quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
Murray zal nog niet onder de indruk zijn. Het gaat er immers om wie de laatste set van de partij wint. Niet de 1e twee.
Ik vrees dat dit inderdaad de beste Nadal is van het hele jaar vandaag. Ik vrees ook voor Djoko. Maar er komt natuurlijk zondag ook een mentaal aspect bij kijken. Ben benieuwd of de 4 overwinningen op rij van Djoko, of de RG historie van Rafa, de overhand krijgt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Murray staat hard te falen, vriend.
Frustrerend hoe goed Nadal is, gatverdamme.
Ik vrees voor Djoko.
please noquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:39 schreef DeeBee het volgende:
Tuurlijk wint Nadal zondag ook gewoon, altijd vies goed op RG, hoe slecht ook in de voorbereiding.
Dit is ironisch bedoeld?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
Murray zal nog niet onder de indruk zijn. Het gaat er immers om wie de laatste set van de partij wint. Niet de 1e twee.
Deze foto is voldoende bewijs voor alle beschuldigingen en insinuaties.quote:
Dat Nadal niet alleen zweet als een otter, maar ook daadwerkelijk een otter is?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Deze foto is voldoende bewijs voor alle beschuldigingen en insinuaties.
Hij is gewoon bang voor Nadal.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:45 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck is Murray in de halve finale gekomen
Met heel veel moeite welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:45 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck is Murray in de halve finale gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |