Hoezo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe politiepakken die vanaf nu en een maand in gebruik worden genomen. Dan kan je je lach toch niet inhouden, jongens.
Zou die linker wel een veeg geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe politiepakken die vanaf nu en een maand in gebruik worden genomen. Dan kan je je lach toch niet inhouden, jongens.
Top. Hoe laat word ik verwacht?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd. Tema veld op de campus.
Dat streepje kleed niet echt slank af.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
*kleedtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat streepje kleed niet echt slank af.
Lijken die nono's misschien nog een keertje iets breder.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger ook paga geslagen tijdens Tomb Raider?quote:
roy donders huispakquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En weg niveau. Goffetomme Stijn.quote:
Sowieso. Moet je deze Bulgaarse agente eens zien. Dat kleedt pas af.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger ook paga geslagen tijdens Tomb Raider?
Achterkant ziet er goed uit. Maar het zou zomaar een plork kunnen zijn. Of ze zou een hazenlip kunnen hebben. Of gezichtsbeharing.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Moet je deze Bulgaarse agente eens zien. Dat kleedt pas af.
[ afbeelding ]
Of ze heeft down.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Achterkant ziet er goed uit. Maar het zou zomaar een plork kunnen zijn. Of ze zou een hazenlip kunnen hebben. Of gezichtsbeharing.
Daar zie ik het probleem niet zo van. Lekker veel spuug.quote:
Bulgaarse vrouwen zijn mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Achterkant ziet er goed uit. Maar het zou zomaar een plork kunnen zijn. Of ze zou een hazenlip kunnen hebben. Of gezichtsbeharing.
En daarom vind ik het zo fijn dat je weer terug bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zie ik het probleem niet zo van. Lekker veel spuug.
Wat is bronzer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:31 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu bronzer die verboden is omdat ie zo vies is
Gayquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Van dat bruine spul dat bodybuilders op zich smeren voor een wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |