Als het niet al te rare gasten zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook gasten meenemen in zo'n vliegtuigje?
Ze wil me als eerste dood hebben.quote:
Waar ga je heen? En wanneer?quote:
Het is zowaar een beschaafd land deze keer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik mee in je koffer, waar je ook naartoe gaat?
Tofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zowaar een beschaafd land deze keer.
Tof, mooie tijd in de herfst ook.quote:
Zeg even wanneer jullie vertrekken, dan ga ik de X-ray beelden bekijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik mee in je koffer, waar je ook naartoe gaat?
Want je kickt op botten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeg even wanneer jullie vertrekken, dan ga ik de X-ray beelden bekijken
het kan warm zijn (was het bij ons ook, 'hittegolf' van 25+ graden). maar dan nog, qua herfstkleuren is het mooi. Thuis willen we ook in eseptember weer eens op vakantie, maar we zien wel waar naar toe. Hokkaido staat wel op een wenslijstje...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Leek me een prima tijd om te gaan qua temperatuur.
Als jij jodium in CL pompt wel jaquote:
Dure grap. En daarbij heb ik dit jaar een week minder verlof van meneer Rabo gekregen dan vorig jaar. Van 20 verlofdagen kan je niet zoveel doen.quote:
Meer werk, minder verlof. Klinkt als promotie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dure grap. En daarbij heb ik dit jaar een week minder verlof van meneer Rabo gekregen dan vorig jaar. Van 20 verlofdagen kan je niet zoveel doen.
Meer stress niet te vergeten. En dagelijkse discussies over prioriteit en tijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer werk, minder verlof. Klinkt als promotie.
Kutstreek. Slavernij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dure grap. En daarbij heb ik dit jaar een week minder verlof van meneer Rabo gekregen dan vorig jaar. Van 20 verlofdagen kan je niet zoveel doen.
Heb die 5 dagen verlof die afgepakt zijn wel weer terug gekocht. Dan maar wat minder geld. In deze tijd kan ik elke vrije dag gebruiken.quote:
Godverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer stress niet te vergeten. En dagelijkse discussies over prioriteit en tijd.
Optimist tot in de kist jij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:35 schreef Q. het volgende:
Gelukkig krijg ik er niet meer geld bij, ik heb toch geen tijd of energie om dat uit te geven.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je nou geen energie hebben om geld uit te geven?Is zo gebeurd!
Soms haat ik het om een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb een op 1093929439 websites een wishlist klaar staan
Zodra er geld binnen komt is het een kwestie van 3 klikjes
Nou ja, deze week 3500 euro uitgegeven, 2400 voor de reis en 1000 voor een nieuwe fiets dus ik kan het wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je nou geen energie hebben om geld uit te geven?Is zo gebeurd!
Dat bedoel ik, zo'n reis is ook zo geboektquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, deze week 3500 euro uitgegeven, 2400 voor de reis en 1000 voor een nieuwe fiets dus ik kan het wel.
Dat heeft niks te maken met vrouw zijn, dat heeft te maken met het willen van zooi die je toch niet nodig hebt. Kunnen mannen ook hoor. Haat het maar om een consument te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms haat ik het om een vrouw te zijn
*jaloerst*quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, deze week 3500 euro uitgegeven, 2400 voor de reis en 1000 voor een nieuwe fiets dus ik kan het wel.
Over een paar uurtjesquote:
Lekker he?quote:
Ik moet mijn fiets nog gaan halenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
duizend euro voor een fiets, nondeju zeg
Grrrrrrtjequote:
A-merk fiets begint volgens mij zo rond de 500 eu, daar zit dan nog net verlichting op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Rhuby!quote:
Die van mij heb ik al 12 jaar, was destijds tweedehands. Gebruik hem ook niet zoveel nu ik een auto hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet mijn fiets nog gaan halen
150 euro
Heerlijk, ik ga zo genieten morgen als het hopelijk de 30 aan gaat tikkenquote:
30 gradenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ga zo genieten morgen als het hopelijk de 30 aan gaat tikken
Klagende Hollanderquote:
Als ik in Holland zou wonen zou ik niet zo snel klagen, daar is het altijd een graad of 4-5 minder warm dan hier.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn fietsen worden steeds gejatDus dat helpt niet
Dat deed het gisteren alquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ga zo genieten morgen als het hopelijk de 30 aan gaat tikken
35 graden is ook prima te doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik in Holland zou wonen zou ik niet zo snel klagen, daar is het altijd een graad of 4-5 minder warm dan hier.
Bij mij valt dat nog wel mee. Alleen zit er een tik in de kettingkast die ze er blijkbaar niet uit krijgen. Paar jaar geleden is hij gevallen en toen zat er een heel erge tik in, durfde niet eens door een woonwijk te rijden, zo'n herrie maakte hijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn huidige fiets is ook al een jaar of tien oud, is wel letterlijk alles aan vervangen behalve het frame en het stuur.
De laatste uit het gemeenschappelijke deel van het appartementencomplexquote:
Ik ga de drank alvast inslaan, vlees halen. Naar de Braziliaanse winkel in het centrum en doen alsof ik in Rio benquote:
JAja, beetje capoeira-en op het leidseplein en dan bedelen om geld zekerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga de drank alvast inslaan, vlees halen. Naar de Braziliaanse winkel in het centrum en doen alsof ik in Rio ben
Hangt af van of er wind is en uit welke richtingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
35 graden is ook prima te doen
Pas bij 40 plus heb ik er wat last van.
Nee daar ben ik niet lenig genoeg voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JAja, beetje capoeira-en op het leidseplein en dan bedelen om geld zeker.
Apart.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij valt dat nog wel mee. Alleen zit er een tik in de kettingkast die ze er blijkbaar niet uit krijgen. Paar jaar geleden is hij gevallen en toen zat er een heel erge tik in, durfde niet eens door een woonwijk te rijden, zo'n herrie maakte hijDie kregen ze er nog wel uit, maar de andere, oude tik kregen ze niet weg.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De laatste uit het gemeenschappelijke deel van het appartementencomplex
Ik denk meer aan bier, en metallica. Maar das maandag pasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet lenig genoeg voor.
Ik dacht meer aan picanha en caipirinhas, wat Alexandre Pires als achtergrondmuziek
Caipirinhasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee daar ben ik niet lenig genoeg voor.
Ik dacht meer aan picanha en caipirinhas, wat Alexandre Pires als achtergrondmuziek
In brazilie zitten we 2 uurtjes van de kust dus meestal geen wind, ik kan het wel hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt af van of er wind is en uit welke richting
Echt hequote:
Het is mijn 4e fiets.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Je weet me te vinden hè!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik alles heb ingeleverd ga ik echt een week aan de cocktails
Dan hielden ze gewoon niet van mij en zijn ze weg gelopenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Fietsendiefstal is een hoax.
Ik laat mijn fiets overal staan, soms weken op het station of gewoon buiten voor de flat in het fietsenrek. Met alleen een ringslot. Nog nooit gestolen
Die berbers hier in de buurt jatten ook geen fietsen, dan moeten ze bewegen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik laat mijn fiets overal staan, soms weken op het station of gewoon buiten voor de flat in het fietsenrek. Met alleen een ringslot. Nog nooit gestolen
Serieus? Deal hoor!quote:
je hebt gewoon een lelijke fiets.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn huidige 'goede' fiets zal ook een jaar of 15 zijn, valt steeds meer uit elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn huidige fiets is ook al een jaar of tien oud, is wel letterlijk alles aan vervangen behalve het frame en het stuur.
Het is een Batavus. Dat zou wel goed moeten zijn zo je zeggen. Toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
A-merk fiets begint volgens mij zo rond de 500 eu, daar zit dan nog net verlichting op.
Zonder tieten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
A perfect circle op de radio, balkondeur open, zo is werken nog vol te houden.
Fles cachaca staat klaar, straks even limoentjes halen en dan kan ik een liter of 3 makenquote:
Soms, als er iets voorbij looptquote:
Roep maar, dan kijk ik wel of ik tijd hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus? Deal hoor!
Die lekkere rode bij de studio
Wat een enthousiasme weerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Roep maar, dan kijk ik wel of ik tijd heb
Die van mij ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een Batavus. Dat zou wel goed moeten zijn zo je zeggen. Toch?
Nou, vraag of ze even op schoot komtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms, als er iets voorbij loopt.
Stagaire heeft wel weer een jurkje aan waarvan je moet watertanden.
Ik ken mijn grenzen, ze is net de helft van mijn leeftijdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou, vraag of ze even op schoot komt
Vanmiddag lunch op het terras gedaan, ik kwam ogen te kortquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wel eens werken hè. En WK, en festivals.quote:
Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:09 schreef Q. het volgende:
Net 'even' nieuwe paspoort opgehaald, anderhalf uur gewacht.
Rondje park na de lunch, zowel lunch als rondje was erg ok qua oogsnoepquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanmiddag lunch op het terras gedaan, ik kwam ogen te kort
Jurkjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je mee cocktails drinken met mij en Rhu? Dresscode: jurkje.quote:
You have got to love summertimequote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rondje park na de lunch, zowel lunch als rondje was erg ok qua oogsnoep.
Ik heb geen (passende) jurkjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jurkjes
[..]
Ga je mee cocktails drinken met mij en Rhu? Dresscode: jurkje.
Correctquote:
Kopen! Dat kan je toch zo goed?quote:
In de zomer geldt hier: westen en noordenwins is wat verkoeling. Ooster en zuiderwind is een föhn op je hoofd, wat bij 38° niet zo fijn is. Meestal is er trouwens geen windquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In brazilie zitten we 2 uurtjes van de kust dus meestal geen wind, ik kan het wel hebben
Als ik dit zo lees, ben ik wel blij dat ik in NL woonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de zomer geldt hier: westen en noordenwins is wat verkoeling. Ooster en zuiderwind is een föhn op je hoofd, wat bij 38° niet zo fijn is. Meestal is er trouwens geen wind
Ja en ik zou duidelijk het leukste zijn in dat rijtjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wel eens werken hè. En WK, en festivals.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
Al heeft het wel zijn nadelen als je moet werken.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik zou duidelijk het leukste zijn in dat rijtje
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je mee cocktails drinken met mij en Rhu? Dresscode: jurkje.
Dan gaan we eerst shoppen!quote:
Ongeveer hetzelfde als in Brazilie, wind uit het binneland is gewoon warm.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de zomer geldt hier: westen en noordenwins is wat verkoeling. Ooster en zuiderwind is een föhn op je hoofd, wat bij 38° niet zo fijn is. Meestal is er trouwens geen wind
Tssk tssk. Heerlijk weer joh.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, ben ik wel blij dat ik in NL woon
doe dan eens wat enthousiasterquote:
Ga maar mee! Dresscode is een jurkjequote:
Kom maar langsquote:
Post dan eens pics van je jetsers die bijna uit je jurkje hangen!quote:
Nee!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Post dan eens pics van je jetsers die bijna uit je jurkje hangen!
Wat erg, positieve aandacht, daar houden vrouwen idd niet van, das waar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!!
Laatste keer dat ik dit jurkje aan had riepen wildvreemde pubers 'sexy'
Dus hij mag niet meer naar buiten(het jurkje, ik heb niet die puber opgesloten in mijn kelder of zo)
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als in Brazilie, wind uit het binneland is gewoon warm.
Fok is niet buiten, facebook ook niet. Dus: posten die tetters pics!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!!
Dus hij mag niet meer naar buiten(het jurkje, ik heb niet die puber opgesloten in mijn kelder of zo)
Sorry, maar nee. Geloof me, dat hoef je echt niet te zienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga maar mee! Dresscode is een jurkje
The best there isquote:
Nee, want dan moet ik een jurkje aan van die rare vrouw daarzodaarnet.quote:
Nounou, het gaat wel bergafwaarts met Nederland he? Zomaar een compliment uitdelen, wat denken ze wel niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ga niet met hun cocktails drinken. Ik maak zelf caipirinhas en ga aan de bbq.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik een jurkje aan van die rare vrouw daarzodaarnet.
Bohquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga niet met hun cocktails drinken. Ik maak zelf caipirinhas en ga aan de bbq.
Die zijn best lekker van de bbqquote:
Nou positieve aandacht wel maar ik loop liever niet zo rond dat het meteen dat soort uitroepen uitloktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat erg, positieve aandacht, daar houden vrouwen idd niet van, das waar.
Raar kind ben je toch.
Ik had het al tijdje terug afgesproken, morgen bbq met caipirinhas, met Sinceria. Zij is verdwenen maar ik hou gewoon vast aan mijn planquote:
Ik ben niet gek!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok is niet buiten, facebook ook niet. Dus: posten die tetters pics!
Jaweeeeeeeeeeeeeeelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Geloof me, dat hoef je echt niet te zien
Jullie waren er niet bijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nounou, het gaat wel bergafwaarts met Nederland he? Zomaar een compliment uitdelen, wat denken ze wel niet?
Nee joh, vast toevallig dat ene groepje met een grote bek, gewoon aandoenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou positieve aandacht wel maar ik loop liever niet zo rond dat het meteen dat soort uitroepen uitlokt
Dan moet het wel heel hoerig zijn
Volgens mijn vriend kan het ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, vast toevallig dat ene groepje met een grote bek, gewoon aandoen.
Dan is het zeker een prima jurkje en wil hij gewoon niet dat je er lekker uitziet in het openbaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend kan het ook niet hoorEn die zal het wel weten
Aaah nee dat kan ie prima hebben hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het zeker een prima jurkje en wil hij gewoon niet dat je er lekker uitziet in het openbaar.
Nee, dan is het dus juist een prima jurkje. Hij is alleen een beetje egoïstisch als het op jou en jurkjes aankomt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend kan het ook niet hoorEn die zal het wel weten
Met jouw leeftijd maakt dat toch niet meer uit?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken mijn grenzen, ze is net de helft van mijn leeftijd.
Voor mij niet neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met jouw leeftijd maakt dat toch niet meer uit?
Nou dan, waar wacht je op?quote:
Dat weet jij helemaal nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan is het dus juist een prima jurkje. Hij is alleen een beetje egoïstisch als het op jou en jurkjes aankomt.
Nou, op een aanval van waanzin denk ik dan, je weet dat ik gewoon in een bedrijf werk he?quote:
Ja en ik ben niet gekquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Rhu, we kunnen het alleen beoordelen als we foto's hebben.
Jawel, dat weet ik wel.quote:
Misschien moet je dan maar een collega worden van Q? Daar gebeuren genoeg waanzinnige dingen begreep ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, op een aanval van waanzin denk ik dan, je weet dat ik gewoon in een bedrijf werk he?.
Moet goed gaanquote:
Hier gebeuren ook wel rare dingen, vooral met borrelsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik wel.
[..]
Misschien moet je dan maar een collega worden van Q? Daar gebeuren genoeg waanzinnige dingen begreep ik
Wat zijn jullie toch vervelend vandaagquote:
Ik heb ook nog niemand besprongen in het copyhok hier hoor. En als je sommige dames hier ziet.... My life is empty and devoid of meaning nowquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier gebeuren ook wel rare dingen, vooral met borrels. Maar ik kan niet zomaar een vrouwelijke collega gaan lastig vallen zonder dat het rare blikken gaat geven
.
Voorlopig praat ze met me, dat is al heel wat vergeleken met de andere mensen hier, die mijdt ze een beetje.
Nee, wij zijn eerlijk. Je bent een beetje in de war vandaag, rhu. Zal de warmte wel zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch vervelend vandaag
Je kan de hele dag je trainingspak aan hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is wel het voordeel van volgend jaar werkloos zijn.... Geen 2 garderobes meer nodig
Nee, dat is hier ook wel een gewenste activiteit, maar ja, ethiek en normen en waarden etc zitten dan toch weer in de wegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niemand besprongen in het copyhok hier hoor. En als je sommige dames hier ziet.... My life is empty and devoid of meaning now
volgens mij is het bij jou warmer hoor, dus wie is er nou in de warquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, wij zijn eerlijk. Je bent een beetje in de war vandaag, rhu. Zal de warmte wel zijn.
Of hoerige jurkjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan de hele dag je trainingspak aan hebben.
Stomme ethiek en normen en waarden!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is hier ook wel een gewenste activiteit, maar ja, ethiek en normen en waarden etc zitten dan toch weer in de weg.
Ik kan daar tegen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is het bij jou warmer hoor, dus wie is er nou in de war
Ja doe dan!quote:[..]
Of hoerige jurkjes
Ik doe toch!quote:
Daar moet dus wat aan gedaan wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik doe toch!
Alleen jij ziet het niet
Nodig me maar uit op dat eiland van jequote:
Idd, anders wist ik het welquote:
Die 'slager keurt eigen vlees'-constructies zijn precies wat tot de crisis geleid heeft!quote:
Ethiek en normen en waarden hebben het topic vermoordquote:
Lekker belangrijk, ik ga nu toch richting terras-bier-russeusequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ethiek en normen en waarden hebben het topic vermoord
Wat zeik jij nou, je hebt ze al zo vaak live gezien!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 'slager keurt eigen vlees'-constructies zijn precies wat tot de crisis geleid heeft!![]()
Dus Rhu, geef ons jurkjes-met-tetten-pics, doe het voor de samenleving!
Volgens mij had ik dat al eens gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nodig me maar uit op dat eiland van je
Nee ik heb mezelf 800 keer uitgenodigd volgens mijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat al eens gedaanVerpletterende indruk waar gemaakt blijkbaar, laat maar dus
Heel goed, ik ga zo ook richting tuinstoel en bierquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik ga nu toch richting terras-bier-russeuse.
Mijn capibara-RSSalert ging afquote:
Meerdere mensen hebben zichzelf uitegenodigd. En iedereen verwacht dat ik de tickets wel even betaalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf 800 keer uitgenodigd volgens mij
Nog een uurtje en ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel goed, ik ga zo ook richting tuinstoel en bier
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat zeik jij nou, je hebt ze al zo vaak live gezien!
Lekker doen dan!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zag serieus wel een leuke last minute naar malta deze week!
Het viel buiten mijn vakantieperiodequote:
Ja alsof ze niet memorabel genoeg zijnquote:
Ik heb een slecht geheugen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja alsof ze niet memorabel genoeg zijn
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het viel buiten mijn vakantieperiode
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef CherryLips het volgende:
ik fietste vannacht naar huis en was zo moe dat ik m'n richting aan wilde geven en helemaal verbaasd was dat ik de knop niet kon vinden
en toen was er een dikke mot op m'n kamer gekomen blijkbaar, lig ik te slapen, gaat ie op m'n gezicht zitten. was waarschijnlijk best lachwekkend om te zien maar jezus, wat ben ik geschrokken.
Ga es slapen danquote:Op zondag 8 juni 2014 00:45 schreef CherryLips het volgende:
Om twee uur gaat bij mij sowieso wel het licht uit denk ik
De viespeuken! Ik had een zondagochtend gangbang georganiseerd om ze terug te pakken!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo te horen denken de seksende bovenburen daar ook anders over
Misschien een idee jaquote:Op zondag 8 juni 2014 00:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
De viespeuken! Ik had een zondagochtend gangbang georganiseerd om ze terug te pakken!
Whahaha, heb ik hier gelukkig geen last vanquote:Op zondag 8 juni 2014 00:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo te horen denken de seksende bovenburen daar ook anders over
Ik hoor enkel een krakend bed. Al is het niet echt ritmisch en als er snelheid in zit, dan is die maar van kore duurquote:Op zondag 8 juni 2014 00:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Whahaha, heb ik hier gelukkig geen last van
En toch ben je jaloersquote:Op zondag 8 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor enkel een krakend bed. Al is het niet echt ritmisch en als er snelheid in zit, dan is die maar van kore duur
Mijn vorige buren hadden de gewoonte om vaak enorm ruzie te maken met gescheld, geschreeuw en gegooi met servies, met daarna de goedmaakseks met erg luid gekreun van mevrouw en het bed tegen de muur. Erg fijn om 1 uur 's nachts als je de volgende dag vroeg op moetquote:Op zondag 8 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor enkel een krakend bed. Al is het niet echt ritmisch en als er snelheid in zit, dan is die maar van kore duur
Weet je in ieder geval zeker dat het weer goed is tussen henquote:Op zondag 8 juni 2014 01:06 schreef DrMarten het volgende:
Mijn vorige buren hadden de gewoonte om vaak enorm ruzie te maken met gescheld, geschreeuw en gegooi met servies, met daarna de goedmaakseks met erg luid gekreun van mevrouw en het bed tegen de muur. Erg fijn om 1 uur 's nachts als je de volgende dag vroeg op moet
Nah, ze zijn later wel uit elkaar gegaan. Raar stel, beetje tokkievolk, met bijbehorend uiterlijk. Mental image hielp dus ook niet echtquote:Op zondag 8 juni 2014 01:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval zeker dat het weer goed is tussen hen
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, ze zijn later wel uit elkaar gegaan. Raar stel, beetje tokkievolk, met bijbehorend uiterlijk. Mental image hielp dus ook niet echt
En tis pas 1 uur. Veels te vroeg om te kotsenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:12 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een meisje te kotsen onder m'n balkon. Doe dat eens thuis.
En dan ben ik toch zo'n sneue kut dat ik bijna naar beneden loop met een glaasje water en een bakje ofzoze is nog best jong geloof ik. En die vriendinnen staan er schaapachtig bij. Ben wel blij dat m'n slaapkamer niet aan die kant zit.
Nu al? Het is net kwart over 1quote:Op zondag 8 juni 2014 01:12 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een meisje te kotsen onder m'n balkon. Doe dat eens thuis.
En dan ben ik toch zo'n sneue kut dat ik bijna naar beneden loop met een glaasje water en een bakje ofzoze is nog best jong geloof ik. En die vriendinnen staan er schaapachtig bij. Ben wel blij dat m'n slaapkamer niet aan die kant zit.
Ze kan nog met de bus terug! O nee wacht, dit is een dorp, de laatste bus gaat om elf uur.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En tis pas 1 uur. Veels te vroeg om te kotsen
De bus terug naar? Zal ze niet zelf ook in het dorp wonen?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan nog met de bus terug! O nee wacht, dit is een dorp, de laatste bus gaat om elf uur.
Een buurman met een longprobleem oid die enorm roggelt iedere keer en wiens huis zo stinkt dat als hij zijn raam aan de binnekant van het pand open heeft staan je het van 15 meter afstand ruikt. Maar qua seks heb ik daar nog nooit iets gehoordquote:
Het is uhm anders dusquote:Op zondag 8 juni 2014 01:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een buurman met een longprobleem oid die enorm roggelt iedere keer en wiens huis zo stinkt dat als hij zijn raam aan de binnekant van het pand open heeft staan je het van 15 meter afstand ruikt. Maar qua seks heb ik daar nog nooit iets gehoord
Bel ff een taxi voor dat meisje danquote:Op zondag 8 juni 2014 01:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan nog met de bus terug! O nee wacht, dit is een dorp, de laatste bus gaat om elf uur.
Zoals ze net liep, komt ze niet verquote:Op zondag 8 juni 2014 01:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De bus terug naar? Zal ze niet zelf ook in het dorp wonen?
Over een kwartier gaat het licht uit bij je, weinig nut meer dusquote:
Bongu, sabihquote:
ik ging even Googlen maar wat een rare taal!quote:
Je meent hetquote:Op zondag 8 juni 2014 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ging even Googlen maar wat een rare taal!
Het is een vrij onbegrijpelijk taaltje, semitisch, romaans en germaans door elkaarquote:Op zondag 8 juni 2014 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat weet ik toch niet
Zo vaak kom ik niet in aanraking met maltees
Wel knap dat je dat dan al om kwart over 8 post. Toen lag ik nog compleet in comaquote:
CL is zo'n doorgewinterde Fok! ker, die post nog in d'r slaapquote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat dan al om kwart over 8 post. Toen lag ik nog compleet in coma
Bels! Doe eens even brengen hier op kantoor!quote:
Ik heb net een pitcher caipirinha gemaakt! Ik zal je een longdrink glas vol geven, rietje erbij?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bels! Doe eens even brengen hier op kantoor!
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 8 juni 2014 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb net een pitcher caipirinha gemaakt! Ik zal je een longdrink glas vol geven, rietje erbij?
Ik werd om acht uur wakker omdat ik enorm moest plassenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat dan al om kwart over 8 post. Toen lag ik nog compleet in coma
Dat was een flinke plas dan, dat je nu pas reageert...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd om acht uur wakker omdat ik enorm moest plassen
Zeikwijven hè?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was een flinke plas dan, dat je nu pas reageert...
Yeah. Figures.quote:
Ik schrik nietquote:
Ben te moe om te schrikken. Of nou ja, lamlendig. De hele middag in de zon gezeten, lekkere cocktails gedronken en toen een berg eten in mijn buikje. Ik kan geen klap meer doenquote:
Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Snap ik, heb ik ook wel beetje.
Had eig nog naar een vriend gewild, maar die had al plannen helaas.
Uhu same herequote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen
Zometeen nog even een filmpje kijken dusquote:
Een kleine 30°, meh...quote:
kei hard geonweerdquote:
Ik was aan het huilen in mijn bedquote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Tilburg/4058675
Take cover Rhu!
ah, dat verklaart waarom het zo donker wordt in huis hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Tilburg/4058675
Take cover Rhu!
JB!quote:Op maandag 9 juni 2014 13:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah, dat verklaart waarom het zo donker wordt in huis hier.
waar?quote:
In dit topic!quote:
nee toch!!quote:
Zomaar weer gaan posten hier, tssk tsskquote:Op maandag 9 juni 2014 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee toch!!![]()
volgens mij zijn er nog wel een paar meer verdwaalde posts van mij terechtgekomen hier de laatste maanden
Ja, belachelijk, zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 9 juni 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zomaar weer gaan posten hier, tssk tssk
Heeft Geert er al over getweet?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja, belachelijk, zou verboden moeten worden!
Luilak! Weeralarm is je verdiende loon!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Heerlijk uitgeslapen tot half 12
Maar het zonnetje is verdwenen vandaag
Woensdag en donderdag is de zon weer terugquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luilak! Weeralarm is je verdiende loon!
Hier is het 30° en stralende zonquote:Op maandag 9 juni 2014 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag is de zon weer terug
Goddammit, you bastard!quote:
Zo na werk even terrasje en sushi doen, you're welcome to joinquote:
Goed plan, ik doe meequote:Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo na werk even terrasje en sushi doen, you're welcome to join
Hier zit een hele goede voor sushi:quote:
Nice!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zit een hele goede voor sushi:
[ afbeelding ]
Whehe, duurt wel lang he?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice!
Morgen eens het consulaat bellen hoe het met mijn papierwinkel zit. Wegwezen hier!
Ja het WK vertraagt echt alles. Komende 6 weken gaat er helemaal niks gebeuren, dat weet ik nu alquote:
Volgens mij moet je blij zijn dat je tijdens het WK niet in Brazilië zit, ze zitten er zelf ook niet echt op te wachtenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het WK vertraagt echt alles. Komende 6 weken gaat er helemaal niks gebeuren, dat weet ik nu al
Te ver fietsen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zit een hele goede voor sushi:
[ afbeelding ]
Het is nogal dubbel, de mensen uit Brazilie die ik op facebook heb hadden het een maand geleden allemaal over schande dit, schande zus, het geld moet naar de artsen en leraren.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij moet je blij zijn dat je tijdens het WK niet in Brazilië zit, ze zitten er zelf ook niet echt op te wachten
Nou ja, dat ze willen dat Brazilië wint is niet meer dan normaal natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nogal dubbel, de mensen uit Brazilie die ik op facebook heb hadden het een maand geleden allemaal over schande dit, schande zus, het geld moet naar de artsen en leraren.
Nu is het allemaal over de beker en winnen en kom op elftal.
Dat is zeker zo, maar een WK en een berg nieuwe stadions is natuurlijk ook een hoop geld wat het land in komt en een berg banen erbij.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze willen dat Brazilië wint is niet meer dan normaal natuurlijkMaar ik kan me de protesten goed voorstellen, ze kunnen wel wat anders gebruiken dan een berg nieuwe voetbalstadia.
Ik weet niet of dergelijke evenmenten per definitie winstgevend zijn. De OS in Londen waren dat volgens mij niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar een WK en een berg nieuwe stadions is natuurlijk ook een hoop geld wat het land in komt en een berg banen erbij.
En dan ook de olympische spelen volgend jaar.
Maar ja, dat ziet niet iedereen in Brazilie.
Plus Brazilie is 1 van de weinige landen die niks hebbben gemerkt van de crisis. De economie blijft daar groeien.
De OS en het WK kosten echt klauwenvol geld, daar verdienen ze echt geen cent op.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke evenmenten per definitie winstgevend zijn. De OS in Londen waren dat volgens mij niet.
Dat laatste doen ze natuurlijk wel goedEn ze hebben zon en mooie latina's. Dan doen ze nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |