Als het niet al te rare gasten zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook gasten meenemen in zo'n vliegtuigje?
Ze wil me als eerste dood hebben.quote:
Waar ga je heen? En wanneer?quote:
Het is zowaar een beschaafd land deze keer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik mee in je koffer, waar je ook naartoe gaat?
Tofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zowaar een beschaafd land deze keer.
Tof, mooie tijd in de herfst ook.quote:
Zeg even wanneer jullie vertrekken, dan ga ik de X-ray beelden bekijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik mee in je koffer, waar je ook naartoe gaat?
Want je kickt op botten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeg even wanneer jullie vertrekken, dan ga ik de X-ray beelden bekijken
het kan warm zijn (was het bij ons ook, 'hittegolf' van 25+ graden). maar dan nog, qua herfstkleuren is het mooi. Thuis willen we ook in eseptember weer eens op vakantie, maar we zien wel waar naar toe. Hokkaido staat wel op een wenslijstje...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Leek me een prima tijd om te gaan qua temperatuur.
Als jij jodium in CL pompt wel jaquote:
Dure grap. En daarbij heb ik dit jaar een week minder verlof van meneer Rabo gekregen dan vorig jaar. Van 20 verlofdagen kan je niet zoveel doen.quote:
Meer werk, minder verlof. Klinkt als promotie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dure grap. En daarbij heb ik dit jaar een week minder verlof van meneer Rabo gekregen dan vorig jaar. Van 20 verlofdagen kan je niet zoveel doen.
Meer stress niet te vergeten. En dagelijkse discussies over prioriteit en tijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer werk, minder verlof. Klinkt als promotie.
Kutstreek. Slavernij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dure grap. En daarbij heb ik dit jaar een week minder verlof van meneer Rabo gekregen dan vorig jaar. Van 20 verlofdagen kan je niet zoveel doen.
Heb die 5 dagen verlof die afgepakt zijn wel weer terug gekocht. Dan maar wat minder geld. In deze tijd kan ik elke vrije dag gebruiken.quote:
Godverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer stress niet te vergeten. En dagelijkse discussies over prioriteit en tijd.
Optimist tot in de kist jij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:35 schreef Q. het volgende:
Gelukkig krijg ik er niet meer geld bij, ik heb toch geen tijd of energie om dat uit te geven.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je nou geen energie hebben om geld uit te geven?Is zo gebeurd!
Soms haat ik het om een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb een op 1093929439 websites een wishlist klaar staan
Zodra er geld binnen komt is het een kwestie van 3 klikjes
Nou ja, deze week 3500 euro uitgegeven, 2400 voor de reis en 1000 voor een nieuwe fiets dus ik kan het wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kun je nou geen energie hebben om geld uit te geven?Is zo gebeurd!
Dat bedoel ik, zo'n reis is ook zo geboektquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, deze week 3500 euro uitgegeven, 2400 voor de reis en 1000 voor een nieuwe fiets dus ik kan het wel.
Dat heeft niks te maken met vrouw zijn, dat heeft te maken met het willen van zooi die je toch niet nodig hebt. Kunnen mannen ook hoor. Haat het maar om een consument te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms haat ik het om een vrouw te zijn
*jaloerst*quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, deze week 3500 euro uitgegeven, 2400 voor de reis en 1000 voor een nieuwe fiets dus ik kan het wel.
Over een paar uurtjesquote:
Lekker he?quote:
Ik moet mijn fiets nog gaan halenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:51 schreef CherryLips het volgende:
duizend euro voor een fiets, nondeju zeg
Grrrrrrtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |