
[..]
Komt ie dan!
Montevideo! De M!
[ afbeelding ]
Topje van New Orleans toren!
[ afbeelding ]
Een vliegtuig die heel hoog vliegt!
[ afbeelding ]
De Pleuromast!
[ afbeelding ]
Topje van diezelfde mast!
[ afbeelding ]
Een of andere toren met vlag!
[ afbeelding ]
Veels te veel belastinggeld!
[ afbeelding ]
Dear Customer,quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Kent iemand popkind.com? Ik krijg bijzonder weinig resultaat bij een zoekactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhoud:
• Earson speaker
• Oplaadkabeltje
• Polsbandje
• Aux kabeltje
• boekje
Looks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NFC / pairen
Ik heb het idee dat de ER-151 iets meer bass had (maar dat is puur gevoel), maar overall doet de ER-152 het naar mijn idee ook weer goed!
Denk dat er qua DAC en drivers etc niet zo'n groot verschil is met de ER-151.
Helaas heb ik de ER-151 niet meer, dat vergelijkt toch iets makkelijker
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 11-06-2014 15:09:04 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
siliconen wrist sport watch ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd wat de 1ct deal gaat zijn.
Is er al wat info over deze camera te vinden? Ik zit er ook aan te denken om deze te bestellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef DJSmiley het volgende:
IP camera besteld bij TMART.
Geen idee of het wat is, maar $32.77 voor een 720P IP cameratje.. We'll see
[ afbeelding ]
http://www.tmart.com/Esca(...)U-Plug-_p259494.html?
Coupon A6 geeft 5% korting, maar die had ik al gebruikt. Maar coupon SUMMER werkt ook, ook 5% dus daarmee op $32,77 uitgekomen
niet leuk gaan doen miniem..quote:
Hier hebben we niets aan, geen referentie puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |