Volgens mij gebruiken ze dat toch gewoon nog tijdens de uitzending?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:35 schreef Apostrof het volgende:
Jammer dat ze niet meer dat tweede scherm hebben van een paar jaar terug met achtergrondinfo.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:46 schreef Deckard het volgende:
Ben trouwens wel reuzeblij met Freek de Jonge![]()
![]()
Klinkt best interessant, maar toch net even iets te laat.quote:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de film, ga 'm vanwege het tijdstip maar even opnemen, denk ik.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Freek en Wilfried zijn er al klaar voor.
Natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kan niet heel de uitzending zien. Komt het op UG ?
Volgens mij juist niet ivm veel fragmenten en rechten?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef tong80 het volgende:
Kan niet heel de uitzending zien. Komt het op UG ?
Maar ivm rechten niet helemaal en niet met alle fragmenten. Elk jaar weer dezelfde vraag.quote:
Wat we nu te zien krijgen van Oekraïne en Rusland is een en al manipulatie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef Disana het volgende:
Bijna alles wat wij zien en meemaken is gemanipuleerd, zegt Freek.
Dat betwijfel ik.
Ja, maar dan gaat het over beelden die voor ons gemaakt worden. We beleven ook nog heel veel zelf, zonder inmenging van media.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat we nu te zien krijgen van Oekraïne en Rusland is een en al manipulatie bijvoorbeeld.
Tissues in dit geval.quote:
We worden allemaal gemanipuleerd. Niks is zwart wit, maar wordt soms wel zo geboden.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het over beelden die voor ons gemaakt worden. We beleven ook nog heel veel zelf, zonder inmenging van media.
Wordt veel gegeten in Australië. Geef je maar even geen advies voor een luchtvaartmaatschappij daarheen.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt veel gegeten in Australië. Geef je maar even geen advies voor een luchtvaartmaatschappij daarheen.
Zou hij net als Freek zelf de presentator spelen en zich wanen in een lege ruimte met alleen zichzelf zittend aan die mooie ronde tafel?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
Tong zou een keer zomergast moeten zijn.
De hele avond hilarische woordgrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |