Oja, Elephant Stone is ook fijnquote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef ranja het volgende:
[..]
vrijdag heb ik tot nu toe het minst aangekruist, eigenlijk wil ik alleen Bombay Show Pig zien. Daardoor wordt Pixies flink ingekort. Verder zal ik wel bij Daryl Ann en Midlake terecht komen denk ik.
zondag in elk geval nu Juliamet haar broer en even kijken of Preatures live beter is dan op plaat en Elephant Stone laatst in deze reeks opgepikt... even Notwist en Lykke Li proberen... en Horrors of Deap Valley idem.
Jah tis nie anders ranja. Ik kan geen oppas regelen voor zoveel dagen en mijn vrouw moet werken in het weekend. 1 dag zou nog kunnen, vandaar. Waar spreken we af?quote:
Wtf, waarom gebruikt die gast nagellakquote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet er in de popwereld een showtje van maken, anders ga je het niet redden.
Vind sommige schuchtere frontmannen ook likable hoor. Die gozer van Perfume Genius stond na elk nummer te giechelen van zenuwen, maar zette wel een van de beste shows neer die ik ooit heb gehoord
Niet voor iedereen geschikt:
Die gast is best wel beetje homo en doet gewoon wat-ie wil. Heb er wel respect voor.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wtf, waarom gebruikt die gast nagellak
Ik zou Angus en Julia toch graag zienquote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Moody het volgende:
De zondag is echt heel matigElbow is lollig, maar die heb ik al 4x live gezien. Belle & Sebastian is leuk. Nog nooit live gezien. De rest....mwah.
Ik ken alleen Somebody That I Used To Know, Kerfiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
Iemand trouwens ooit iets van Kimbra geprobeerd? Wil wat meer poppy dingetjes proberen en hopelijk is het van haar wel chill.
Oja Elephant Stone en Midlake heb je nog op vrijdag, dan valt het wel mee.
Ja ik ook, daar heeft ze wel een aardig stukje, en ze ziet er wel cute uit, ik ga het gewoon proberen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken alleen Somebody That I Used To Know, Kerfie
Nagellak mag van mij wel. Wie heeft bepaald dat dat alleen voor homo-sapiens zonder piemel is?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
Kijk dat nagellak enzo hoeft van mij allemaal niet, maar anti-homo dingen roepen ben je wel echt een triest figuur, dan ben je echt nog ergens in de prehistorie blijven hangen met je gedachten, loop je dan nog in je blote lul en vlooi je je familieleden ook?
Mag ook zeker, moet zon iemand helemaal zelf weten, maar het is niet dat ik dan iemand meer ga respecteren ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Nagellak mag van mij wel. Wie heeft bepaald dat dat alleen voor homo-sapiens met een piemel is?
Gewoon de muziek beoordelen.
A&J komen ook voor n concert naar t Amsterdamse bos. Vond het alleen wat te duur.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou Angus en Julia toch graag zienHeb er een enorm zwak voor. Deap Vally is ook geinig wel.
Google NIET op zijn naam in combinatie met 2014quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef ranja het volgende:
Robert Smith heeft ook wat liters naggellak en lippenstift en dergelijk verbruikt in z'n carriere
Voor zover ik weet is die geen homo
hoezo niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Google NIET op zijn naam in combinatie met 2014
ranja slaat de spijker op zijn kop, al heb ik wel sympathie voor sommige artiesten en stijgt mijn interesse in hun muziek dan ook (Josh Homme, Flying Lotus, Curren$y, vast nog wat)quote:Op zondag 8 juni 2014 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat toch om de muziek. Daarbij is hij man en dus gaat het alleen om de muziek
Alcohol maakt meer lief dan je kapot isquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef DO2 het volgende:
Lekkere wijven. Daar gaat het om. En tieten. Dikke tieten.
En als ze dan nog een beetje kunnen zingen is dat leuk meegenomen.
Maar bovenal... Tieten. Lekkere tieten. Met dikke wijven. Ofzo.
Ja, toch. Niet dan. Nou dan.
YW. Hij heeft 2 prachtige albums gemaakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:28 schreef DO2 het volgende:
Die Perfume Genius is wel een ontdekking voor mij. Kende ik nog niet. Klinkt goed.
Dank daarvoor, Moody.
Alcohol maakt alles lief dat je kapot isquote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit zinnetje had zo maar in een lied van Bløf kunnen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |