Stannis wil de troon.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...
Het idee is volgens mij dat Stannis, als hij de troon heeft, zowel zijn eigen schuld als die van de Lannisters aflost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
Het kan natuurlijk zo zijn dat Stannis de Iron bank wel wil terugbetalen met belastingscenten. Iets wat de Lannisters nalaten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
Ik zou de serie gewoon gaan kijken als ik jou was, daar worden deze vragen gewoon beantwoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...
Ik heb het idee dat niet iedereen beseft dat het allemaal niet echt is.....quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou de serie gewoon gaan kijken als ik jou was, daar worden deze vragen gewoon beantwoord.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou de serie gewoon gaan kijken als ik jou was, daar worden deze vragen gewoon beantwoord.
Zou zomaar eens kunnen, vuur werkt goed tegen white walkers en Stannis was geloof ik een van de weinigen (de enigen buiten the black watch??) die zich zorgen maakt over de wildlings.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Mr.Major het volgende:
Ik was nog even aan het denken, hoe Mellisandre zei dat ze voorlopig geen bad zou nemen. Zou dat betekenen dat ze naar de Wall gaan?
Ik heb helemaal geen zin in die houten kop en dat wijf van 'm bij de muur. Ik hoop dat Alliser d'r kop eraf hakt en dan zelf ook doodgaat.
Zouden ze er eigenlijk wel op tijd zijn? In kan het me eigenlijk niet voorstellen...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef yvonne het volgende:
Net aflevering 8 gezien, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Gadverdegadverdegadver.
Ff nieuwe luier aandoen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Shit ik heb mezelf per ongeluk gespoiled.
Omdat die rooie dat zei.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen, vuur werkt goed tegen white walkers en Stannis was geloof ik een van de weinigen (de enigen buiten the black watch??) die zich zorgen maakt over de wildlings.
Ook net gekeken, maar hoef geen kusjequote:
En met welk leger zou Stannis dan moeten komen ... Lijkt mij nu ook niet dat die momenteel al terug manschappen heeftquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Mr.Major het volgende:
Ja tegen wights in ieder geval, en white walkers kunnen juist niet tegen dragonglass dacht ik. Maar ik denk niet dat er volgende aflevering al walkers komen, en voor Free Folk vs Nightswatch vraag ik me af of Stannis niet veel te laat is.
Hij heeft nog steeds een paar duizend man zoals hij dat zei tegen de kerels van de bank. Ik meen een stuk op 4000.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En met welk leger zou Stannis dan moeten komen ... Lijkt mij nu ook niet dat die momenteel al terug manschappen heeft
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |