Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Danyquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om wie het meest capabel is om een koninkrijk te runnen.
Wat ik maar wil zeggen is dat Dany echt wel Westeros (en "haar" volk) wil redden als ze dat kan, want ze is "voorbestemd" om dat koninkrijk te runnen.
Ik zie haar echt niet Westeros wegwuiven om "dan maar" een stuk woestijn te gaan regeren. Ze voelt toch echt wel een onverklaarbare band met Westeros.
Het is net een vrouwquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany
Stannis, bikkelharde lijer dat 't isquote:
Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot ze besluit dat iets anders belangrijker is. Ze wilde ook slaven bevrijden. Tot ze iets anders belangrijker vond. Toen wilde ze naar westeros. Nu wil ze daar weer regeren. Straks wil ze vast weer wat anders. Dan weer wat anders, en dan etc. Dany
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mensen die baby zeehondjes doodknuppelen bijvoorbeeld, waarom doet ze daar niks an!?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er mensen zijn die niks met doodknuppelen doen
Is een vrouwendingetje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ondanks dat 'ie geen recht heeft op de troon, denk ik dat Tommen best een goede koning zou kunnen zijn trouwens. Mits hij goede begeleiding krijgt, en niet slechts door Tywin wordt gecontroleerd.
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.
Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?
Sarcasme zegt je zeker niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon de acteur die hem speelt. game of thrones is niet echt.
Oeh, das wel heel dichtbij mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tywin Lannister is dinsdag in Bergen op Zoom op bezoek voor de opnames voor de film Michiel de Ruyter.
Ik heb een listig plan... als we 'm nou gijzelen, zou die dan Tyrion vrijlaten ?
Dude...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ik heb geen regel gelezen, maar dat dat mens tommen gaat opgeilen enzo was toch al duidelijk? nachtelijke bezoekjes enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deze berichten probeer ik dus te vermijden... Kutboeken
Wut?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmmm ik hoop dat die gijle sma naakt gaat hmmm wat een gijltjequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou ik heb geen regel gelezen, maar dat dat mens tommen gaat opgeilen enzo was toch al duidelijk? nachtelijke bezoekjes enzo.
Seizoen 1 al ofzo toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm ik hoop dat die gijle sma naakt gaat hmmm wat een gijltje
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
....quote:
...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Van die mensen die van de aflevering de ene helft nooit snapten, de andere helft al zijn vergeten, en dan gaan lopen janken dat iets dat duidelijk genoemd is in de serie een spoiler is.quote:Deze berichten probeer ik dus te vermijden... Kutboeken
Heb je überhaupt gekeken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat je niet voor de AIVD werkt... want dan had ik nu waarschijnlijk wel een probleem gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:07 schreef Evertjan het volgende:
maar wie heeft er op dit moment nog een groot genoeg leger in Westeros om stand te bieden tegen de Wildlings?
Hij is weer naar huis vertrokken met doekoe van de Iron Bank.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis een leger?? Die kon toch niet voor niets geen lening bij de Iron Bank krijgen?
En dat wil zeggen dat hij daarmee nu een leger heeft ''gekocht''?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij is weer naar huis vertrokken met doekoe van de Iron Bank.
Braavos backed de Lannisters niet meer up, en de Lannisters zijn daarmee afhankelijk van de Tyrells. Ik denk dat Braavos wel meer kan sponsoren dan de Tyrells.
Hoeveel de Martells op de been kunnen brengen weet ik niet.
Stannis heeft volgens mij Mycroft verteld dat ie dat geld wil gebruiken om richting Kings Landing te marchen. Anders had ie het wss niet meegekregen. Ik neem aan dat de Iron Bank net zo veel sponsort als nodig is om de Lannisters van de troon te krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat hij daarmee nu een leger heeft ''gekocht''?
Wat valt er voor Stannis te halen bij de Wall?![]()
Die vent wil z'n Iron Throne, laat hem Tommen lekker een kopje kleiner maken.
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef Gezicht het volgende:
Iron Bank zou dom zijn om de Lannisters van de troon te willen, zo kunnen ze hun schulden nooit afbetalen.
Stannis wil de troon.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...
Het idee is volgens mij dat Stannis, als hij de troon heeft, zowel zijn eigen schuld als die van de Lannisters aflost?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
Het kan natuurlijk zo zijn dat Stannis de Iron bank wel wil terugbetalen met belastingscenten. Iets wat de Lannisters nalaten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stannis wil de troon.
Lannisters hebben de troon en schuld bij de Iron Bank.
Iron Bank wil centen zien.
Iron Bank sponsort Stannis.
Stannis maakt gehakt van de Lannisters.
Lannisters kunnen hun schuld nooit terugbetalen.
Iron Bank krijgt geen centen.
Of ik snap het niet, of ik heb ergens iets gemist.
Ik zou de serie gewoon gaan kijken als ik jou was, daar worden deze vragen gewoon beantwoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom gaven ze Stannis dan geld mee? Stannis" march richting de Wall geeft ze waarschijnlijk geen neuk...
Ik heb het idee dat niet iedereen beseft dat het allemaal niet echt is.....quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou de serie gewoon gaan kijken als ik jou was, daar worden deze vragen gewoon beantwoord.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou de serie gewoon gaan kijken als ik jou was, daar worden deze vragen gewoon beantwoord.
Zou zomaar eens kunnen, vuur werkt goed tegen white walkers en Stannis was geloof ik een van de weinigen (de enigen buiten the black watch??) die zich zorgen maakt over de wildlings.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Mr.Major het volgende:
Ik was nog even aan het denken, hoe Mellisandre zei dat ze voorlopig geen bad zou nemen. Zou dat betekenen dat ze naar de Wall gaan?
Ik heb helemaal geen zin in die houten kop en dat wijf van 'm bij de muur. Ik hoop dat Alliser d'r kop eraf hakt en dan zelf ook doodgaat.
Zouden ze er eigenlijk wel op tijd zijn? In kan het me eigenlijk niet voorstellen...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef yvonne het volgende:
Net aflevering 8 gezien, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Gadverdegadverdegadver.
Ff nieuwe luier aandoen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Shit ik heb mezelf per ongeluk gespoiled.
Omdat die rooie dat zei.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen, vuur werkt goed tegen white walkers en Stannis was geloof ik een van de weinigen (de enigen buiten the black watch??) die zich zorgen maakt over de wildlings.
Ook net gekeken, maar hoef geen kusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |