quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Ach man Marlies is gewoon een vuile sloerie dat ze Sam probeert af te pakken en dat ze Gaia zo dus keihard in de rug steekt!1!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer ben je een hoer als je op iemand verliefd bent
+stem/gezicht/accent etcquote:
Paar aanmaakblokjes er bij, je weet tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef alors het volgende:
'Ik wil dat je het weer gaat aanmaken'
Het is geen barbecue, doos
quote:
En zijn zusje heet Venusquote:
Inderdaad, of met zijn vriendjes van het kamp.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
Levi is zo iemand die dan een dag later met een wapen naar school komt
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef mieksol het volgende:
Bij spangas had er 'Grimbergen is een rotmeneer' op de auto gestaan.
Maxquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:21 schreef heywoodu het volgende:
GODVER Max rot op man![]()
"Ja ik vond het wel lachen, ook al zou ik het zelf nooit doen."
Ik zeg niks.quote:
Ik moet gewoon lachen om die gastquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:21 schreef heywoodu het volgende:
GODVER Max rot op man![]()
"Ja ik vond het wel lachen, ook al zou ik het zelf nooit doen."
Ja, dat bedoel ik, het is echt alleen maar gezeik op die schoolquote:
Ze moeten het Basta!-systeem daar introducerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, het is echt alleen maar gezeik op die school
http://www.spangas.nl/pri(...).php?prijsvraagId=21quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze moeten het Basta!-systeem daar introduceren
quote:Winnaar
Abdulah Vehab
Basta is in SpangaS het anti pestwoord, als iemand je iets flikt wat je niet leuk vind dan zeg je basta diegene hoort dan op te houden.
Omndat een mega grote gigantische fan ben van SpangaS, Ik kijk het elke dag en heb geen aflevering tot nu toe gemist ik kijk ze ook altijd heel graag terug en ik zit elke dag op spangas.nl het zou echt super zijn als ik een basta vlinder zou winnen dat zou ik echt superrrrrrrr vinden.
Gast het is een seriequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Op zich lachen deze serie, maar het lijkt me wel een echt ontzettende kutschool zeg, alleen maar ellende
Spangalis is veel leuker
Dudequote:
En die mattie van hem ook.quote:
Ja die, kon even niet op de naam komenquote:
Levi is een baasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die, kon even niet op de naam komen
watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:11 schreef PenetratorNL het volgende:
Vieze gymleraar die even over dat jonge BBW kontje aait
Echt he, daar moet je hard tegen optreden. Iemand zo gaan zitten uitlachen = maandje nakomenquote:
Een carriere bij Max Hardcore of John Thompsonquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Naomi en Tessa zijn van die sloerie's die ook echt keihard gaan falen in het leven.
Max vindt Tirza wel aardig, en vindt het dus een gemene actie van hun.quote:
Vind haar wel een aardig meisje, maar niet echt zijn type... hij zou haar nooit pesten, want dat is stom.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Max vindt Tirza wel aardig, en vindt het dus een gemene actie van hun.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind haar wel een aardig meisje, maar niet echt zijn type... hij zou haar nooit pesten, want dat is stom.
Ik hoor het hem zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind haar wel een aardig meisje, maar niet echt zijn type... hij zou haar nooit pesten, want dat is stom.
Of ergens in een veel te kleine bikini met het rondenbordje lopen bij een of ander vaag vechtgala.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Een carriere bij Max Hardcore of John Thompson
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of ergens in een veel te kleine bikini met het rondenbordje lopen bij een of ander vaag vechtgala.
Godverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is Anouk al legaal?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:54 schreef BombaAriba het volgende:
Dit is zo'n geweldige serie. Helemaal in combinatie met dit topic.
Anouk mag van mij haar eigen brakke show krijgen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:17 schreef "Anouk" het volgende:
Acteren is mijn ding en zal dit ook niet willen veranderen, bij acteren voel ik me goed en word er helemaal vrolijk van. Verschillende personages spelen in verschillende situatie en me dan helemaal inleven, dat vind ik echt leuk.
Ik ben al heel vroeg begonnen met acteren, ik heb musicals gedaan en doe dat nog steeds en ik ga nu de film en tv wereld ontdekken. Ik heb internet filmpjes gedaan, ook musicals dus, fotoshoots, stand-in werk, figuratie, speel ook een gast rol in spangas en heb een hoofdrol in een internetserie waar de opnames nog van moet starten en zo zijn er nog meer dingen die nog gaan volgen in de toekomst.
Ik ben al zo lang bezig om dit allemaal voor elkaar te krijgen, mijn school, mijn ouders, mijn familie en mijn vrienden steunen mij heel erg hierin. Na mijn middelbare schooltijd wil ik hard gaan werken om een goede acteer opleiding te halen en hierdoor beter te worden en met acteren door te gaan. Acteren is niet alleen mijn hobby, het is ook meer dan mijn passie, het is iets waarmee ik later door wil gaan.
Hopelijk gaan jullie me vaker zien in films of tv series , ik doe hard me best om te bereiken wat ik altijd al wou en nog steeds wil, ik blijf er ook hard voor knokken want ik zou het niet willen opgeven. Kortom acteren is iets van mij!
Ja en dat vooral op die leeftijd, begrijpelijk dat je dan 'troost' zoekt in eten. Alleen jammer dat drie heel slechte actrices dan daar over gaan zeuren :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:17 schreef hafcfan het volgende:
Lijkt me trouwens wel donders heftig als je geen contact hebt met je moeder en je vader is doodziek. Moet er niet aan denken.
Fien is volgens mij de NSB'er van de klas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef BombaAriba het volgende:
Wedden dat Fien aan haar moeder heeft verteld over het filmpje van Kai, het kan bijna niet anders.
De Wilde doet vervolgens een DNA test op de witte daderspoor en weet dat het Kai wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef heywoodu het volgende:
"Hij zat op slot, dus ik moest even hard trekken."
Juf is prima.quote:
Het was die ene knakker. Vraag maar aan Grimbergen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Wilde doet vervolgens een DNA test op de witte daderspoor en weet dat het Kai was
Les 1: geen absurd hoog cijfer halen dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef alors het volgende:
Een 9.9 halen en denken dat niemand er achter komt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:08 schreef heywoodu het volgende:
Zo, na urenlange ondervraging is Kai eindelijk gezwicht.
Die snoept er op los daar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow en nu ze ongesteld is krijgt ze alle aandacht van ome Gerrit
Ja, nou, eigenlijk is het wel aardig van hem dat ie dat gewoon even gaat regelen zonder verder gedoequote:
Redactiesommenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef mieksol het volgende:
Het was toch een wiskunde proefwerk? Ik zag alleen maar tekst!
Roest op het dak inderdaad.quote:
Max vind Nienke wel aardig, het is niet zijn type, maar eeh dat ze ongesteld is is natuurlijk niet iets om lollig over te doen.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Max vind Nienke wel aardig, het is niet zijn type, maar eeh dat ze ongesteld is is natuurlijk niet iets om lollig over te doen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Max vind Nienke wel aardig, het is niet zijn type, maar eeh dat ze ongesteld is is natuurlijk niet iets om lollig over te doen.
Hij is het zelf ook wel eens, dus hij snapt het wel en zou er sowieso niet iemand om pesten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Vroegtijdige zaadlozingen van Gerrit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Volgende aflevering over stijve piemels tijdens de Nederlandse les?
Met die juf moet dat niet echt een probleem zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Volgende aflevering over stijve piemels tijdens de Nederlandse les?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Ongesteld, wat is dat? Dat zijn de dames op het Spangalis nooit
Daaromquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Met die juf moet dat niet echt een probleem zijn.
Daar hoefde je bij ons echt niet mee aan te komen. Kan me niet herinneren dat ook maar iemand bij ons de behoefte had om die vieze oude kerel te vertellen dat je ongesteld wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dat deden de meisjes uit mijn klas ook altijd
Ja ze werden gewoon gebracht naar schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Daar hoefde je bij ons echt niet mee aan te komen. Kan me niet herinneren dat ook maar iemand bij ons de behoefte had om die vieze oude kerel te vertellen dat je ongesteld wasEn waarom ook? Je kunt toch gewoon wel gymmen? Of worden ze ook met de taxi naar school gebracht op die dagen
Je kan hem terug kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Helaas heb ik deze topshow moeten missen
Morgen dubbele aflevering
Erg he!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Complimenten voor Ned 3 dat ze nog grotere bagger hebben te weten produceren dan Spangas.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:11 schreef PenetratorNL het volgende:
Max vind nienke wel aardig, maar niet haar type, omdat hij niets snapt van het ongesteld zijn, maar hij zou haar niet pesten, want dat is stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |