Het is daar geen 50+ hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic had last van de hitte maar hij won de Aussie toch 4 keer in Melbourne is het bijna 2x zo warm
Ja maar dan zit je al drie weken in die hitte en ben je er aan gewend en de laatste wedstrijden worden toch 's avonds gespeeld dacht ik..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic had last van de hitte maar hij won de Aussie toch 4 keer in Melbourne is het bijna 2x zo warm
Iets meer tijd om te acclimatiseren en iets drogere hitte. Ook heel veel avondsessies.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
Djoko heeft er ook al meermaals problemen gehad en ook opgegeven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Iets meer tijd om te acclimatiseren en iets drogere hitte. Ook heel veel avondsessies.
De hitte kan ook daar een probleem zijn.
niet murray afkraken als hij verliestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:24 schreef Norrage het volgende:
Wat een waardeloos begin van Murray![]()
En Rafa heel sterk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal zeer sterk, vanouds, veel beter dan wat ik in het begin zag.
En die spieren. Terwijl één of ander blad waar ik mijn kont nog niet mee afveeg ooit heeft gezegd dat hij niet van krachttrainen houdt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:26 schreef Max23 het volgende:
Murray is nu al aan het zweten.
Conclusie: Zit dus aan de doping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |