SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Okies.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef MineraalWater het volgende:
Er moet trouwens iets veranderd worden in de OP.
[..]
Moet worden PostNL, de webcare zal binnekort inactief zijn, Zag het toevallig staan en het lijkt mij toch wel handig voor in de OP voor nieuwelingen. [Als sommige mensen die uberhaupt nog lezen]
Hier is de code.
[ code verwijderd ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:34 schreef remcosw het volgende:
[..]
Ziet er simpel maar prima uit. Ik ga eens bestellen
Iemand nog een BIC code liggen, anders dan uit OP?
Is die Sj4000 voor 67$ al weg?![]()
BIC:quote:
1. Ga naar http://www.buyincoins.com , kijk of die roterende plaatjes bovenaan in het midden iets zeggen over korting en een kortingscode. Dat wil nog weleens het geval zijn
2. Kijk op een van de sites genoemd in de OP die naar kortingssites linken. Er staan daar vier sites waar je bij kunt zoeken en hier nog een bonussite die daar niet vermeld staat: http://www.gsconto.com/ru/coupons/tag/buyincoins.com .
3. Niks gevonden? Dan houdt het op denk ik, hè
SJ4000:
1. Zoals je kon zien is 'ie bij de verkoper uitverkocht
2. Ook is de AliExpress actieperiode afgelopen en krijg je geen 10 USD korting meer
3. Dus dan houdt het op denk ik, hèThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah, dat ik dat niet meteen doorhad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
bij wie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:31 schreef badschaap het volgende:
bij ********** zijn ze na 3 dagen nogsteeds mijn order aan het processen![]()
bij ******quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn stiefpa heeft het weiland achter het huis opgekocht, dus binnenkort hebben we een lekkere grote tuin
Nu zat ik dus te denken aan een rc viegtuigje, omdat ik van de vorige mijn zender kwijt was en de vleugel was afgebroken.
Weet iemand een leuke goedkope? Gewoon iets simpels dusYou can't be late if you don't show up.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:55 schreef l0lownkill het volgende:
Mijn stiefpa heeft het weiland achter het huis opgekocht, dus binnenkort hebben we een lekkere grote tuin
Nu zat ik dus te denken aan een rc viegtuigje, omdat ik van de vorige mijn zender kwijt was en de vleugel was afgebroken.
Weet iemand een leuke goedkope? Gewoon iets simpels dusquote:Op zondag 25 mei 2014 02:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mmm, ken wel andere shizzle. Zoals de Nine Eagles Extra 300 die ik bijv. heb.
› http://www.banggood.com/W(...)TRA-300-p-68598.html
WLToys heeft ook zoiets, maar dan fors cheaper, de F939 en F929: http://www.tinydeal.com/w(...)ency=USD&language=en | http://www.banggood.com/W(...)mitter-p-927639.html .
MIG: http://www.tinydeal.com/m(...)ency=USD&language=en (let op: is maar 2CH (als die Silverlit-dinkies dus)).
Crappy looking VTOL-shizzle: http://www.dx.com/p/make-(...)e-glider-grey-230321
Art-Tech spul bij Ownta: http://www.ownta.com/inde(...)rice&sort_order=desc Sukhoi, Eurofighter, .. I.i.g. wel ff zorgen dat je een RTF kit hebt met motors, accu's, ontvanger én zender (transmitter, TX). Of een set halen waarbij je alleen nog een TX nodig hebt en dan een Turnigy 9X of 9XR zender halen.
Ook ff bij Hobbyking kijken, heb je o.a. zoiets: http://www.hobbyking.com/(...)sp?strSearch=RTF+JET (let op: Mode 1 & Mode 2 modellen, Mode 2 is EU standaard met links gas) . In principe kun je ook iets uit NL halen: http://www.nitrotek.nl/rc(...)pilot-rtf-24ghz.html of Conrad aandoen: http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/1208052/RC-jetmodellen .
Kijk ook eens voor een Kyosho Edge 540.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Best duur nog wel allemaal, had destijds een crappy vliegtuigje van 40 euro inclusief zender. Ik kijk het nog wel even aanquote:
EDIT: Denk dat ik voor deze ga; http://www.tinydeal.com/w(...)ency=USD&language=en
Vooral ook omdat er al een zender bij zit. Ben nog niet helemaal zeker dus kijk het nog wel even aan, bedankt voor de info
[ Bericht 24% gewijzigd door l0lownkill op 06-06-2014 19:50:17 ]You can't be late if you don't show up.![]()
IP camera besteld bij TMART.
Geen idee of het wat is, maar $32.77 voor een 720P IP cameratje.. We'll see
http://www.tmart.com/Esca(...)U-Plug-_p259494.html?
Coupon A6 geeft 5% korting, maar die had ik al gebruikt. Maar coupon SUMMER werkt ook, ook 5% dus daarmee op $32,77 uitgekomen![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik begrijp dat. Genialiteit wordt vaak niet begrepen. Aangezien ik dat met Monkey deel, blijven wij beide gewoon onbegrepen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had je even Monkeybrain verwisseld en dacht dat hij het had gepost maar blijkbaar
heb je er hier een heleboel perverts [ afbeelding ]...
Ik pak de Brabantse zwembaden wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
We moeten nu wel voorzichtig zijn. Als er landelijk ineens allerlei sj4000 worden ontdekt in pashokjes dan komen ze met een simple Google search bij ons uit!![]()
Protip: als je zelf in een hokje staat; heel hard aan de lopende band "Het is mij, Monkey" roepen, dan zorg ik er voor dat als ik dat hoor, ik geen camera onder jouw pashokjesdeur door schuif.
![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik zoek silicone earbuds maar degene die ik vind zijn allemaal zo klein volgens mij, weet iemand misschien grotere?Spatieboos![]()
Laat ik 'm maar even weer noemen omdat oude topic dicht is:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:28 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en de bekende Maxxter ACT-WNP-RP-002-W wifi repeater is weer bij de Action: ¤12,49!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat. Genialiteit wordt vaak niet begrepen. Aangezien ik dat met Monkey deel, blijven wij beide gewoon onbegrepen.
[..]
Ik pak de Brabantse zwembaden wel.Protip: als je zelf in een hokje staat; heel hard aan de lopende band "Het is mij, Monkey" roepen, dan zorg ik er voor dat als ik dat hoor, ik geen camera onder jouw pashokjesdeur door schuif.
![]()
![]()
Bedankt voor de tip. Zocht al een tijdje naar zo iets, en deze is net leuk genoeg geprijsd. Coupon werkte ook prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef DJSmiley het volgende:
IP camera besteld bij TMART.
Geen idee of het wat is, maar $32.77 voor een 720P IP cameratje.. We'll see
[ afbeelding ]
http://www.tmart.com/Esca(...)U-Plug-_p259494.html?
Coupon A6 geeft 5% korting, maar die had ik al gebruikt. Maar coupon SUMMER werkt ook, ook 5% dus daarmee op $32,77 uitgekomen![]()
![]()
SJ4000:
2014-06-05 11:10, Dispatch Pre-Alert 01/06/2014, MPC PMIH (KLIA)
Nu pas
28ste betaald.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Zal em bestellen voor mijn pa zijn bedrijf, thanksquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Gunny het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zocht al een tijdje naar zo iets, en deze is net leuk genoeg geprijsd. Coupon werkte ook prima.You can't be late if you don't show up.![]()
Nu maar opgewaardeerd tot een claim (Priceangels)
Daar bestel ik niet meer. Ze hebben zelfs gezegd dat ze zouden refunden, maar dat doen ze gewoon niet. Ze zeggen dat ze het hebben gedaan
en daarna zeggen ze dat ze het niet kunnen omdat ik eerst het geschil zou moeten sluiten
![]()
![]()
Even een update, gaat een goede zomer worden!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat. Genialiteit wordt vaak niet begrepen. Aangezien ik dat met Monkey deel, blijven wij beide gewoon onbegrepen.
[..]
Ik pak de Brabantse zwembaden wel.Protip: als je zelf in een hokje staat; heel hard aan de lopende band "Het is mij, Monkey" roepen, dan zorg ik er voor dat als ik dat hoor, ik geen camera onder jouw pashokjesdeur door schuif.
![]()
sj4000 tactisch gemonteerd![]()
Gisteren test dag, succesvol verlopen![]()
Best vermoeiend om 30 keer de roltrap te nemen op een dag![]()
![]()
2011 is gisteren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even een update, gaat een goede zomer worden!
sj4000 tactisch gemonteerd![]()
[ afbeelding ]
Gisteren test dag, succesvol verlopen![]()
[ afbeelding ]
Best vermoeiend om 30 keer de roltrap te nemen op een dag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: