quote:
Doen we ook al een tijdje niet meer, tenzij we de periode tweede helft 2008-2012 bedoelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:01 schreef TennispeRFect het volgende:
Waarom spreken we nog van de Big 4? Het is Nadal & Djoko en dan een hele tijd niets.
Ja, dat loopt al het hele toernooi niet goed. Vrijwel geen winnende punten.quote:
ik wil een nieuwe RG winnaarquote:
pff zo dichtbij elkaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen is Nadal favoriet voor de titel: 1.9 om 2.1 voor Djokovic.
Interessant. Als Nadal vn Murray wint, wordt het daardoor niet veel lager, omdat zijn backodds nu 1.01 zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen is Nadal favoriet voor de titel: 1.9 om 2.1 voor Djokovic.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:19 schreef Norrage het volgende:
Man man man wat wordt dat spannend zondag
Ik hoop bijna dat ik dan zelf geen finale hoef te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd een mogelijkheid.![]()
Nee, dat verandert niet meer, zal eerder nog wat dichter bij elkaar komen te liggen verwacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant. Als Nadal vn Murray wint, wordt het daardoor niet veel lager, omdat zijn backodds nu 1.01 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |