Schijt nog welquote:
Ik heb liever een tostiequote:
Niet jong en al 2 keer dood?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm nee. En ik ben al twee keer dood geweest, maar niet door schijt.
Wel lekkere tostiesquote:
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet jong en al 2 keer dood?![]()
Vertel!
En daar zijn we blij om, ook al kon ik je schieten jaren geledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.
Oeps...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. Twee keer een hartstilstand. Maar ik leef nog.
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het gingquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar zijn we blij om, ook al kon ik je schieten jaren geleden
Disana lijkt jong, maar ze is echt ouder dan Kingtoppie hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Zo maar?
Was jij niet zo oud als KT? Ken je niet zo goed, excuus...
Ik ben de 40 ruimschoots gepasseerd jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Zo maar?
Was jij niet zo oud als KT? Ken je niet zo goed, excuus...
Kingstown had ik gedachten, maar da's een detail...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana lijkt jong, maar ze is echt ouder dan Kingtoppie hoor
Weet ik, Kingtoppie is pas 22 ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kingstown had ik gedachten, maar da's een detail...
OK, leeftijd geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de 40 ruimschoots gepasseerd ja
Ik heb een stil infarct gehad en daardoor werkt het niet meer zo goed. Heb nu een pacemaker.
Daar niets meer van gehoord de laatste maanden ,,, Fokt ie nog of zou ie zn ultieme Milf gevonden hebben ?quote:
maakt ze weer van een muis een olifant?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus echt jaren geleden, ik begrijp niet goed waarom je dat steeds weer oprakelt want ik weet echt allang niet meer waarover het ging
De cardioloog zegt dat mij hart een nieuw evenwicht heeft gevonden. Het vervelende is alleen dat ik me bijna niet kan inspannen omdat het de kracht niet kan leveren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, leeftijd geaccepteerd.![]()
Hart ellende lijkt me een drama, zo op het randje moeten balanceren...
Daar is ze een muis voor hè. Altijd groot dromen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt ze weer van een muis een olifant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |