Kijk eens aan, meer bewijs is er niet nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En die spieren. Terwijl één of ander blad waar ik mijn kont nog niet mee afveeg ooit heeft gezegd dat hij niet van krachttrainen houdt.
Of dankzij de dertig graden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:31 schreef Stoffa het volgende:
Nadal zweet met stromen uit zijn neus door zijn EPO shots vlak voor de match.
Speelt ook heel agressief, dan maak je hier en daar een foutje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:32 schreef Norrage het volgende:
Nadal goed, maar niet supergoed hoor. Toch ook wel wat foutjes. Murray maakt gewoon veel te vroeg in de rally al fouten, vooral met forehand.
Jazeker. Dat moet wel beterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Speelt ook heel agressief, dan maak je hier en daar een foutje.
Ik bedoelde Nadal .quote:
Naja, zo'n smash die hij miste bv is erg onkarakteristiek. Maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Nadal .![]()
Murray is op deze baan onder deze omstandigheden gewoon een maatje te klein.
Weet je wat dat betekent?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:31 schreef suus21 het volgende:
Roddick zweette ook altijd enorm, de druppels vielen van zijn pet.
Hij kijkt volgens mij vrijwel continu zo tijdens wedstrijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:38 schreef alors het volgende:
Waz met Murray, hij kijkt ook zo verongelijkt.
Ja, en die inside-outforehand ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:38 schreef suus21 het volgende:
Die FH langs de lijn van nadal is zo bizar goed..
Nee.quote:
Ja dat is ook weer zo, en dat hoofd van hem helpt ook al niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kijkt volgens mij vrijwel continu zo tijdens wedstrijden.
Ik haat inside outs behalve met de backhand.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en die inside-outforehand ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |