Op zo een dag dronk ik 4 anderhalve literflessen water uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 8 tot 7 werken, buiten, fysiek werk.
4 liter water moet genoeg zijn
okquote:
Hohoho. Da's wel een stevige beschuldiging die je daar doet. Heb je daar bewijs voor?quote:
Frank relt nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee man kijk docu loui vGaal, Frank die zat te rellen.
Frank geeft zijn eerlijke mening. Zou jij ook eens moeten doen, kwebbelende bakvis.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee man kijk docu loui vGaal, Frank die zat te rellen.
Hij gaf het zelf toe, maar fuck Frank.quote:
WAT DOE IK NU DAN?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank geeft zijn eerlijke mening. Zou jij ook eens moeten doen, kwebbelende bakvis.
Hoofdletters typen.quote:
Slap lullen. Gezwets in de rondte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaf het zelf toe, maar fuck Frank.
PSV gaat Luukinho halen, Brands
[..]
WAT DOE IK NU DAN?
My feet can't touch the groundquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:24 schreef Saind het volgende:
Ik moet nu naar een bodybuilding winkel om bronzer te kopen. Topfeestje vanavond
Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versace Versacequote:
Eens. Ik ga uit vreugde een bakkie koffie zetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:29 schreef Dven het volgende:
Kwaliteit is sterk gestegen sinds de terugkeer van Lans. Een goede zaak welke ik toch nog even uit wil lichten.
Ik niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd. Tema veld op de campus.
okquote:
Niet zo hé!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil jou nou uitnodigen als gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |