Larry Graham ook hoor.quote:
Nog wel een tikkie meer jaquote:
quote:In hoeverre is het een probleem dat zo'n band als Metallica 20.000 fans op de been brengt die speciaal voor die band komen en het festival overspoelen?
"Arcade Fire wilde eigenlijk niet op dezelfde dag als Metallica spelen, en dat snap ik wel. Het compromis was: laten we het 3FM Stage in de sfeer van Arcade Fire boeken, wat alternatiever. Toen hebben we Stromae en Jake Bugg er ondermeer bij gezet.
Wel wat mensen, denk ik. Stromae > Arcade Fire, sowieso.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef ranja het volgende:
Stromae en Arcade Fire, ik vind het beide niks maar hoeveel zouden er zijn die het beide geweldig vinden
Ik vind ze allebei wel oke. Alleen Stromae < Artace Fire natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wel wat mensen, denk ik. Stromae > Arcade Fire, sowieso.
-> discussie van gisterenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje wat ziet die gast van Mastadon er uit met die tattoo;s
Het is een voortkabbelende plaat op een positieve manier. Prachtige melodieën die je meevoeren naar hogere sferen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
-> discussie van gisteren
Nieuwe Boris gelekt, zo eens luisteren.
Ga na die reacties van Norrage ook maar eens die Antlers plaat opnieuw proberen, want ik vond hem destijds echt erg gezapig, ben wel benieuwd waar zijn positiviteit vandaan komt.
Dit vind ik leuk.quote:
Dan mis je wat en moet je mijns inziens beter luisteren. Want in bijna elk nummer zit een briljante opbouw, met geniale subtiele details door de nummers heen verweven. Kijk, dat het hele album een beetje hetzelfde klinkt dat klopt. Maar in de nummers zelf zit er zoveel mooisquote:Op maandag 9 juni 2014 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
Ik mis wat progressie in de nummers zelf, het nummer begint met een ritme, en minuten later is dat nog hetzelfde, dat is een beetje mijn probleem met het album. Plus dat alles veel op elkaar lijkt en ik die blazers ongeïnspireerd vind klinken.
Nou heb hem al 2 keer volledig geluisterd, en meer gaat er niet komen, het spijt me maar ik verveel me behoorlijk met dit album.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan mis je wat en moet je mijns inziens beter luisteren. Want in bijna elk nummer zit een briljante opbouw, met geniale subtiele details door de nummers heen verweven. Kijk, dat het hele album een beetje hetzelfde klinkt dat klopt. Maar in de nummers zelf zit er zoveel moois![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |